1/1/17 Tak jsem po 20 letech nemusel na Silvestra a na Nový rok do banky :-)) Večer jsme s kamarády Silvestrovali v lesoparku na noční kešce, u cíle bouchli šampus a byli rádi spolu. E+S jsou s GC dětma na horách, celý týden a zdá se, že počasí jim velmi přeje. Jocháček dostal do čumáku při Silvestrovském hokeji v Jihlavě: zlomený nos.
26/12/16 Zase jsem měl problém s počítačem. Už to chodí, ale zas než to všechno člověk nainstaluje a oživí :-((( Vánoce jsem trávil v Boskovicích jako ostatně každý rok. Letos po letech poprve bez Jáchyma jen s Ester a trochu se Slámisem :-) Zabruslili jsme si, zapohádkovali a taky se jen tak flákali. Ježíšek mi donesl tiskárnu abych si moh tisknout fotky prej :-)) Hezký konec roku !! Ale hlavně hezký celý ten potom.
5/12/16 Včera jsme si zase jednou užívali internetové šifrování s E+S, bylo těžké, ale radostné a nakonec jsme dopadli celkem slušně. U Rii byla přípravná schůzka na náš Zéland, už se to nějak blíží :-) Byl jsem na jedné noční kešce - v lese straší. Taky jsme zavzpomínali na návštěvu Nového Yorku, Ríša promítal své (i naše) krásné fotky.
28/11/16 Víkend v Jizerkách, Cimrmanův maják, Štěpánka, večer při kytarách se zpěvy. Stihl jsem mimo jiné sraz gymplu, vysoké školy, promítání o Africe a hrací večer na Žižkově. Teď jsem přišel z rodinného srazu Glaso-Batťkovského u příležitosti svatby E+S. Bylo to velmi zdařilé. Bylo nás! To jsme asi ještě nikdy nedělali takhle masové.
20/11/16 Dnešní výlet na rozhlednu Máminka byl vydařený. Počasí nádhera. Rozhledna taky. V kině Oko jsem viděl Allenův film Café society. Mě se to líbilo, mam ho rád. Výstavy Andrleho a Celníka jsem stihl, ta druhá mne uspokojila víc. 17ho jsme byli s kamarády z GC na výletě. Několik důstojných brodů to hodně zpestřilo. E+S byli na prodlouženém víkendu v Chřibské - po lužických rozhlednách :-)
14/11/16 Cestou na Slámovic výlet do středu Čech se nam nepodařilo otevřít dveře vlaku a přejeli jsme o dvě stanice. Ale pak už to bylo fajn. Petr V. hrál s panem Vodňanským a my byli při tom. Kino Aero, film Příchozí, dost spokojen! E+S slavili minulý týden v Dubu.
6/11/16 svatební koláčky jsem donesl do Týnské, kde byl jeden z posvatebních mejdanů. S BaŽoDěSem ve čtvrtek jsme vypili asi tak o jedno pivo než jsme měli :-)) Letošní Trail byl na Haltravě, CHodsku nebo pod Čerchovem, jak chcete. Počasí podzimní, společnost vybraná. Polévka knedlíčková, píseň Mládkova a 64 hlav. Chvála Trailu!
1/11/16 E+S byli v Boskovicích užívat si klidu maloměsta. Jáchym běhal po biografech na festivali Ji.hlava a to mu dost závidim. Po letech ve Šternberku. S B.Kvadrantem v krásném podzimním barevném čase. Muzeum hodin, Rešovské vodopády a kamarádi. V týdnu jsem se taky nenudil a byl dvakrát někde foukat a zpívat. Mějte se taky dobře.
25/10/16 Ester se Slámisem se v pátek vzali. Prodloužený týden v Irsku jsme trávili v Dublinu (a jeho pubech s muzikou) a okolí, kde jsme lovili nejstarší evropskou keš.
18/10/16 byl jsem na Geo divadle - amatéři, fraška, ale šlo to vydržet, už jsem viděl mnohem horší profi představení. sobotní šifrovačka Podzimní s E+S a spol. se mi tuze líbila. Někdy je člověk trošku tupější než si o sobě myslí :-) Sraz 9.D opět vydařený. Nechodí nás moc, ale bavíme se. V pondělí jsem byl na výletě v Kouřimi. Je tam hezky.
