2/1/22 Ahoj v novém roce! Výstava Falza v NG byla dost amatérsky udělaná. Divadlo v Dlouhé Bez roucha. Taková fraška až moc. Rychlé šípy v pražských Stínadlech II - no loni to skauti udělali zajímavější a dotaženější. Silvestr v parku Konopištského zámku byl poklidný s fajn atmosferou. Šampíčko, cukroví...Akorát ta keš noční nestála za moc :-(
27/12/21 Celý vánoční týden v Boskovicích, nejřív my s Ester a děti, pak dojel Jáchym a nakonec Slámis. Huberti nás před Štědrým dnem opustili, aby si udělali Ježíška doma s Pájou. Hodně jsme tam chodili bruslit. Naučili se tam kdysi Jáchym s Ester, tak snad se to povede i s další generací na tomtéž kluzišti.
18/12/21 V pátečním DeníkuN vzpomínali lidi na V.H., četl jsem to cestou někam a dostjsem slzel. Chybí tu. Středeční výlet na Závist byl fajn. Zubařka mi vytrhla 1/3 zubu. To mě nikdy nenapadlo, že by mohlo jít :-) Dnešní hraní pod kamenným mostem bylo příležitostí vidět spoustu lidí, co už ani nepamatuju. Tak hezké Svátky všem.
13/12/21 Nějak jsem zase pochrchlával, tak jsem se dost držel doma v klidu. Víkend v Dánsku, v Kodani. Pršelo sice víc než málo, ale procourali jsme to tam a hlavně si užili vánoční atmosfery včetně vánočně pohádkového nočního Tivoli.
6/12/21 Srazík s Batťkovic se povedl, děti hučely, my pokecali a zase snad ne za tak dlouho zopakovat. Vydal jsem se na nejzápadnější bod republiky. Šlapali jsme rozbředlým sněhem, foukalo a padalo, ale byli jsme tam. První běžky sezony, Jizerka s 18kou, krásný sníh. Jenom kdyby ta úprava stop začala s 1. sněhem a ne až někdy.
28/11/21 Úterní výlet v Posázaví byl krásný, ten den jediný v týdnu svítilo slunce a byla to velká pohoda. Po dlouhé době jsem zase byl v Dobřichovicích na rehábku - inspirativní. Srazy gymplu a vejšky. Hlavně ten s 3.C se vydařil a máme spoustu plánů. První sníh za Prahou - jen tak pro náladu a za 10 000. keší. Jáchym s tělocvikáři spal o víkendu dvě noci venku, jo jsou to borci. Přestal mi fungovat můj nahorudolu stůl :-((
21/11/21 Tak jsem se dva týdny nehnul z domova, nakupoval přes rohlik a blbnul. Ale virus zdechl. Hned jak skončila karanténa, vyrazili jsme s Ranem na vandr do Máchova kraje. Bezděz, Hradčany, Mácháč bez koupání, Jestřebí, Dubá. Dvě noci pod skalou, tři dny chození na těžko (jen asi tak pod 7 kilo :-), krása veliká i když počasí podzimní. Dnes jsem zajel k Ester, byli tam na návštěvě spolutcháni. Zítřejší rodinná sešlost se ruší, Pájá chytla nějaký moribundus.
8/11/21 Sem si z Boskovic dovezl vira. Už tam jsem začal chraptět a PCR z pondělka už bylo pozitivní. No jo, to jsou ty techtle mechtle.
1/11/21 Víkend 22.-24. v Krkonoších. Vlastně v Rýchorách. Na Lysečinské boudě s 18kou. Počasí bezva a výlety taky. A večer povídání a smuzikou. Prostě fajn. Boskovice: Měly dvě tváře. Tu původní jako pěšárna s Kvadrantem a s večery s kamarády, asi 25 nás chodilo po okolí. Ta druhá tvář se odhalila, když děti řekly, že tam pojedou taky, a tak jsem měl všechna vnoučata pod jednou střechou. Honička, ale krásná. Ráno děti, pak výlet, podvečer vnoučata, pak večírek s BK a nakonec noční pařba s rodinou. Závrať!
