2/1/09 Silvestra jsem si (krom práce) užil tady v lese na Chodově s noční hrou za pokladem. 1. ledna v práci to byl masakr!! v Aeru jsem shlédl Paranoid park, takový skejťácko dospívající krimi drama, líbilo se mi.
30/12/08 Nejdřív jsme byli v Boskovicích a chodili s dětma do bazénu si zaplavat a na zimák trénovat na bruslích. Taky jsem tam pobíhal po okolí s GPSkou a užíval si přírody. Stavili jsme se i u hrobu. Pak jsme se přesunuli do Telče s Jáchymem a s kamarády si užívali muziky. Zafoukal jsem si s Nezmarama a Stráníkama v hospodě ve Lhotce do 4 do rána a zabruslil si na rybníce když tak pěkně mrzlo. Jsem z toho ledu celej pryč, ale dovolenou si bohužel kolem konce roku vzít nemůžu :-) Ester odjela na GC Jizerky.
23/12/08 u nás doma už začaly Vánoce. Už se těšíme z prvních dárků. Vánoční setkání s Dentes bylo vydařené, je s nima stále sranda. Kafr se belhá ale furt perlí, Berouš se tváří že už je normální, ale zapomene zaplatit půlku útraty. Veselo. Zastavil jsem se v sobotu pod Karlovým mostem na Géčkových koledách. Děti odfrčeli spolu do Boskovic, už se chystám za nimi. Kus víkendu jsem procoural s GPSkou po Praze když neni sníh na běžky.
15/12/08 Jáchym v sobotu byl na florbale koukat a v neděli přišel na GC bruslení v Hase co dělali Horáci. Vyhrál tam soutěž v krasobruslení v páru s děvčetem v zelené čepici. Ester polehává. Zkouším geocaching se svou novou navigací. To jsou takové ty GPSkové skrýše. V sobotu jsem prochodil Palmovku a okolí a pozbíral tam trofeje. V úterý jsem si krásně zahrál V sedmém nebi. Sešly jsme se my Glasovi na předvánočním setkání.
8/12/08 Já běžkoval v Krkonoších s 15kou (báječný čerstvý sníh!), Ester se Slámisem dělali Mikuláše na Ještědu pro GC kamarády. Oboje bylo velmi uspokojivé. Tenhle týden nestál za moc, trávil jsem ho převážně v práci, až do noci. Fuj! Koupil jsem si tu turistickou navigaci, ale zatim to teda opravdu nezvládam. Ve čtvrtek proběhlo průběžné setkávání u svařáku na Vánočních trzí a mě se to moc líbili. Tak 10 z těch co spolu mluvíme se nás tam prosméklo.
1/12/08 Ester hraje zas nějakou mafiánskou hru, tentokrát very time consuming, řekl bych. Zavítal jsem k Pojerum na chalupu, již obyvatelnou a obývanou na stálo. Zašli jsme si pak v sobotu na Lovoš, ale běh do vrchu jsme vynechali :-)) Jáchym pofrkává. Zaregistroval jsem se na GeoCaching.com a až si pořídím nějakou navigaci, bude ze mne kačer. No, uvidíme, zatím to jen tak okukuju. Zavítal jsem s přízní na folk do Trojické.
24/11/08 Dnes se stěhujeme v práci na Chodov. Sraz kruhu z MFF se vydařil. Rádi jsme se viděli. Na Tancovačku jsem nakonec něšel, padla na mne zimní únava. Studoval jsem foukačku na YouTube a tak podobně. Ester vytrhli zub moudrosti. V ABC to neuměj. Postřížiny trvaly 3 hodiny a místo podle knihy to dělali podle filmu. No fuj! Zavítal jsem do Retro na Francouzské a tam mne uchvátili bubeníci z Pararingapatam. 5 chlapíku a africké bubny. Výživný.
