8/1/23 Silvestr tradičně s noční keší, letos na Zbraslavi. Byl to příjemný večer i když jsem opět smrkal a kašlal. Uspávání Inušky opět neúspěšné. Nějak mi to nejde :-( První víkend v roce jezdíme s kamarády na čundr. Spali jsme v Roverkách pod převisem na trampském kempu, velká romantika to byla, i když letos beze sněhu a bez zimy (+5).
29/12/22 Zrovna jsem se vrátil z Telče. Krásné koncerty Nezmarů, Jarretů a Báry Hrzánové a kamarádi a známí, paráda!! S Hubíkem a Jáchymem jsem společně předvánočnili v Boskovicích. Bruslení - Hubík už se jednou nohou odráží - pohádky, strom na náměstí. Jelikož jsme s Jocháčkem pochrchlávali, nikoho jsme tam radši nenavštívili. Jeho to nakonec po návratu do Prahy skolilo docela a teploty měl nemírné.
20/12/22 V týdnu jsem 2x vyjel na běžky do Jizerek. Klasicky Bedřichov a okolí. Adventně s 3.C i 9.D a taky s Dentes u nás v Záležitosti. V Gongu hrála kapela Klíč, je to ale už až dost vzpomínkové. Teď jsem přijel z hlídání od Esti, Inka mi zas smutnila večer pro mámu. Ale jinak jsme si to užili.
12/12/22 Setkání u stromečku s Géčkem, adventní geoskořápky, nějaké to zpívání a výlet s GC senior. Takovej běžnej adventní shon, taky hlídání Hubíka lehce nachcípanýho a návštěva u Slámů. A začalo sněžit!
7/12/22 víkend s kamarády z 18ky na chatě Pod Bukovcem v Jizerkách. Zase byl poprašek, zase bez běžek. Ale hezky jsme se měli. Ester s rodinou byli v Krušných a jezdili prý na konících. Nejdřív se odvážila Inka, Dereka pak svezla taky.
27/11/22 sešel jsem se s gymplem a taky Bažoděsem, zahrál jsem si s partou Žižkov na Žižkově. Krása. Ve čtvrtek jsem byl s bratranci v Liberci v Dinoparku. Báli se klučíci, báli. Kino, ani v 4D jim nevadí, ale vycpaný figuríny.... Víkend v Orličkách, courání ve sněhu, zpěvy večer a taky horká štoudev vody za barákem pro společné louhování.
20/11/22 Středa, čtvrtek a pátek na čundru od Maxiček do Tisé. Dvě noci a tři vlhké dny s Ranem. Dobrý! Divadelní noc se mimořádně vydařila. Byli jsme v Bránickém divadle na půlhodince s Loosers a zajdeme na ně zas. Páteční sraz kruhu byl velice povedený, měnili jsme židle a pokecali každý s každým.
13/11/22 Dneska je to přesně 25 let, co jsem tenhle web založil!! Jako by to bylo včera.
10/11/22 Skoro 3 týdny cestování po Andaluzii, jihu Španělska, skončily dnes ráno noční cestou z letiště autobusy 907 a 909. Malaga, Cadiz, Sevilla, Cordoba, Granada. Tak tam všude jsme byli a taky v Sieře Nevadě. Co se počasí týče, bylo to druhé letošní naše léto. Kraťasy a triko a vyhledávat stín.
21/10/22 Zhola nic se neděje. Klid před bouří :-) Jen v mé galerii je pár novinek.
18/10/22 Školní výlet na Říp se celkem vyvedl, bylo nás 5 a došli jsme až do dvou cukráren v Roudnici. Na víkend do Alp jsem neodjel, neb na mne cosi lezlo. Nakonec to nebylo skoro nic, jen jsem se bál se dorazit před naším odletem do Andaluzie. Jeronýmova čajovna byla opět vydařená. Jako obvykle :-)
11/10/22 S Ranem jsme vzali inliny a vyjeli za Hradec Králové na stezky. Po 15km se mi rozpadlo jedno kolečko a zablokovalo mi další poježdění. Nenabil jsem si. Stálo to za to. 9.D se sešla v Zahru na pokec. Dohodli jsme se na školním výletě a vypili nějako nápoje v restauraci V Malinové. Prodloužený víkend v Javorníkách se stany a přáteli za nádherného babího počasí. Až na návrat s čd: přes 3 hodiny zpoždění. Ale mám je i tak rád. Spolužačka Pavla z Austrálie s námi pokecala v kavárně. Libor, Dáša i Zdenka si to užili jako já.