21/10/21 Znovu jsem jel na odložené představeni do Uherského Hradiště. Až na to že to hrají 3 hodiny to bylo slušné. Romeo a Julie, ale byl jsem spokojen. Před divadlem jsme ještě zajeli do Velehradu (s prohlídkou katakomb - slabé), cukrárna (no?!) a pak na rozhlednu Salaš (pěkná). Děti jsou z Prahy, tak jsem akorát byl dvakrát hrát, 13ka dobrý a 2ka taky nebylo špatný. A teď se chystam jít na M.Stranu foukat v muzeu Hudby.
12/10/21 Tuhle jsem si užil Hubíka, ale u Esti jsou nachcípaní. Víkend v Rýchlebských horách: krásné počasí, ale krutá zima a severák hlodal kosti. Nový spacák (quilt) se ale osvědčil a v noci mi zima nebyla. Smrk, Hraničky, Borůvková hora, dobrá hospoda na konec v Bílé vodě. A jelo ná 15, to je myslim úspěch, samí příjemní spoluturisti. Díky.
5/10/21 5ti denní vodácký zážitek na Mošovském Dunaji (HUN) s Jitkou, Simčou a Ranem. 85 km na seakajakách, většinou příjemné slunné počasí. Spaní pod stanem, ale jídlo většinou v restauracích. Včera jsme s Ester byli s dětma v Šárce a potkali jsme Prajerku, co jsme ji asi 15 let neviděli. Tak jsme na dětském hřišti asi hodinu kecali.
27/9/21 Víkend na poutní cestě Velký Blaník - Říp, já jen tu etapu na Vlašim a Č. Šternberk. Krásné počasí, dobrá společnost a zrovna tam měli pouť Svatováclavskou. Konečně došlo na slavení vnoučecích narozenin. Vyjel jsem na Šumavu chodit, ale došlo jen na noc na Boubíně, pak mne vyhnal déšť a NEviditelnost. Literární noc - zas po letech, letos v Braníku, atmosféru to má, ať už jsou ukázky jakkoliv praštěné. Návštěva Čáslavi pro jednu keš co ji potřebuji do statistik (360 stupňů). Maj tam pěkné parky a okolí.
18/9/21 Maleč je obec se zámkem (žili zde Palacký a Rieger) a krásnou kavárno cukrárno koloniálem kde jsem si s potěšením dal malé pivo a odpočinul na svém výletě. Doporučuji! GCsen radostně šlapal z Vidimi do Zakšína a bylo nás 7. U Tábora jsou kešky a ferata. Vypravili jsme se tam s Ranem v pátek. Vnuci smrkaj tak jsem je tento týden vynechal. Hluboké nedorozumění hrálo v klubu Válec a my s Ester byli u toho. Máme je rádi.
13/9/21 Dneska jsme s Ester a dětmi byli v botandě. Víkend na kole a v kopcích. Jizerka, Stará pila, krásné počasí a krásní kamarádi. Děčínské feraty jsou těžké, ale je to fajn takhle ve stěně s výhledem na zámek. S Míšou jsme to přelezli třema cestama a zcela vyčerpáni odjeli domu :-)
6/9/21 Letní Letná jako obvykle Francouzi jsou dobří. Do Uherského Hradiště na divadlo na otevřené scéně? Blbost :-) Taky že odpadlo pro déšť. Ale večírek s Marťou, Dášou a Čudlou byl opravdu retro vydařený. Druhý den Buchlovice s Maňáskama, zámek, super. Víkendová voda s 18kou: Ohře vodnatá a slunečná. Je to krásná řeka a bylo to moc fajn.
29/8/21 Víkend se spolužáky v Orlických horách na kolech. Počasí nám ale hřebenovku nedopřálo, jezdili jsme podle Orlice (Záhoří, Neratov) a v podhůří (Rychnov) a tak. Ale dobře jsme pokecali a pohádali se. Ester s dětma ještě jednou jela do Boskovic.
23/8/21 Ve středu jsem odjel na Lhotku (Jižní Čechy) za Ester a ve čtvrtek tam za námi dorazil i Jáchym s Hubíkem. Byl tam Géčkový 3-generační tábor, tak že jsme si to dost užívali. Derek měl sice nohu v sádře (podezření na zlomeninu), ale příliš se neomezoval v pohybu :-) Inka už chodí. Zatím rozpačitě, ale chodí.