18/11/08 Zaběhl jsem do kina na Woody Alena, ale moc to teda o Barceloně nebylo. Velmi náhle jsem zorganizoval čtyřčlenný team do Laponska na týden v březnu. Vyrazil jsem podle řeky Sázavy ze S/S po proudu s přespáním u Růžičků v Choceradech. Hezky jsme si popovídali. Jáchym měl v plánu jet na víkend s Tomášem N. a jeho kumpány. Ester odfrčela už ve čtvrtek do Boskovic a užívali si tam se Slámisem maloměstského poklidu. Libor H. se loučil se starým bytem, přeplácali jsme si tam žaludky.
10/11/08 Ester byla na severu a přivezla jabka. V sobotu jsme s Jáchymem navštívili v Mnichově výstavu V. Kandinského. Super!! Zašel jsem ke Zdeně na čaj a domu jel parníkem. Neni to moc hbité, ale romantické. Po šesti letech jsme se sešli s Petrem Babickým. Příjemný oběd! Píšu emaily kamarádům co na ně běžně zapomínám. Zkuste taky někoho dávného kontaktovat! V práci byl tenhle týden opravdu pohnutej. Už dlouho jsem nezažil takovej masakr v oblastí mé kompetence. kino: Nestyda s Macháčkem nebyl tak špatnej i když ...
3/11/08 Trail. Stěžejní akce Gymnasionu proběhla úspěšně, 56 lidí, bramborová polévka a zpívalo se Havlíčku Havle. Podél řeky Doubravy, Chotěboř a Přibyslav, to byl ten kraj kde se letos couralo. Hráli jsme s Petrem V., Ivošem, Olinkou a Janem M. a docela si myslim, že to šlo. Jo a mé nové pohory mě pěkně tlačily. To sem ale blb. Ester si v pátek byla zahrát s Honzou Perglem u Kůsů a řiká, že to je teda jiný kafe než se mnou. No ale Honza, to je jiná váhová kategorie, to se určitě neurazim!
27/10/08 Nastoupila na mne rýma. Asi alergická, vyhrkla mi z nosu i očí při vstupu do zakaděné baziliky v Třebíči. Asi Unesko chráni jen stavbu samu, ale ne vzduch huvnitř. Nebo je to kadidlo ochranou před vetřelci :-) V sobotu nás opustil kamarád Tom Černý. Moc mě to mrzí. Kde vlastně byly moje děti přes víkend. Budu se jich muset zeptat. Na víkend jsem jeldo Třebíče, kde se sešel Brněnský kvadrant a jeho příznivci. Bezvadně jsme si zahráli pod taktovkou místního učitele na kytaru v lidušce. Taky jsme se prošli po okolí a potěšili se s přáteli.
20/10/08 Ester byla se Slámisem v Dubu a vylezla tam na nějakou rozhlednu. Jméno si nepamatuju. Zajel jsem si na dva dny do Regensburgu. Byl jsem tam kdysi dávno jen tak na skok, tak jsem si to teď užil v klidu. Hezké město a lidi v pohodě, obsluha v hostincích úžasná, úsměv, pohoda. Esťa v týdnu učila u nás vedle na gymplu v rámci praxe. Chudáci děti :-))
13/10/08 Jáchym byl někde za Mirka Dušína a je tak opět obarven na hodně světlou. Víkend: na kole k Benešovu a v neděli pak kolkolem v krásném podzimním počasí. Pojedli jsme cestou jablek i ořechů, potěšili se Konopištěm i setkáním s ornitologem. Zatoulali jsme se skoro až k Blaníku. Ester s Alicí udělali pro kamarády výlet na Říp, prohledli si tam rotundu. Navštívili jsme s dětma dědečka a jejich tetu a strýce. Koupil jsem si nový batoh Mamut 50 litrů, snad bude sloužit dobře.
7/10/08Slovenské podzimní hory byly opravdu podzimní. Déšť i babí léto a ty barvy! Na Povážský Inovec určitě jeďte, je to výhledově velkolepé. Ale vemte si celý stan, já nechal kus doma. Kamarádi mne vzali pod střechu. Ale těch keců a pošklebků. Jája trávil víkend ve Slavonicích. Dovezl jsem k Mrázkům zkyslého Michlovského. Ale pokecali jsme dobře. To kino Děti noci s Issovou a Mádlem mě fakt nevzalo.