4/10/22 Zítra bude zlatíčku Ince dva roky. Poslední etapa pouti z Blaníku na Říp byla štastně ujita. Bylo to dobrý. Teď jsem přišel s trojkovýho hraní, mam je rád. Včera na noční kešce ve Stromovce. Keš nic moc, ale Stromovka za tmy bezva.
26/9/22 Šťastný návrat z Chorvatska. Byl jsme na kololodi, počasí super, moře krásné, jen ta cyklistika v kopcích a po kamení už pro mne moc neni. Ale nestěžuji si, hezká dovolená to byla.
11/9/22 Moc pěkně jsem si zahrál a zazpíval s 3kou a pak ještě i na Malé Straně, tak že super. Byli jsme s Ester a dětma u zubaře. Derek se vykroutil (s tou sádrou :-) Huberta jsem vzal do Loučeně na bludišťata. S Riou, Amálkou a Matějem jsme si to velice užili.
4/9/22 V pondělí jsem se vrátil z pouti, tak jsem pak vorážel doma. Derek si zlámal ručku chuděra. Nebo nešika? Čtyři dny od Bohumína přes Hlučín, Ostravu, Příbor (Freude, Frojde!), Štramberk, Jičín nový i starý, do Hranic. Na kole, na těžko se stanem, překvapen, že Ostravsko nevypadá vůbec jako Ostravsko :-)) Nejsme umazaní od šmíru a cyklostezek tam maj víc než u nás. Doporučuji.
29/8/22 Z kraje týdne jsem byl na dvou cirkusech na Letní Letné. Ten co je na obrázku na vstupenkách (a na plakátu) byl opravdu úžasný. Klubka, provazy a sítě. Na 4 dny pěšky od Blaníku na Říp. Teda jen druhá etapa od Kouřimi do Čelákovic, 60km a 7 nás poutníků. Spíme v Kouřimi, u Simči a Rana a pak v Kersku. Krásné putování!
15/8/22 Týden se nesl ve znamení Folkových prázdnin v Telči. Návštěva Třeště a Třebíče (zklamání) a koncertů Prokopa, Nezmarů, Radůzy (spokojenost) a Buty (bída) ale i dalších zajímavých. A kamarádi telečtí. Prostě léto. A hned po návratu výstava Káji Saudka v Tančícím domě - suprový! Taky jsme byli s Jáchymem na pivu onehdá.
9/8/22 od předminulého čtvrtka do minulé středy jsme jezdili na kolech podél Mohanu (SRN). Horko docela dost, ale je to hezká jízda, rovinky, vinice, hrázděná městečka. Dobrý. Tenhle týden jsem byl v kině na Elvisovi (zbytečně dlouhý) a Planětě Praha (takovej NGeographic) ale je to oboje pěkný. Ester byla v Telči, i já se tam chystám.
24/7/22 Tento týden jsem trávil s kamarády na Zlaté dovolené u Holic na kempu. Ač ho předem pomlouvali, já byl spokojen. Trochu retro, zdaleka ne plný. Večerní zpěvy, přes den koupání a cyklo výlety do okolí, pokec s kamarády, ranní kavárna u našeho soukromého kavárníka, prostě léto jak má být. Jen trochu moc parné na můj vkus.
16/7/22 Pondělí a úterý zpívání (Kampa + Štvanice s Jerym). Ve středu kešky a na kolečku s Derekem. Čtvrtek a pátek tak trochu narozeninový čundr s Jáchymem v Roverkách, noc na Krkavci a courání po okolí. Tak že dobrý týden a teď Zlatá dovolená.
11/7/22 Tři dny v Česko-Saském Švýcarsku pěšky nejdřív u nás od Mezné louky a pak v SRN se spaním venku. Ve třech bez stanů, protože tam to jde. Jen některé cesty neprojdete přes popadané sežrané smrky. Boskovice, festival hudby, filmu, divadel a hlavně s dětma a vnoučaty. Taky tam byl Bazil, tak že jedna velká pohoda.
4/7/22 Hubík už se vrátil s velrybou z Kanárů. Původně chtěl domu kosatku živou, ale slevil na plyšáka. Sešli jsme se s Bažoděsem na pivu, pokecali. Na srazíku 3.C to bylo velmi veselé, jistě se ještě letos srazíme. Všechna vnoučata jsou v Boskovicích, já se tam za nima taky chci zastavit.
28/6/22 V úterý přijel Ran, zašli jsme na hraní v Jeryho čajovně a pak ve středu prošli JZ kout Brd, tam okolo Třemšína. Bylo hodně teplo, tak že i když se nám to moc líbilo, byl jsem z toho pak hodně vycucnutej. Hubík je furt ještě na tom Tenerife.