10/10/16 Navrátil jsem se z Polska, kde jsme chodili po horách tři dny ve sněhu, ale líbilo se nám to. Navštívili jsme i nejvýchodnější bod republiky. Ester se Slámisem tam byli taky. Promítal jsem fotky z Islandu kamarádum. Taky jsem odeslal fotoknihu do výroby, tak jsem dost zvědav jestli jsem ji neodfláknul a nebudu nakonec zklamanej.
5/10/16 Nějak jsem zapomněl psát. V sobotu jsem byl na rozhledně Špulka za Benešovem, je tam hezky. Konečně jsem si upek švestkový koláč, nějak mě míjely švestky. Pustil jsem se do fotoknihy z Islandu, aby něco bylo, když už nedělam kroniku. Kronika! Udělal jsem si pořádek v kronikách a zděsil se: chybí jeden díl (2007-09) a to teda nechápu. ...Nechybííííí!!! Vypadá to, že začal konečně podzim :-)
26/9/16 Konečně jsem se dostal na burčák. Děti mě vzaly na šifrovačku po Praze, by lehoučká a vyhráli jsme. Ester jela na Velkou Fatru s norskou partou. No asi tam musí být krásně. Já chodil po pískovcích a kolem Holanských rybníků, sbíral kešky a užíval si krásného babího léta. Byli jsme na pivu s oslavenkyní Žofkou jindy zas s Peterem v Blavy.
19/9/16 Jedno divadlo v Řeznické (vydržel jsem) a jedno hraní na Malé straně. Taky jsem byl s Ester na Martinině Parukářce, ale spíš se kecalo než zpívalo. Víkend v Krkonoších předpovědi navzdory. No tak v sobotu odpoledne jsme dost zmokli, ale pak na Jelence zase uschli. Rýchory i Sněžka s Luční v mlhách, ale bez lidí :-)
11/9/16 Sem se vrátil z Islandu. 5 dní Laugavegur (to je ten jejich slavný trak) a pak autem západní pobřeží. Počasí slušné a země krásná. Budou časem fotky :-)
28/8/16 krom toho, že mne taky postihlo Žirovnické blití (aspoň dodatečně v Praze), jsem se zvolna připravoval (hlavně psychicky) na můj třetí Island. Byl jsem v letním divadle v Dominikánském dvoře v Braníku. No fraška na mne až moc. Výlet na Berounku do Račic kam jsem léta jezdil na chatu byl nostalgický. A v řece se dá pořád ještě koupat
22/8/16 Úterní odpoledne na chatě a hraní s Vlastikem. Velká pohoda. Ve středu jsem odjel do Telče na Varttina (Hradišťan a Jarrety). S Alicí a Ester se Slámisem jsme pak dali cyklopřesun k Žirovnici na Zlatou dovolenou. Kemp Panistávka a týden s přáteli z GC, Kvadrantu i od jinud, asi tak 50 lidí tam proteklo, večer jsme tam zpívali (a hráli s Jitkou, Lubošem, Ester, Pepinem i Slámisem či Martinou), pili pivo v bufetu, přes den na kolech po okolí (Počátky, Javořice, Kamenice p.L., J.H. a Roštějn, Pařezáky, ...) i houby se sbíraly, ryby jedli a Popelínské pivo...
8/8/16 týdenní pouť po českomoravském pomezí jsem zakončil v Rohozné na hracím víkendu u Kosáka. Před tím v Telči jsem si užíval muziky, skládacího kolečka abych se dostal k rybníkům pohodlněji, kamarádů co tam taky jezdí, v závěru mého pobytu i Ester a Alice. Jeden den jsem vypadl a zajel k Žirovnici okouknout kemp na příští týden. Je tam hezky. A celé to začelo v Třebíči na Židovském městě kam jsem jel za Julkou a jejími Vrátky. Julka je furt stejně plná nápadů a elánu a přeju jí, aby se inplantace povedla a ona zase slyšela tak jako my ostatní.
1/8/16 Trochu muziky, drobné výlety do okolí Prahy, počasí rozpačité. V pátek jsem vyrazil na overnight do Veselí / L za kamarády, kterým už slibuju návštěvu několik let. Bylo to velice příjemné. Musim tam častěji. Děti byly v Rakousku (Achensee), ale počasí měly hanebné. Trochu inlinovaly, jedna feratka, ale většinou se nahoru nedalo a byly v bazénu a na procházkách. Škoda, je to tam jinak krásné. Včera mi to tu J+P vyprávěli.