27/9/08 Dnes zahájíme 13. sezonu s Jiřím Černým! Víkend trávila Ester hraním na příčku spolu s přáteli kdesi na Vlašimsku. Jel jsem na kole přes Úvaly k Lipanské mohyle a pak dál ku Kutné Hoře. U Václů jsme oslavili Petrovi kulatiny a dopoledne pak se odkolili přes Kotěrovu a Gočárovu vilu k trati na Prahu. Kotěra se mi líbil víc esteticky, bydlení bych ale dal přednost u Gočárů. Ester si prý hezky zahrála v jejich uterním komorním obsazení. Irish Dew v Balbínce byla nejhorší irská muzika co jsem kdy slyšel. Dobrý tak na chatu, ale ne za 150.- vstupného.
22/9/08 Zašel jsem k Hogemu na čaj, probrali jsme život ze všech stran. Prima večer. Svezl jsem se parníkem do ZOO, je to docela jiný pohled na Prahu z řeky. V pátek jsem se s Jájou stavil na svatbě Jany Stejspalové a potěšili jsme se s Hostivickými. Vzpamatovávám se z dovolené doma i v práci.
17/9/08 Ester udělala tu vykutálenou souborku z počítačů, tak to jsem opravdu dost rád! Pobyl jsem 9 dnů v Pyrenejích a den a půl v Barceloně. Celou dobu na horách jsme byli nad 2000 m, spali po chatách a bivacích, a počasí nám, dá se říct, přálo. Bylo to moc hezké, fotky jsem sice ještě neviděl, ale určitě je nějak vystavim. Teda některé z nich.
1/9/08 Zase se chystam na vysoké hory. Těšte se na fotky! Tenhle týden umřel strýc Maci, rodinný pamětník. Ještě jsme se stihli vidět před prázdninami. Ester se vrátila spokojena z tábora ve Vyskeři. Pohrála si tam, zavýtvarnila a zahrála volejbal. Vzal jsem Jáchyma na brusle do Počernic co tam maj tu hezkou stezku. Nebo on mne? Úspěšně jsem reklamoval v samošce nanuka, že mi roztál ve frontě na kasu.
25/8/08 Navštívil jsem Vyskéř, zahájení GC tábora. Na nic nečekali a hned začali běhat, luštit a hrát si. V zahradní restauraci jsme si poseděli s Evou a Moravačkama, pochlubili se fotkama a pokecali. Jáchym byl v Boskovicích a učil se - nebo koukal na olympiádu? Prohlédli jsme si fotky z Islandu od Lidky v té pěkné čajovně na IPP. Má je dobré i když ne tak velké jako jsou ty moje. Již třetí týden léčim boreliozu antibiotikama.
18/8/08 Cestou na Brdy (Plešivecký hřeben) jsem přejel vlakem. Nepovedlo se mi otevřít ve stanici automatické dveře, funguje to jinak než v MHD. Už je to tu. Nezvládám běžné životní situace :-( Hubím moly, vystěhoval jsem špajz a jdu po nich jako ohař! Ester byla na víkend u Slámisů a dovezla mi kus štrůdlu. Film Paříž se mi líbil. Projel jsem se přívozem Střelák, Žofín, Dětský ostrov. Je to teda fakt pramice. Sešli jsme se s Petrem M.
11/8/08 Už od čtvrtka v Telči. Koubek, Hrzánová a Trabandi! Taky Nezmaři, Ebeni a další a kamarádi a focení a poflakování se. Ester tam přijela se Slámisem taky. Jáchym byl na Lužnici na vodě, počasí jim přálo. Ester vyjela s kamarády na in-liny odpoledne na trasu Poděbrady Nymburk. Líbilo se jim tam. Sešel jsem se s Žofií aby referovala o lázeňském pobytu a dozvěděla se o Islandu. Obhlédl jsem bráchovu novou kytaru. Ta hraje!