16/8/21 A teď jsem byl v Telči zase já. Taky Alice tam byla, s kamarádama jsem se pozdravil, na Cirk LaPutika zašel, Radůzu, Jarrety a Mňagu poslechl, na molu Matěje a Predraga, krása veliká. I v podloubí se hrálo a do Dačic jsem zajel párou pro pár keší a na výlet na Kostelní Vydří. Tak asi takhle. Jo ale taky jsme byli s Jáchymem, Slámisem a bratrancema v Zoošce. Tramvajka, brouzdaliště, skluzavka u bývalých slonů a pak snad ještě želvy? Derek si prý asi zlomil nožku. Doktoři váhají, ale do sádry mu to dali. Jen ho pustim z očí.. Ti rodiče!
8/8/21 Víkend na Klimentu s bratranci Hubertem a Derekem, kam mne pozvali kamarádi. Domácí se starali, brácha nás tam dovezl a tak já jsem si už jen musel vypůjčil vnoučata. Dědečkova zlatíčka. Ester s Inkou a Alicí jsou v Telči. Ty se teda maj. A potkali se tam s půlkou Válce (klubu kam chodíváme zpívat)
1/8/21 Nejdřív s Hubíkem (a Jájou) Olympijský park - super, pak s Ester a dětma ZOO. Byl tu v Praze Doktor s Martinou a tak jsme zašli na večeři a pokecat. 2x zpívání: ve Válci Orkije a na Kampě u domečku. Zakončení Zlaté dovolené bylo fajn, zapěli jsme, zacyklovali, dali Synagogu i s galerii v Heřmaňáku (galerie = bomba, tam musíte!), několik cukráren a všem se to líbilo :-) Všem skoro 50 lidem.
26/7/21 Na trojce i na Kampě jsme si moc hezky zahráli a zazpívali. Tak už se to snad zas vrací. Víkend byl ve znamení začátku Zlaté dovolené. A hned se nás tam sešlo tak 35. Super. Jen škoda, že jsem musel v neděli do Prahy. Ale rád jsem vás viděl.
18/7/21 tuhle jsem zmok a bunda co je zaručeně nepromokavá ... tak jsem si tenhle týden koupil novou. Na jak dlouho?! Víkend na kole a po keškách a ke kamarádovi na Havlbrodsku. Mělo pršet a skoro furt, ale spadlo to na severu a já ani kapka. Štěstí.
12/7/21 Víkend ve Varech, ne jako lázeňský povaleč, na turistice v okolí (na Andělské hoře též). Maj tam spoustu altánů, kde se dá krásně přespat! A v sobotu bylo krásně.
5/7/21 Začíná se zvolna hrát po hospodách, i já jsem začal. Prodloužený víkend s Esťou v Boskovicích. Tak že jsem si užíval Dereka a Inky. Pohodička.
28/6/21 Tentokrát jsem jezdil na kole. Ve středu jsem doprovázel kamarády na týdenní akci když jeli kolem Prahy. No a na víkend jsem je (vlakem) dohonil u Č.L. a pokračovali jsme společně na sever k českému Nordcapu. Je tam krásně v Sudetech, zajeďte si tam někdy. Malý provoz na silnicích, slušné povrchy, malebná krajina přijatelně zvlněná.
20/6/21 Na orienťáku v Malešicích to bylo rychlé a mě postihla křeč do nohy, tak jsem byl rád že jsem rád. V Carpe Diem hrál Marien band, ale bylo to rozpačité. Nastala vedra, nechtělo se mi nikam. Na výbor GC do Úval jsem ale musel. Víkend s oslavami narozenin kamarádek jsem zkombinoval s pěší turistikou okolo Malé Skály a na Kozákově. Až na to vedro dobrý. Jo jeden neni nikdy spokojen, studený máj, pekelný červen :-)
14/6/21 Týden byl ve znamení orientačního běhání a příprav na těžký cyklovíkend. Bylo třeba znovu po pauze osedět si zadek. Hraniční kámen je akce, kdy se jede přes víkend z Prahy až na hranice republiky, tentokrát asi 185km na západ k Mariánkám. Na těžko, se stany. Pátek jsme dojeli někam za Lány, v sobotu 85km před Úterý a pak už to šlo. Hluboká údolí nědělních (Úterských) potoků nás skoro zahubila. Ale dojeli jsme všichni.