21/6/22 V týdnu jsme zašli na Jiřího Suchého do Semaforu (Kdyby 1000 klarinetů). No je to už starý pán. Tři dny na jezerech Solné komory, s CVOKem na síčkách. Kajaky, hory, čistá voda, slunce. Prostě nádhera. Hubik je u móře. A chce domu kosatku.
15/6/22 Dvě akce v týdnu: dvoudenní výjezd do Krumlova na tu slavnou točnu. Hráli Divotvorný hrnec a nám se to líbilo. A Krumlov taky, lidí ještě ne tak moc. A pak s GéeSkou Vysoké Tatry. Tři dny chození po slovenských velehorách, zdolali jsme Terynu, povozili se električkou a bylo krásně slunečno a hory byly vidět !!
5/6/22 Týden byl jednoduše super! S bratranci na Medenici. Vyprávění pohádek, foukání na bebíčka, podržet kolo, aby se rozjeli a vytahnout je z pod něj v příkopu, vytahnout třísku, jau! Po fáborkách lesem, trampolína a domeček, krmení kozla a mravenci a brouk lesklý. A v ponožkách se nespí, kluci!
28/5/22 Vrátila se mi kytara z opravy, už zase si mohu doma zahrávat. Po dlooooouhééé době Jerryho čajovna. Hrajou tam ale krásně. Tenhle týden jsem měl lenivou.
23/5/22 Tak jsem stihl 2x orienťák a to s vnoučaty. Jednou s Derekem a podruhé jsem si vzal do lesa Inku. Výroční procházka Gymnasionu se vydařila. Počasí, dobrá účast, zajímavosti cestou i závěrečná prohlídka zámku.
15/5/22 jsem tu zpět z cesty, která měla trvat dýl. Ale bylo v Beskydech a okolí krásně.
9/5/22 s GCsen jsme šli z Hudlic na Máminku a já pak odbočil na Velíz, ani nevim kdy jsem tam byl naposled. Víkendové Rakousko s Géčkem. Na kolech okolo Bad Ischl, to jsou Hallstattská jezera. Počasí moc nevyšlo, ale ono je s kamarády vždycky dobře.
2/5/22 V pondělí jsem zaskočil s Jáchymem na pivo. V úterý jeli seniorFiti na kolech podle Labe a já to zkusil s nimi. Jsou na mě až moc teréní. Od středy s Hubíkem na Klimentu na malé babičkyádě. Až na to, že se vrátil s horečkama, to bylo fakt dobrý. Kolečka, pískoviště, lodičky na potoce, lezení po stromech na sadě ...
24/4/22 Měli jsme školní výlet se základkou. slavníkovská Libice a Poděbrady. Sraz s gymplem se velmi vydařil, bylo veselo, mam je rád. Po dlouhé době jsem byl v kině, Notre-Dame v plamenech. Trochu jako Hoří má panenko, ale tak dobrý.
18/4/22 Už ve čtvrtek jsem odjel do Třeboně na zámek, kde Brněnský kvadrant dělal Velikonoční kolečkárnu. Byla zima jako v morně, fakt v sobotu a dnes to bylo nechutné. I tak jsem denně jezdil a s kamarády si užíval jihočeskou krajinu, k večeři pak třeboňského kapra. Večerní hraní pod taktovkou Pepina a s houslemi, basovkou a zpěvy. Bylo tam veselo a milo. Slámovi byli taky někde venku s přáteli. Jáchym zase cyklil s H.
10/4/22 skočila na mne chřipečka, tak jsem ani neodjel na Jarní vodu. Sirotci to zvládli beze mne.
5/4/22 Víkend v Brně. Jednak Ejhle Brno, v neděli průvodce po Brněnských kavárnách a večer HaDivadlo (Po celou dobu představení, probíhá představení). A hned jsem navázal pondělním výpadem do Vyškova, na kole jsme objeli s Riou pár keší v okolí. Město se nám líbilo, krásná radniční věž. S Ester a dětmi v Zemědělském muzeu bylo super super! Setkání s Hogem a Kafrem v stejkhauzu - rád jsem je viděl :-) ... a jiné.
29/3/22 Víkend ve Švýcarské Basileji. Půjčili jsme si kola a objeli kus Německa, Francie i Švýcarska. Zastavili se ve Vitře u rozhledny a na moderní architektuře (F. Gehry), procourali večerní město, zašli i do obrazárny a taky na věž sv. Martina na Munsteru. Hrací slezina byla tentokrát s malou účastí, ale zahráli jsme si dobře.