4/8/08 Jedněch 24 hodin v Telči: Večer byl koncert Čankišou velmi výživný a pak i Hradišťan šel poslouchat. Pak divadlo a ještě jsem stihl půl druhého nocturna, kapelu Hromosvod. No a plynule se hrálo na dvorku u studně, Epidemici s "hosty" a já odpadl po půl čtvrté ráno. Po deváté jsem už snídal na náměstí a pak si bosky zaběhl běh Terryho Foxe. Hned jsem se přesunul do zámeckého parku na dílnu scénického tance. Na štábu jsme s Jáchymem snědli čočku s vejcem a já si šel zdřímnout. Jenže cestou jsem narazil zas na hraní někde a tak jsem se zaposlouchal, pak ještě divadélko s loutkami a odpoledne Hořký kafe s Martinou Trchovou na Kocouří scéně a už na autobus do Prahy v 18:10 - měl skoro hodinu zpoždění.
28/7/08 Ještě večer jsem se koupal v Modré laguně na Islandu a teď už tu sedim v práci. Island byl islandský hlavně počasím. Ostrov mne nezklamal i když jsme měli tragickou osobu jako vedoucího zájezdu. (SMS reportáž) Ester byla na Podivném vandru v Beskydech, ale vypršeli od tamtud. Čeká ji Telč. Jáchym už tam asi je. Před tím byl někde u Lipna s tělocvikářema. Zlatá dovolená v Podještědí byla lepší než jsem čekal, jsem velmi spokojen.
3/7/08 A je tu čas dovolených, nebudu asi schopen pravidelně doplňovat tohle okénko a tak novinky sledujte v odkazu na SMSnews kam se budu snažit SMSkovat jak se máme. Tak jsem si nakonec koupil přece jen tu zrcadlovku. Nikon D60. Ve středu jsme s dětma zašli za dědečkem, Lídou a Pavlem. Ester má nové in-liny, ale ukopla si palec tak nejezdí.
30/6/08 Další in-line turistika: nach Dresden. Obuli jsme to v Děčíně v nádražní hale, 2x použili přívoz a zpět se vraceli vlakem (sleva sone). Jozífek a Bazil a já. Krásný den, lidí na stezce málo až přijatelně. Krásné údolí Labe. V sobotu nam nepřijel autobus do Boru, na který nám prodali místenku. Na dispečinku nikdo. Baron prášil v ABC mi přišel dost slabý. Jedno pivo s 3.C gymnázia bylo jako obvykle velmi příjemné. Bramboráčky šly na dračku.
23/6/08 Odlehčený víkend nad kronikou, pak u Pojerů a spojen s cyklo návštěvou Žofky v lázních Mšené. Jsem ale z toho vedra trochu uondanej. Hrálo se u nás na Balkán Hills pěkně do noci. Setkal jsem se s Bábinou první směnou z ČKD. To jsme se už teda dlouho takhle neviděli! Dvojka hrála pod Mílovou taktovkou a bylo to zas úplně jiné. V pondělí jsme hezky pokecali s kamarády na Jiřím Černém a také vyslechli něco muziky. Taky jsme se setkali s Macim a Hankou, chyběla však zcela Danova rodinná větev.
16/6/08 Po mnoha letech jsem byl nahoře na Lužnici. Ještě nad Suchdolem ve vrbičkách. A Stará řeka. Bez komárů a skoro bez vodáků, nádhera. Zajeďte si tak někdy, stojí to za to! - Měl jsem tam inliny a i si trochu zabruslil. Vojanky: je to krásná akce! TAK zase za rok. Středeční orienťák v Tróji měl 21 kontrol a myslel jsem že nedojdu pak domu. Zdena byla v pohodě. Jó trénink dělá divy! Potkali jsme se s Jáchymem tuhle v metru. Hrací slezina se vydařila. Ta zrekonstr. hospoda u botandy vypadá pěkně, ale v 10 zavíraj.