25/7/16 sem celej rozhozenej ještě. Včera jsem dopoledne vyrazil na krátkou procházku a dostal takovýho plaváka, že jsem celý dnešek likvidoval následky. Výměna bankovek k nepotřebě poničených a opět nákup nového telefonu. Prostě mě to totálně rozmočilo. V sobotu jsme byli na kole v Kokořínském dole a bylo to bezva. Jeli jsme takovým pseudocyklovlakem co vypravují ČD jen v sobotu do té oblasti. Ale dobrej výlet. kino: Hra peněz - no tak celkem se to dalo vidět, ale stejně dobře můžete být bez toho.
18/7/16 Hudebně cyklo víkend v Malovicích u Kačenky a Jirky. Na kole až ze Šumavy k nim a jinak mezi rybníky a hlavně lelkování. E+S sbírali borůvky v Jizerkách.
13/7/16 Víkend v Boskovicích s Bazilem a Jáchymem s Pájou. Byl tam festiválek film, divadlo, hudba a autorské čtení ale třeba i průvodcovaná prohlídka židovským městem. Pohodové tři dny, spaní pod širákem na zahrádce když barák zas obsadily herečky :-) Bylo to bezva. Dnes jsem byl na výletě v Křivoklátských lesích a předpověď počasí opět naštěstí nevyšla. Bylo tam moc hezky. kino: Teorie tygra je český film. Pobavil mě.
7/7/16 Prodloužené svátky jsme s kamarády trávili v Itálii. V Dolomitech. Chodili a feratili jsme v okolí Cortiny d'Ampeco, počasí bylo vlastně dobré, přes den nezapršelo. Zato v noci jsme plavali. Kemp narvanej převážně Čechy, tůry jsme všichni přežili ve zdraví a nikdo nezaostával, tak to bylo fajn. Cesta do/z hor v mikrobusu šla vydržet.
29/6/16 včera jsem byl zas hrát s Vláďou a Vlastikem, klarinet navíc, bylo to velmi vydařené. Vydal jsem se na druhou stranu Prahy na lezeckou stěnu s dááávnými kamarády Hlaváčkovými. Mě to nešlo, ale oni jsou teda neuvěřitelní pavouci. Dnes jsem byl na kolečku kolem Úval pro pár kešek a bylo krásně. Je to prostě bezva.
27/6/16 Víkend na kole na Roudnicku a Slánsku. So: hic a skrývání se u pískoven (koupání) a odpoledne blesky a spláchl nás liják. Večer jsme se přejedli u Pojerovic grilu. Ne: příjemně ale kooopce - nejezděte ke Slanýmu! Slámis byl týden na plachetnici a my s Ester na štafetách orienťáku (s Alicí) a pak taky na jednom hraní. Jáchym zdá se odjel s Pájou do Chorvatska ?! Soudim tak z toho, že posnídali se Slámisem někde u moře.
20/6/16 Dnes ráno jsem se vrátil z Roháčů. Jednak jsem tam ohledal místa, kam jsem jezdil pravidelně asi tak před 35 lety a jednak prošel krásné partie postranních rázsoch, Jakubinu, Baranec a vysápal se na Klín. Počasí super, kolena vydržela, medvěd zase nikde. A viděl jsem ze zhora půl Slovenska. Ne, skoro celý! Ester měla koncerty a taky kastanětové vystoupení, ale to jsem nestihnul. Jáchym pedagogoval někde na "přežití" tak že snad si to taky užil. Ria je babičkou.
14/6/16 Odpočinkový víkend, sobota na kole okolo Kladna a neděle v klidu :-) Včera jsem se najednou sebral a odjel do Vídně na výstavu Chagall a spol. Velká krása! Řešil jsem hoooodně složitě, jak si koupit jízdenku po SR za 0 EUR už v Praze. No nic neni lehké.
