30/12/17 Vánoce jako obvykle v Boskovicích, ale letos sám. Taková poklidná maloměstská pohoda. Pak za mnou přijela E+S+D, ale to už jsem skoro byl na odjezdu do Telče. V telči u Medvěda to zas je jiný druh poklidu. V liknavém tempu koncerty na zámku, pucle s pořadateli, večer s Nezmary a oběd s Jarrety, muzika a klid.
19/12/17 Tenhle týden byl plně ve znamení adventních setkání, ani to nebudu vyjmenovávat. Příjemná setkání, povídání, drobné dárečky. I koledy jsem doma oprašoval po letech. Stihl jsem navštívit i dva vánoční koncerty. A taky už mi začaly Vánoce. Jelikož se na Štědrý den s nejbližšími neuvidíme, začali jsme si nadělovat. Včera tu byli "bratranci" s rodiči a tak si teď hraju s dárkama. Veselé Vánoce i vám! PF viz kalendař.
10/12/17 je to fofr, ale takovej radostnej fofr. Člověk jde z pohody do pohody. Gc svařák na Míráku jako každý rok, hraní s Minčetem a Vaškem S. moc príma, předvánoční u Špulíka taky milé, Dylanovky v Carpe Diem i doma si zahraju něco, pouštim si koledy od Jabkoně abych kompenzoval ty Ježíšky panáčky. Derys prořval celé hlídání, to je novinka. Pak ale v hospodě byl suprovej. Asi na mne něco slintnul, zas už kašlu smrkam.
4/12/17 První sníh a první běžky: Krušné hory, Abertamy s GéeSkou, ale lyže jsme měli jen my s Riou. Nádhera a naprosto žádný lidi, takhle sami jsme ještě na běžkách nebyli. Jak jsem tak trochu smrkal, tak to vlastně byl odpočinkový týden :-)
27/11/17 Hezky jsem si zahrál (s Minčetem), hezky jsem si zakočárkoval (oba bratrance) a hezky jsem se srazil (s kruhem z vejšky). Celkem vydařený týden. Taky jsem ale někde nastydl. Ještě frkám a smrkám. Furt ještě nemam nový foťák.
13/11/17 tenhle týden jsem nic nestihal. Ani nevim proč. Ani jsem nekočárkoval, jen sem tam nějaký výlet, rehábko, kešulka, kamarádi,... Géčko dělalo svůj tradiční Trail a bylo to v Králikách. Bydleli jsme na kopci v poutním domě a chodili kolem betonové hranice čerstvě zasněženou krajinou. Večer se zpívalo a bylo nám dobře. Slámovi byli na nějakém mimi-srazu, aspoň to řikal kamarád co jsme se potkali večer, že zrovna jede odtamtud.
6/11/17 Víkendoval jsem okolo Prahy, s E+S+D jsme jeli na návštěvu do Třebáně a kočárkovali tam s Mariánou. V neděli bylo hezky, sluníčko přálo keškám. BaŽoDěSí únikovka v Kotcích se nám moc nepovedla, budem to muset nějak napravit. V pondělí jsem byl v La fabrice na kusu co napsal můj spolužák, ale že bych z toho upad na záda to teda zrovna ne. Noční OB v Bohnicích se mi dost povedl, 26 ze 120 - asi tam byli samí Běčka
30/10/17 Vítr nás neodfoukl cestou z Třebíče a dálnice byla volná. Spolu se 40kou kamarádů z Kvadrantu jsme si užili Uneskového města, jeho okolí a společných chvil. Po delší době zas byla Géčková čajovna, tentokrát nahoře na Hradčanské, docela dobrá.
23/10/17 Tak jsme teda odvolili. Včera jsme se sešli s Batťkovic u Jáchyma, aby se koukli na "bratrance". Potěšili jsme se spolu, kluci si pobrečeli, pospali, nakrmili se (my taky) a zase jsme se rozjeli domu. Hubert s rodiči byl v Teplicích za pratetama. Jinak klidný týden, víkend překvapivě v Praze. Na MFF byl Supův sraz kruhu a já se vetřel, neb tam byli i někteří z mých dávných učitelů.