9/6/08 S Ester jsem jel na dvoudenní vodu na Moravu. Svratka byla o poznání studenější než Jihlava, obě pak byly velmi krásné. Jak jsem tak koukal na loď a jiné vybavení, asi bych už měl skončit:-) Nebo novou loď?? Koupil jsem stan. Zase Jurka, Top 1 se jmenuje? Jája byl z kurzu na obrátku v Praze (musel jet učit) a stavil se v Aeru, kde jsem s ním a Mášou vypili nějaké to pivo a pokecali o životě. Po letech jsem znovu viděl Duškovy 4 dohody a jsem tentokrát mnohem méně kritický než tehdy. Na Trojce se dobře hraje.
2/6/08 První čtvrť našeho Hodinového vandru na kolech se zdařila. Roudnice, Mácháč, kolem Bezdězu a do Českého ráje, pak k jihu na Přelouč. Dalo to za ty dva slunné dny 3 koupání, mnoho kofol a 200km v nohách. Jája odjel za kurzem tělocvikářů někam na Sázavu a tam ho angažovali jako pedagoga, tak tam zůstane celý týden. Cyklo asák. Ester víkendila u Slámisů u Č.Dubu. Jáchym udělal i ústní státnice. Kominík nám opravil v koupelně komín a zvolili jsme nový domovní výbor. Ve středu jsem byl na orienťáku.
26/5/08 Vyjeli jsme s Jozífkem a spol do Lužice na inliny. V rekultivované krajině jsme nabruslili v sobotu přes 80 km a musim říct že to tam maj super. I na kolo. Pražští zastupiči jsou hajzlové! Nakonec i taková Č.Lípa má pomalu víc stezek než Praha. kino: U mě dobrý. Dobrý. Blanka Ch. promítla obrázky z Australské cesty. Po Everestu jsem měl v pondělí hodně tuhé nohy a 167 návštěv na stránkách (bývá tak 40).
19/5/08 o Petříně a o nás. Pražský deník: fotky ČTK: fotkyfotkyfotkyBlesk: fotky Ester běhala na Petříně taky, ale o ní nepíšou. Novináře nezajímaj výkony, ale kdo má lepší brejle a čepici. Páteční představení v DbZ (...a zezadu") mne velmi zklamalo. Ale v tom Činoheráku to tehdy přece bylo bezvadný. Jak to jenom dělali? Jáchym napsal státnicovou písemku. Sláva!
12/5/08 celý týden byl ve znamení prodlouženého víkendu: Ester odjela se Slámisem do Boskovic vyvětrat barák. Pohovořila také s přízní. Já vyjel s Hanou Š. (a GC) do Českého lesa. Objel jsem Ašsko po Německé straně, viděl Frantovy lázně i Cheb, podél cyklostezky č.36 pak obdivoval pampelišky na pastvinách Sudet, vyšlapal na Přimdu a stihl nakonec i vlak v Přešticích u Plzně. Krásný výlet to byl. Jáchym si to užíval doma s učebnicí počtů neboť dnes píše písemku ke státnicím. Držím palec!
5/5/08 Ester byla na Orlíku s kámošema na 4 dny, Jáchym se učil na státnice a Gklubáci cyklovali v Alpách. Neměl jsem dovču a tak jsem svátek měl izolovaný. Na čarodejnice navečer jsem jel k Jozífkovi a nabruslili jsme tam u Mimoně přes 40 prvomájových kilometrů. V sobotu jsem ráno odjel na Moravu zkontrolovat kemp na dovču v létě 2009. Přejel jsem Hostýnky a brousil na kole u Kelče, Lipníka nad Bečvou a tak. Měli jsem domovní schůzi. V pondělí se besedovalo s panem Hvížďalou v Týnské kavárně.
28/4/08 Jeli jsme tím Velo vlakem do Slanýho. Pak na kolech do Loun, kde maj nádherný stezky a dobrý značení. V neděli jsme plakali nad úrovní pohostinství v Řevničově. V okolí však mají hezký krosy i romantická údolí. Jája se učí na státnice zdá se. Na Estin koncert v lidušce jsem jel na bruslích a dělal tam ostudu v kraťasech. V divadle Ponec jsem viděl vydařený moderní tanec. Ten druhý kus byl pro mne nesrozumitelný, ale do přestávky to bylo super. Preventivní zubařka mi vůbec nic nevrtala! Řikejte mi Zdravý zub.