5/6/21 Živi a zdrávi z týdenního pobytu v Medenici. Ani bratranci ani já jsme neutrpěli týdnem bez jejich rodičů na Géčkové akci babiček a vnoučat. A bylo to super!!! zkuste si to taky! Orienťák dva dny po aplikaci 2. vakcíny mne neschvátil. Byl jsem opět po čase s Bazilem na pecích s kočárem. Konečně s 13kou na zahrádce i když zatím bez hraní.
23/5/21 vlastně jen pár takových drobných výletů, počasí chladné a vlhkě, nic pozoruhodného. Víkend v U/O u Jitky s kamarády z Kvadrantu. Já chodil pěšky, někteří i sedli na kolo, ale pokecali jsme a zazpívali náramně. Tak díky, čert ví kdy se zas sejdeme.
16/5/21 Cestovatelský týden začal návštěvou Hluboké / V. a výstavy ruská avantgarda - dobrý! Ale pršelo, tak že ani zámecký park, ani nic. Pak jsem vyjel do Šternberka za Doktorem a courali jsme po Olomouci. Taky v galerii - pršelo i když míň. Závěr týdne přes Kolín do Jablonného nad Orlicí. Kešky, turistika, počasí se stále lepší. Byla tu na návštěvě Inka. Trošku bulela, trošku spala.
10/5/21 Takovej krásnej den, tak mi to nedalo a umyl jsem po ránu doma okna. Víkend pěší s kamarády na Berounce po cestách které vesměs neznám a s večery velmi příjemnými. Když jsou bratranci spolu, zapomínají na celý svět. Ve čtvrtek například bez nejmenšího zaváhání prošli potokem. Íňa už docela obstojně leze.
2/5/21 V pondělí mne Jáchym s Hubertem pozvali na cykloprocházku za kamarádame do Hostivic. V týdnu jsem byl 2x ve Voděradských bučinách. Nejdřív pěšky za keškama a den na to s duchodkyněma GC na kole a to byla překrásná trasa co jsme dali. Víkend: Rakovnicko na kolech. Dráha dělala co mohla aby nám to překazila, ale nakonec jsme ji udolali a na Berounku se dostali. Dnešní návrat byl ale zas hooodně studený.
2/4/21 Moc hezký výlet z V.Popovic směr Štiřín, po Ringhoferově stezce, doporučuju. Zajeli jsme na kolech s Hubíkem a Jáchymem ke Stejspalum na návštěvu a pak na pivo a na pískoviště. Víkend na Brdech po čundrácku s ohněm a kytarou. A překvapivě tam skoro nikdo nebyl. Ani na kempech, ani na pěšinách. Užili jsme si to náramně.
16/4/21 Naše sdružená oslava čtyř dubnových narozenin se vydařila. Koupil jsem si polohovací stůl (nastavitelná výška) a to je teda bomba. Dá se pracovat ve stoje i v sedě, úplně super! Takže jsem se přestěhova z jednoho pokoje do druhého, všechno je jinak.
12/4/21 Hubert si pro radost začal stříhat své dlohé vlasy. Lokny odhazoval bezstarostně na koberec. Ale nepřejte si vidět, jak vypadá po té co mu to rodiče "srovnali". Oslavil jsem kulatiny distančně s Géčkem, takovou tou pexesovou konferencí, díky bylo to fajn. Středeční školní výlet s 9.C od naší školy podle Botiče se mi líbil.
5/4/21 První cyklotúra k dětem na západní okraj Prahy byla za 50km. Než pořádně začaly Velikonoce, vyrazil jsem na Berounku, za Křivoklát. Kopce tam jsou pořádný a hlavně druhý den na cestě zpět už jsem tu a tam musel s kola slézt. Mimo to byla druhý den ukrutná zima a když se neni kde v hospodě ohřát... no fuj. Ale výlet stál za to!