17/10/17 Po návratu z Podzimních slovenských hor se rekreuju doma i když je venku úžasně. Tam bylo taky úžasně a teplo a kamarádi a stanování a barevné buky a jiné a prostě podzim venku. E+S+D byli na šifrovačce, prý vydařená. Ve čtvrtek jsme zaskočili na Signál a líbilo se mi hlavně na Jiřáku a v Riegráku. Jáchym jel na čundr s tělocvikářema. Sraz 9.D i BaŽoDěSu byl fajn. Asi prostě miluju podzim.
10/10/17 Kamarádi mě pozvali na prodloužený víkend do Donoval (SR). Myslel jsem, že tam není kam chodit (Fatra i N.Tatry na jeden den, jo!), ale našli se tam 3 moc hezké výlety pro starší a pokročilé a i když počasí nebylo docela slunečné, rozhodně to stálo za to. Hlídal jsem Dereka a byl zrovna vzhůru a ani moc neřval. Roztomilý hoch :-)
2/10/17 Ten krátký "pracovní" výkend byl dost uspěchaný, ve středu odpoledne už jsem nasedal do vlaku a s kolem valil na Moravu. Břeclav, Lednice, Mikulov, burčák, kola, babí léto. Tak to bylo na Iloniných kulatinách. Velká radost. Kape mi v kuchyni kohoutek, strašně to ruší :-(
26/9/17 Smrkam. Doufam, že to neni choroba, ta by se mi teď moc nehodila. V sobotu jsem byl v Poděbradech, jen tak se podívat, kam budu ke stáru jezdit do lázní :-) Oběd u Huberta (ovocné knedlíky) a šifrovačka u Dereka. S tím jsme taky v týdnu byli trénovat s kočárkem po jezdicích schodech, už jsem trochu pozapomněl jestli popředu nebo jak.
18/9/17 trochu tu mam pauzu, byl jsem 10 dnů za polárním kruhem ve Švédském Laponsku na treku Královská cesta (Kungsleden) mezi Abiskem a Nikkaluoktou. Ve čtyřech jsme si do syta užili severského barevného podzimu a jemného mrholení. Pod stany a s jídlem na týden, krása nesmírná. Fotky budou časem.
4/9/17 už od čtvrtka jsem byl venku, nejdřív v Adršpachu resp. v Teplických stěnách a dost jsem tam zmokl. Na trosce Skály jsme večer pod obloukem hráli s mladýma z Heřmaňáku. Pak jsem se přesunul na Gigaevent (setkání kačerů) do Plumlova. Pršelo i tam. Ale ne furt. Byl to velkej mazec, prý 5000 lidí, ale jednou za život se to dá. V týdnu jsme byli s bratrancema na pivu. No spíš s jejich rodiči, kluci to prospali.
28/8/17 Hned v pondělí jsem zašel do porodnice přivítat Dereka. V týdnu pak jsme se sešli s oběma chlapíkama u Ester doma Víkend na Třeboňsku začal příjemně, kolovali jsme po hrázích a v alejích. Pak ale Ria spadla na hrázi Rožumberskýho a nějak si vykloubila levý loket. Odeslal jsem ji záchrankou do Č.B.nemocnice a volal o pomoc aby mi někdo odvezl její kolo do Prahy. Díky Sýkorum jsem tak nemusel stěhovat dva naložené bicykly po našich "přátelských" stanicích koridoru českých železnic. Když už jsem tam byl na tom jihu, stavil jsem se i u Leni a Kima.
20/8/17
Ve čtvrtek 17.8.17 se ráno Ester a Slámisovi narodil kluk Derek. Odpoledne téhož dne se Páje a Jáchymovi narodil jeho bratranec Hubert Glas. To je nadělení :-))

Vrátil jsem se z feratového výletu do italských Alp. Bylo to vydařené.
15/8/17 Nakonec jsem se do té Telče i letos vypravil aspoň na závěrečný víkend. Sice byl už dost nefolkový (Mňaga, Leny,...), ale kamarádi tam byli i tak :-) Zajel jsem i do Dačic, užíval si nezdravých potravin od stánků a léta. Všichni se ptaj: tak ne, ještě nic.
7/8/17 Holky zatím nic, ale termín máme až za týden, tak že klid! Zlatá dovolená proběhla v parných dnech na Kokořínsku, kde je spousta roklí a lesy tak že to docela šlo. Sjelo se nás opět požehnaně a večery při kytaře byly příjemné. Kemp ve Mšeně mírně chátrající, ale tím pádem volný a milý. Jeďte taky na dovolenou s přáteli někam za humna, odpočinete si víc než v Tramtárii.