10/6/16 Včera jsem byl na pivu s BaŽoDěSem a pak ještě zajel do Podviní na COPáky a Mertu s Hrubým. Taky jsem tam potkal asi 20 kamarádů všeho druhu. Středeční orienťák jsem klusal s nudlí u nosu, ale i tak to bylo bezva. Slámis mě teda porazil. Tak už jsem rozchodil nový telefon, ale dalo mi to zabrat. Pobavilo mne: když si ho nechávali v servisu řekli, že pošlou SMS až to bude. Blbci. Stejně chybu nenašli až pak já sám.
6/6/16 Spad mi mobil do potoka. Najednou byl v tůni. Ani během prodlouženého víkendu se nevzpamatoval. Už mam novej, ale zatim z něj mam malou radost. Prodloužený víkend na Meklenburgských jezerech (SRN) na seakajacích a kamarády a taky Ester a Slámisem. No super extra speciál! Dopřejte si to taky, národní park, kanály a jezera a , no to se musí zažít. A počasí jedna báseň.
30/5/16 Vyrazil jsem na víkend courat do Vansdorfského výběžku i do Němec na inliny. V pátek bylo pod Tolštejnem a Jedlovou krásně, v sobotu u Senftenberg see taky, ale horší povrchy. Pak jsme si to vynahraduli u Barwalder see, tam to bylo i s koupáním. Zajeďte si tam taky. Ester byla v Bylanech a Jáchym ten zas někde na Rohozné.
27/5/16 středeční orienťák v Roztokách byl bezva, já to měl i s brodem až pod kolena. Ester mě zmastila. Dylanovský večer v M. Besedě byl pěkný a sál plný kamarádů :-) Cirkus divadlo na Formanovejch lodi potěšil. Hezký víkend přeju!
23/5/16 víkend v Moravském Krasu na kolech. Počasí, společnost, stanování, krasování jedna krása. Už jsem si to tam léta takhle pěkně neprojel. Ester byla s matkama v kempu u Stráže / N. tam co byla dvakrát Zlatá dovolená. Na kolech jestli jsem dobře rozuměl. I Jáchym provětral kolo a to s tělocvikáři, ale teď nevim kde že to byli.
19/5/16 Absolvoval jsem onehdá jedno hooodně nepříjemné vyšetření a tento týden přišly výsledky. Dobrý! To sem si docela oddech. Včera byl 2. dětský orienťák, na Milíčově, rychlé, dle mého lehké, hezky jsem si zaběhal. Hraní s Vlastikem opět skvělé!
16/5/16 Víkend na kole, zastávka u Rana v Kolíně a pak oslava Vlastových 60tin v estrádním stylu. Taky jsme v Horních Chvalinách byli na zahradní železnici - úúúúžasné!
12/5/16 Abych zas nezapomněl na nic. V úterý jsem vyjel na těžkou kešku a bylo tam krásně, nikde nikdo a ještě jsem ji nakonec i našel. V úterý se běžel tady na Vítkově orienťák, trochu víc do kopce než obvykle a taky se lezlo na strom a podobně. Tak to se mi líbilo a celkem jsem to i ve zdraví přežil :-) Včera byla v Karlíně Noc literatury. Sice žádná z knížek se mi moc nelíbila, ale ta atmosféra a to živé čtení, to je prostě paráda.
8/5/16 Nejdřív jsem měl jet s GC do Alp na kola ale nějak jsem ne úplně zdravej tak jsem radši sesedl z kola a zůstal v tuzemsku. Ale užil jsem si to taky bezva. Sobota: Vrchotovy Janovice a přes louky a remízky do Votic a okolí. Jarní krása. neděle Sedlo. To je na severu na kraji Středohoří a mam ten kopec moc rád, tak jsem se tam zase drápal. Výhledy dobré, slunce jako ostatně všude po celý víkend. Ester byla s norskou partou pod širákem mezi Libercem Osečnou a Ralskem. Spokojena!
1/5/16 sobotu jsem vyrazil na pěší, bylo nádherně, lidi se rojili, žádná sociální samota jako bývá ve všední den. Odpoledne jsem s dětma začal terénní šifrovačku, v noci mne vystřídal Kuba, to já už bych nevydržel celou noc a ještě do oběda. Ale bylo to moc pěkný, to společný luštění je nádhera. Neděle na kole ale jen tak po pokladech kolem Rudné u Prahy. Potkal jsem uplně neuvěřitelně Ivu s Vlastou. Zase jsme se brzy rozešli, měli jsme jiné plány. Oni otlačit si zadky na kole a já naopak.