27/3/21 Jitka oslavila kulatiny a Géčko distančně s ní. Už mam 1. astruseneku. Mírně běhám a chodím po Praze, nic moc. Jinak hraju šachy s počítačem,ale smutno pohledět! Dnes jsem napumpoval a vyzkoušel jestli ještě jezdí můj cyklopark. Jen aby bylo kam. Hubert má doma kruhy a lezeckou stěnu. I na strom za barákem už vyleze.
15/3/21 Velmi odvážně jsem si koupil sportovní boty přes internet :-) A vyšlo to!! Ale ty nervy. Včera jsme měli rodinnou sešlost - zajel jsem vlakem k Jáchymovi, na odrážedle jsme se přesunuli k Ester a ve velkém větru pak honili po parku drandící bratrance. Komorní společné hraní s T a J. Převažovalo ale kecání - no po tom půstu není divu.
8/3/21 Zkusil jsem Dramox, že by divadla, ale místo týdnu zdarma, mi cpali furt jen zaplať, zaplať! Jsem opravdu doma, jen chodím běhat do parku, po letech. A hraju na kytaru a luštim co se dá. Derek je pozitivní, ale Ester a Slámis ne. A Inka? Bůh suď.
1/3/21 nejdřív jsem trávil 4 dny na Šumavě. Ještě to šlo dva dny na běžky v nejvyšších partiích hor, pak pěší výlet k Plešnému jezeru a poslední den inverze na Libíně. Hezké. Zubní, divadlo na webu, bruslení na umělém ledě, kešky v Praze. A poslední víkend před závorou ještě bivakování a čundrování po Roverkách. Oheň, kytara, krása! Mějte se!
14/2/21 Ani tenhle týden jsem se moc neflákal: 1. na běžkách po Praze s fotkou z Karlova mostu. 2. podél potoka Kačák lyžmo od Unhoště do Loděnice - romantika! 3. Brdy, klasika okolo Skalky, slunce, lidi, sníh. 4. brusle s bratranci u nich na rybníku. Krása. A jedeme dál! Předpověď slibuje další týden bez oblevy.
7/2/21 Tenhle týden byl zasvěcen Krušným horám. Ve středu z Cínovce na východ na Adolfov a Telnici (obleva, vlhký sníh a mlha), o víkendu se spolužáky na druhou stranu (padá, spousta sněhu a méně stop). A ještě jsem stihl navštívit Inku a Dereka abychom si spolu pohráli. Zajeli jsme do Hvězdy, nakládali tam zrovna dříví drapákem na valník.
31/1/21 Ještě jednou jsem byl lyžovat v Jizerkách (Bedřichov) a potkal tam Žofku se Slávkem a v neděli pak v Krkonoších (Benecko, H.Mísečky, Zlaté návrší) s Ranem a Simčou za neskutečného počasí. Paráda! Coural jsem s Boďou v děšti po Stomovce, dobře jsme si pokecali. I za Hubertem jsem stihl zajít.
24/1/21 Tento týden byl ve znamení sněhu. Úterý a středa na luxusním sněhu v Jizerkách a neděle zase pro změnu v Orličkách mezi Šerlichem a Haničkou. Je to radost, tak aby nám to vydrželo. Schůzovali jsme s GC výborem přes počítače a telefony. No, u vínečka to je lepší.
17/1/21 Byl jsem s Bazilem kočárkovat na Pecích. V pátek jsme s Ranem vyjeli na běžky na letiště do Zbraslavic. Pěkný! Dva dny s Hubertem (rodiče vyjeli bivakovat na Brdy) se velice vydařily. Spolu s Derekem jsme si užívali mimo jiné na pekáčích na šíííleném kopci na Lukách a bylo to super!
11/1/21 První běžky letos: Jizerka Smědava. Krásný prašan na modrý vosk, velká radost, že to jede. Prošel jsem se Dalejským údolím a skončil u Dereka. Vzali jsme pekáč a šli bojovat na hromadu hlíny, jestli to sjede. Sám se bál, ale půjčit pekáč nechtěl :-))
7/1/21 Zastavila se tu tuhle Inka a jezdili jsme spolu po Pecích než si Ester vyřídila co potřebovala. Novoroční čočka byla výborná! Včera jsem byl odpoledne u Dáši a hráli jsme šachy. Podařilo se mi jí dát pat :-( Ale oba jsme byli spokojeni.