24/7/17 Nejezděte do Černé Hory na kolo, zabijou vás tam dementní řidiči. Já unikl jen o vlásek. Hory tam ale maj pějný, kaňony romantický a vůbec to tam je hezký. Telefon se mi občas v kapse zapne a poklepem otevře pár aplikací, přenastaví parametry a je to celkem dost otrava. Nevíte co s tím? Teď na Balkáně mě to stálo přes tisíc korun na nechtěném roumingu. Jája s Pájou jsou někde kolem Telče. I Ester a Slámis tam byli, Velký Pařezatý rybník, stan a kamarádi. Joo mateřská dovolená, to je havaj Esťo, co!
10/7/17 Na sváteční dny jsme s Géčkem (a Ríšou) vyrazili do Alp, okolí nejvyšší hory Německa. Povedly se nám 4 výlety za pěkného počasí, až v neděli jsme ráno už museli utéct přes deštěm. Kemp v Fernsteinsee byl fajn, nás bylo asi tak 15, ale nechodili jsme všichni v tlupě. Dobrá akce. Děti byly v Boskovicích, Ester s Alicí (Slámis někde cykloval) o něco déle, Jája a Pája přes Studenou přijeli později. Báťovi hérečky letos nepřijely :-)
3/7/17 Sobota na Libici s keškama a neděle na Plešivci (Brdy) s turistikou. Oba dny moc pěkné, je to nádhera. V týdnu jsem byl třikrát někde foukat, tak to už docela přehánim. Ale je to fajn. Ester tu celý týden bydlí neb jim doma dělaj koupelnu. Tak jí zas ráno dělám kakao do postele :-)) Ne a ne najít doma feratový set. Nemáte ho někdo pujčený?
25/6/17 Vrátil jsem se z cyklo víkendu Krušné hory / Kokořínsko. Bylo to parádní, hlavně ty Krušné. Velmi vydařené. TAK uvítal léto ve Vojankách a já se tam šel za kamarády taky podívat. Vyšlo počasí super. Poslední orienťák jarní sezony jsme pojali s Ester jako štafety. Ona chvátala, ostatní také a tak se nemusíme stydět za pěkné 6. místo (ze 7:-)
19/6/17 Můj geocoin už cestuje devátý rok po světě a teď je zrovna ve státě Washington kousek od Kanadské hranice. Víkend na Tiché Orlici se vyvedl. Teda jak komu. Máme na kontě dvě zlomená žebra. Jinak ale dobrý :-) Sešli jsme se opět s 9.D a dobře pokecali. Tak zas po prázdninách spolužáci moji. V pátek jsem byl koukat na kanále v Troji jak jezdí na vodě ti co to umí. To abych vyladil formu před tou Tichou Orlicí :-)))
12/6/17 Na orienťáku jsem sice nevynechal tentokrát kontrolu, ale odchodil jsem to neb mne skolila křeč do stehna hned v první třetině trati. Ale užil jsem si to :-)) Bažoděsové byli na únikovce, ale mně se to tentokrát tolik nelíbilo jako ta první. Zkoušel jsem přes weekend zas tu keš pod Bezdězem, ale nešlo mi to. Nicméně jsem projezdil spoustu pro mne neznámých cest a míst a přespal v lesu na Valdštejnsku. Je to tam fakt hezký. Byl tu na návštěvě Jáchym. Maj se prej dobře.
4/6/17 návštěva hezké nové kuchyně v Uhříněvsi, hudební odpoledne na chatě u Říčan bluesově kotlikové vydařené, čtvrteční kačerský výlet k Žebráckému stroji času přepěkný. To si teda žiju! Víkend v Českém Středohoří pojatý jako Zélandská afterparty jak by řekli mladí, po našem vzpomínání na společnou dovolenou na jižní polokouli. Chvíli jsme se pekli, chvíli zase louhovali v dešti. Ale Středohoří je úchvatné tak i tak.
28/5/17 Jeden výlet s kamarády jsem nestihl kvuli komeníkum v baráku, jinej ale zase stihl a tak je to furt. Orienťák ve středu se mi opravdu, ale opravdu nepovedl :-( O víkendu jsem navštívil Mšeno, ale hlavně je to místo, kde bude letošní zlatá dovolená. Snad se nám tam bude líbit ten týden od poslední soboty v červenci. Přijeďte taky!