27/4/16 Tak co jsme to měli? Souhrnná oslava jarních narozenin s dětma. To se povedlo. Pak divadlo LaFabrika s BK kamarády. Polívková s Isovou takovou holčičí frašku. Nějaký to hraní, pár doktorů a rehabilitací, první inlajny, kola, kešky, prostě jak tak život starého pána běží :-) Zatím :-)
26/4/16 žiju! Jen mi nešel počítač. Víkend na kolech, Benešov - Sedlčany a zpět. Zima ale krásně a zase to neuhodli! Prý "deštivý víkend". Tak zítra to doplním.
10/4/16 Víkend pod stanem. Slavkovský les od Lázní Kynžvart přes Kladskou a po Dlouhé stoce do Krásna. Rosničkářům to opět nevyšlo a my měli kráááásně.
8/4/16 Nejdřív bylo Slámisovo komorní hraní kde kolovala kytary a bylo to moc dobrý. V úterý jsem byl v divadle v Dlouhé na L. Klímovi hodně praštěné ale 1. třetina úplně super. Pak to trochu upustilo páru. Narozeniny jsem oslavil. I na Martininu literární kavárnu došlo. Dnes jsem zašel na krátký výlet před odjezdem na weekend pod stan. Včera byla valná hromada v loděnici a pak u Špulíka pár písní s Mílou Fuxou. Tak že nabitý týden.
3/4/16 Jaro ve Španělsku! Tak se rozhodl můj geocoin co už skoro 7 let cestuje po keškách světem. Včera jsem když bylo tak krásně vypadl ven, Koloděje, sv. Marketa a tak. Kvetou trnky, ale krásně. Bolí mě zadek. Dnes jsme vyjeli na první letošní cyklo projížďku, jen 50 ale bolí :-) Vyražte taky ven, někam k vodě :-)
29/3/16 Ano ano, Velikonoce jsou za námi, byl jsem letos s GC na jihu (Písecko) a bylo to dobrý. Zelený pivo, courání vodnatou krajinou u Putimi, pár hrátek spolu s asi 50 kamarády. Nějaká ta muzika večer,... Dneska jsem byl courat kolem Poděbrad, minulý týden zase okolo Mělníka. Tam i onde je pěkně.
15/3/16 Tak poslední letošní běžky se vyvedly, Jizerka, chata Pod Bukovcem. Ta je mimochodem strašná, neuvěřitelná neochota, služby horší než za komunistů. Ale v horách hezky. A ještě jsme se aniž bychom o sobě věděli sešli v bydlení s Jáchymem a jeho partičkou, tak jsem si je dva večery užil.
17/3/16 Bylo to rozbitý. Nemoh sem pečovat o stránky :-( Ještě že je Jáchym šikovnej. Včera divadlo (studio Vinohradského div. hra Nikdy) dobře zahrané, ale proč někdo takovouhle hru napíše to opravdu nevim. výlety do Příbrami, Srbska a k Říčanum když je hezky :-) Ještě dam na běžky. Už máme letenky na Island, těšim se. Minulý týden jsme s Kubou a Slámisem hráli šifrovačku Sendvič a bylo to bezva!
6/3/16 Dnes jsem byl na Neviditelné výstavě a to je fakt dobrý, zajděte tam. Na hory jsem v týdnu z obav o stav sněhu (a prázdninových davů) nejel, ale zajel jsem do Slanýho a tam se mi moc líbilo. V sobotu jsem běžel orienťák po staré Praze a bylo to docela pěkný. Ještě nejsou výsledky, tak nevim jestli jsem vyhrál.
29/2/16 Nechal jsem si zápis na dnešek, když je ten vzácný 29.únor Z kraje týdne jsem znovu laboroval se zubem, ale teď už je to dobrý. Divadlo v Řeznický ulici, o vině a nevině, Leni se to jmenovalo, stojí to za to. V sobotu běžky, Bedřichov, to je nejblíž. Děti taky byly na horách, Orlické resp. Šumava. A teď sněží, tak musim ještě....