23/3/22 Vypili jsme konečně to pivo s Adamem K. Po roce sraz 9.D a naplánovali jsme školní výlet do Libice. Hezky jsem si zahrál s malostraňákama. Středeční GCsen na Brdech, až tam k Jincum někam jsme došli. Derekovi vrtali zub. na Palmovce Dianiškových 294 statečných se mi tůze líbilo a v pondělí v Dlouhé Lucerna - klasika, spokojenost. Mám nový pas. Včera s bratranci na kolech a Inka na odrážedle a pak jsem je usínal. Dlouho! Dnes kousek od Okoře, takový malý keškovýlet - krásné počasí.
13/3/22 Ve středu návštěva města Most (nikdy jsem tu nebyl) a okolí, krásné počasí. V sobotu Veltruby - Kolín opět překrásně i když hodně zima. A v neděli Poděbrady - Nymburk taky bezva, furt slunce. V La Fabrice jsme shlédli Krasavice interkontinentální (Issová, Polívková) a musím vám to doporučit, opravdu bomba. Taky jsem běhal s Derekem na kolečku. A myslim, že se ještě dost naběháme :-) Ba ne, pude to!
6/3/22 Jedno nedokoukaný divadlo (Elefantazie ABC), hezké hraní na 3ce i ve Válci. V úterý bylo krásně, tak jsem ještě vyjel na běžky. Bedřichov Knajpa. Čtvrtek s vnoučaty na písku a sobota s kamarády na výletě u Plzně (Chotěšov, Stod, Křížový verch) Jupíí!
28/2/22 Kačerské setkání u Orloje 22.2.2022 ve 20:22 hodin :-) Středeční výlet s GCsen byl v krásném počasí a u Kolína, pak jsme se s Riou odebrali do Bylan a užili si tam příjemný večer s polopenzí :-))) Následně jsme navštívili v K.H. Santiniho kostel, stojí to za to, jakož i zahrady u Gasku. A v pátek jsme se jako správní vyžírkové navezli na Klimenta, kde nás živili celý víkend. Ale na běžkách to oba dny v Krušných bylo super, krásné nové sněhy i slunce. Díky Miluško, díky Luboši.
20/2/22 Divadlo Ponec, krásná dvoumužná kombinace cirkusu a tance se líbila. Koukolová hora je nad Zdicema a my se tam vyškrábali s kamarády z GC ve středu. Foukalo, ale bylo pěkně. Návštěva města Plzeň - za keškama a taky se tam projít po náměstí a tak.
14/2/22 O víkendu jsem vzal Dereka a jel za babičkama do Kořenova. A že měl Jáchym volný čtvrtek - pátek tak si domluvil bydlení nedaleko a s Hubíkem jeli taky. Byli s námi celé dny. Na Štěpánku bobo-saňová expedice, kopání tunelu ve sněhu, práce s lopatou :-) Taky karban, stolní hry které jsem ani já nepochopil a kreslení, stříhání. Hezké to bylo.
7/2/22 Víkend jsem trávil opět na běžkách, jak taky jinak když stále sněží. Spanilka s TAKem v Beskydech, pěkné pěkné pěkné. Jedno pěkné hraní jsem si vyslechl u Ireny. Vlastně to byl dvojkoncert a Everly brothers v podání kluků mne velice potěšilo. No a na 3ce jako obvykle krása veliká, chodim si tam zafoukat moc rád.
31/1/22 sešli jsme se konečně s Bažoděsem, tentokrát v čajovně. I když to byl vlastně jenom Baděs. Tak jsme se chystal na divadlo, odpadlo. Místo toho jsme byli v Aeru na outdorových filmech. Bez nadšení. A znovu na prodloužený víkend na Šumavu ale: na tu Německou, na horší počasí i sníh. Se spolužáky z MFF.
25/1/22 Krinda pána, nepíšu aktuality! Tak stručně: Výstava Kolář u Medy: velká krása! Bivak v Roverkách, opět super, šest pod nulou a sníh!! Ran, Simča, Jana. Divadlo: Dianiškova Špinarka hostuje v Dlouhé a my jsme u toho. Krásné. Úvalský event k Petrovým narozeninám. Díky Petře. No a Šumava, Prášily, oslava s Riou na běžkách. A nasněžilo!! Bílá romantika okolo Prášil, všechno nej Rio!
2/1/22 Ahoj v novém roce! Výstava Falza v NG byla dost amatérsky udělaná. Divadlo v Dlouhé Bez roucha. Taková fraška až moc. Rychlé šípy v pražských Stínadlech II - no loni to skauti udělali zajímavější a dotaženější. Silvestr v parku Konopištského zámku byl poklidný s fajn atmosferou. Šampíčko, cukroví...Akorát ta keš noční nestála za moc :-(