21/5/17 Ve středu jsme běželi první orienťák letošního jarního seriálu. Ve Vinoři. Dost mě to unavilo :-)) I Ester běžela, doufám že opatrně. V týdnu jsem 2x někde hrál a byl na několika výletech. Jeden s Lenkou byl za keškami na sever od Prahy. Parádní víkend na kolech v prostoru Ralsko. Od Mácháče, přes Blízalku k Hamru a Osečné. Tam jsme stanovali. Dnes pak přes Český Dub údolím až do M.B. Příjemná hospoda je pod Dubem v Libíči na statku. Škoda že se nikdo nepřidal, bylo tam krásně. Jdu vařit večeři.
14/5/17 Koucour nás pozval na divadlo Moravské pole, kde hraje Záviše. Byl jsem v Hradci radit se o zářiové dovolené :-) Víkend v Bylanech na kole. Trochu jsme i zmokli, ale zas ne tak moc. Oheň, buřty, klavír, promítali jsme s Wágnerama i obrázky ze Zélandu. A dost jsme se zas přejedli. To tam tak bývá.
9/5/17 Tři dny jsme si užili na kolech v západní části Krušných hor (se stany) a taky v nejzápadnější části republiky, zamysleli se nad sousedskými vztahy a taky nad naší Evropskou sounáležitostí, když máme to výročí konce války. A taky je tam moc krásně.
2/5/17 Před odjezdem na víkendové cyklo Alpy jsem byl hodně pesimistickej co se počasí týče, ale nebylo třeba. Sice jsme začali na sněhu, ale pak bylo nádherně a sucho a bylo to krásné. Letos v okolí Hinterstoderu. E+S uklízeli doma po sekání elektriky a Ester pekla v nové troubě. Jája byl s tělocvikáři a jejich dětmi někde na jihu na kole a psal že dobrý. Byli jsme v Carpe Diem neb tam bubnoval Ivoš. Ester chořela a to u mne doma na Žižkově. Vařil jsem jí ráno kakao do postele a vůbec si ji užíval.
24/4/17 Na víkendová kola jsme nejeli. Ono bylo fakt zima. V sobotu pěší deštivá návštěva zlatých dolů u Jílového, no ale já si ve štole hnul zádama a furt mě to drží. Zahrál jsem si na 4ce, zazpíval si ve Válci tentokrát bez Ester. Esťa choří a že jim sekaj doma elektřinu tak leží u mě na Žižkově.
18/4/17 Ester jela s norskou partou do Boskovic, pak někde nocovali na zřícenině a pak jsme se potkali ve vlaku na Prahu :-) Velikonoce s BK. Kladky jsou víska mezi Mohelnicí a Boskovicema, kousek od Jevíčka a tam jsme měli cyklo základnu k výpadům do okolí. Stihli jsme muzea sekyrek i geografické a zazpívat si, sníst beránky i pokecat s přáteli. Ani jsme vlastně nezmokli. Výlet na Kazín, sraz 9.D ze Záběhlic a promítání Zélandu na Taxoftově (ne)vinném setkání. Nestihám :-))
10/4/17 Ve čtvrtek jsme u Jáchymů oslavovali souhrnné dubnové narozeniny, které máme skoro všichni. Vlastně by to mohlo být oslavou beranů :-) Zašli jsme na pivo s Ivanou Glasovou. Víkend pod stanem a u řeky. Tradiční 30. jarní pěší voda letos podél Javornice na Rakovnicku. Nevysoká tráva a kopřivy umožní jít podél vody skoro furt. Noci teplé, voda v brodu vlahá. 22ka účastníků nadšena :-) I tím jak jaro jede.
2/4/17 včera jsme vyrazili na skoro první letošní kola (ta první už byla na NZ :-) a to po rovine k Labi. Počasí super. Dnes mne zahnal ranní déšť k počítači a tak jsem aspoň dodělal fotoknihu zélandskou. Tuhle jsem byl v Benátkách tady nad J a je tam pěkně. Taky tam maj inline stezku a tak jsem si vzal sebou brusle. Je to pěkné svezení. E+S jsou na Lipně když je tak hezky. Asi ale ještě neplavou :-))
27/3/17 Vypukly překrásné dny a tak jsem víkend proturistoval. Sv. Ján v Českém krasu a pak tady za Prahou na blatech. Velká krása. Byl jsem na noční kešce s tlupou kačerů a byl to velikej mazec. Moc jsem si to užil. Dneska jsem chtěl vyjet hned ráno na kole ale bylo na nule a tak jsem zůstal u počítače :-)) Už je to 13 let co tu Bába neni s náma!