21/2/16 Hned v pondělí mne chytil zub (6ka v L dole:-) a tak denně ráno pohotovost, čištění kanálku, řezání dásně, antibiotika, tvář jak při přiušnicích, ledování mraženým hráškem. Bezva. Tak jsem vlastně až včera začal zase žít. Teda šel na výroční členskou schůzi GC. V pivovaru. Ledoval jsem polotmavým. A dnes ZOO. Volně od hrocha k sově. Vlastně v pondělí, jsem ještě doufal a šel hrát do hospody, bylo to super, ale stejně jsem utek v deset do postele. Aspoň že už mam to nové křesílko a mam kde poposedávat :-)
14/2/16 Jelikož to se sněhem tady na severu země není asi moc k lyžování, jeli jsme se podívat, kde budeme bydlet o Velikonocích. Dobrý. Pak jsem šli do Písku, kde to s bydlenim bylo o poznání horší, ale zase tam maj dobrýho kuchaře (aspoň jednoho :-) Rozloučili jsem se na Olšanech s tetou Hankou a slíbili si s přízní, že se budeme vídat občas :-) Dostal se mi do ruky slovenský deník "N" a to sem teda čuměl. Hodně dobrý čtení. Setkání mé 9.D bylo opět velice příjemné až veselé.
7/2/16 Návrat z Jizerky. Byl jsem tam poctivých 5dní, neb jsem s Žofkou nastoupil v Bedřichově a na těžko (i s kytarou) jel na druhý konec hor, no a v neděli naopak. Nejdřív děs (skoro bez sněhu a led), pak padalo a padalo tak že prašánek a no a ke konci obleva a zpět ke zmrzlé stopě. Hudebně to taky letos vyšlo díky Pepinově aparatuře (i jeho hraní).
1/2/16 zas jeden víkend ve městě, ale tentokrát v Brně. Jedno divadlo a dvě vily jsme stihli a procourat centrum města. I počasí nám přálo. V týdnu jsem se tak všelijak poflakoval, jeden hudební večírek, návštěva Ester,... Ten předchozí víkend nasněžilo akorát pro Riu v Krušných. Dva dny tradičně tentokrát v Perninku.
22/1/16 Oslavili jsme jedny 50tiny Toníkovi a těšíme se na další výlety co pro nás chystá. Bažoděs se sešel u Piva a párku a že je to pivo pomnožný, dali jsme nejedno. V úterý na Brdech nebylo dost sněhu a ještě to vyplužili (blbci), přesto nádhera veliká takový výlet.
17/1/16 Jedno moc pěkné Vlastikovo hraní. S bráchou jsme byli na kapele Jozefina a HUGO, docela dobrý. Výletuji kolem Prahy, na běžky to nebylo, ale teď sněží tak uvidíme. kino: 8. Tarantiniho film se nam s Riou opravdu líbil i když kritici váhají. No trochu moc krve, ale to jsme nakonec čekali. Dnes Úvaly a Petrův event s ohníčkem a buřty. A sněhem konečně :-) Beseda s panem Neidermayerem v ROHu byla skvělá, zase jednou člověk podle mého gusta.
11/1/16 Po 3denním váhání jsme si běžky vzali. Sláva!! Šlo to! KOlem Štěpánky i na Ručičkách bylo trošku sněhu, plakaly jen naše skluznice. V týdnu jsem si udělal dva malé výlety do okolí Prahy a taky by to bylo šlo na běžky i když... Vypili jsme pivo s Adamem.
1/1/16 tak jsme zase přežili. Noc pod převisem (letos -5) ve skalách už po sedmé tak že tradice. Simona, Ran a já. A nový kamarád čundrák John. V práci to taky na nový rok šlo. Sylvestr v lese s noční keškou, pikniken v altánu a šampusem na oslavu úspěšného hledání. Ester byla na horách s GC dětma a nestěžovala si. Jáchym v Telči - vlastně moc nevim.
29/12/15 Celé Svátky jsem byl mimo Prahu, s dětmi na Moravě. Boskovice, výlety, návštěvy, pohádky, bruslení a plavání. Cukroví - jsem vypasenej. Telč letos dvoudenní. Stráníci a Nezmaři pokračovali v hospodě nevim do kdy, ve čtyři jsem odešel spát. Další koncert taky bezva a kamarádi jakbysmet. A už se těšim do práce :-) Tohle je zima?!