19/3/17 Tak jaro tenhle týden už vystrkovalo růžky i když na víkend se vrátil asi podzim :-)) Snažim se zpracovat fotky z jižní polokoule, ale teda je to strašná práce. Ester se tu stavovala v týdnu a taky jsme byli spolu na jednom hraní. A Jocháček má prázdniny.
11/3/17 Pomalu se probírám z časového posunu a zabíhám se zas do pražských rutin. Jáchym řikal, že se nenechaj od Ester a Slámise zahanbit a že jsou taky v naději. Zašel jsem dnes na film Nechte hrát Mišíka. Je tam hezká muzika.
7/3/17 Tak jsme se zdrávi vrátili. Nový Zéland je pěkný, líbilo se nám tam, ale všechno jsme vidět nestihli. Teď nás čeká probrat fotky, srovnat vzpomínky a zase se zařadit do normálu. Přidali jsme si vlastně jednu roční dobu (léto) a užili si jižní polokouli: měsíc tam couvá když dochází "-)) a Jižní kříž neni tak docela na jihu. Kiváci jezděj vlevo a čuměj furt na rugby. Mestečka mají asi tak 5 čísel a moře je tam opravdu jako na prospektech.
5/2/17 Slamis psal že to bude Derek nebo Inka. kamarád Ran se překulil s autem na střechu. Nic se mu nestalo kromě toho, že mu zkrátili doktoři o kousek prsteníček, celkem zbytečnej prst. Auto odepsali. Lepší než kdyby to bylo naopak. Měsíc teď asi nebudu aktualizovat web. Jedeme do Tramtárie. Držte nám palce. Jája byl na kurzu.
29/1/17 Všichni kolem jsou nějaký nachcípaný, mě by se to ale fakt teď vůbec nehodilo. Jeli jsme se spolužákama z vejšky do Lužických hor. Docela dobrý to bylo, proskočili jsme se na běžkách i na Luž jsme vysápali, chvílema jsme se dostali i nad inverzi :-) Zas už jsem musel jít koupit nějaký harmoniky, vždycky to někde přefouknu.
23/1/17 Vyrazili jsme na prodloužený víkend do Jeseníků s běžkama abychom oslavili jedny narozeniny. Sněhu místy bylo jen tak tak, ale jezdilo se hezky a slunce nám přálo. Jáchym zas nějak choří, ale už prý to bude za ním. Byl jsem s Ester zpívat ve Válci.
15/1/17 víkend na kempu. Vyrazili jsme pěšky a se spacáky do přírody, našli převis s ohništěm a listím na spaní a nezmrzli jsme - asi hřál ten silnej měsíc. I v neděli jsme brouzdali sněhem a oblézali zasněžené pískovce. Bylo tam fajn. E+S byli s Martinou v Jestřebí, pokud se nepletu. Jáchym byl celý týden na kurzu a nestěžoval si. Sněhu dost.
9/1/17 Víkend v polském Orle, to jsou Jizerky. Spousta prašanu, mráz, krásné lyžování. Vysápali jsme se na Stoh izersky a v neděli jsme šlapali stopu a skončili na lokálce v Jakušicích. Ester byla nachcípaná, doma ležela, tak jsem se tam stavoval na návštěvě.
1/1/17 Tak jsem po 20 letech nemusel na Silvestra a na Nový rok do banky :-)) Večer jsme s kamarády Silvestrovali v lesoparku na noční kešce, u cíle bouchli šampus a byli rádi spolu. E+S jsou s GC dětma na horách, celý týden a zdá se, že počasí jim velmi přeje. Jocháček dostal do čumáku při Silvestrovském hokeji v Jihlavě: zlomený nos.
26/12/16 Zase jsem měl problém s počítačem. Už to chodí, ale zas než to všechno člověk nainstaluje a oživí :-((( Vánoce jsem trávil v Boskovicích jako ostatně každý rok. Letos po letech poprve bez Jáchyma jen s Ester a trochu se Slámisem :-) Zabruslili jsme si, zapohádkovali a taky se jen tak flákali. Ježíšek mi donesl tiskárnu abych si moh tisknout fotky prej :-)) Hezký konec roku !! Ale hlavně hezký celý ten potom.