21/4/08 Zašel jsem kouknout na volejbalistky, začalo finale ligy. Ester s Aličkou zorganizovaly vylet Liběchov a okolí. Jelo nás pět, ale nezmokli jsme. ABC: měli jsme pro GC dvě řady a moc se nám to líbilo (Šakalí léta) Tentokrát byla čajovna GC velmi vydařená intelektuálně! Ty děti U Beranů hrajou fakt bezvadně. Stavil jsem se tam cestou z Kocourova představení. Kocour opět hrál v Malém Vinohradském. Oheň a dým! Ester dostala k narozeninam krásnou rouru na hlavu. A dvě trika. Moc jí slušej.
14/4/08 Jarní pěší Skalice a Lomnice byly úžasné. Počasí, lidi, říčky! Pátek krásný večer, sobota oslava 50. Supin - ne všichni dopadli dobře, neděle nádherný den směrem do Blatné a pramičkování na blatech zámeckého parku. Ani Jájova mladá sekce nelitovala. Ester hrála Matrix, 24hodinovou hru po Praze. Na Holouběcích 50tinách se nás starých sešel pěknej houf. Ester byla ve středu poprve učit počty!! Hraní pro hudebníky bylo ve velmi stísněném prostoru, ale zase to tam člověk snadno uzpíval - bylo to podařené.
7/4/08 Ester mi udělala narozeninový dort. Jáchym ušlehal šlehačku. Včera jsme zašli na Palubu na deskové hry a pak k Hasičum na amatéry Nonstop - scénický tanec bych to nazval. Ale mohli to zkrátit! Vyjel jsem na vodu. Doubravka byla chladná leč slunce nám překvapivě přálo. Bylo to super. Jáchym byl 3 dny na prkenném kurzu PedF v Krkonoších a prej super. Pili tam s Márou Veselým. Zajícovy narozky v loděnici se neobešly bez koupele oslavence ve Vltavě a pak běžel Jen počkej... Na Jirkovi Černém jsme byli jen s Žofií.
31/3/08 Umyl jsem doma okna jak se na jaro sluší. Víkend: pátek na plese s Petrovým big bandem, v sobotu výlet kolem Kutné hory a v podvečer povídání a zpěvy s přáteli v Bilanech, v neděli došlo krátce i na kolo. Kino: kovbojka 3:10 vlak do Yumy se mi líbil, je to prostě kovbojka. Začal jsem chodit na rehabilitace k železničářům, to jsem zvědav, zatim mě učí dýchat:-). Na Maškarádě nás bylo z GC 36 a protože to bylo hodně dlouhé, máme to takových nejmíň 120 člověkohodin v divadle. No to je síla! Líbilo se.
27/3/08 === je tu Estin koncert ke stažení v MP3 ===
25/3/08 Sněží. Teď když mam jiné plány! Byl jsem s oběma svýma dětma na Velikonocích u Stříbra s Gymnasionem. Mandragora na Jezerce je slušná. Malinko bych ubral v gestikulaci, hranice mezi vkusem a tim za tím je velmi tenká. Škoda, že už si moc nepamatuju tu Činoheráckou pro srovnání. Kocourovo divadélko bylo velice pěkné, jen jsme s Bazilem a Eliškou přišli o začátek. Že byl sv.Patrik, vypili jsme několik Guinnessů i Jamesona, ale řeknu vam, je to bída s těma irskejma hospodama! Bejvávalo.
17/3/08 Na festivalu cestovatelů jsem shlédl přednášku pro digitální fotografy pro pokročilé a bylo to moc dobrý! Ester dělala v sobotu výlet pro kamarády na Točník a počasí si teda vybrala nevídané. Beseda s panem Rupnikem byla podle mého gusta, ale myslim že ne všichni to vidí jako já. Ester měla zas jednou koncert v lidušce. Nafotili a nahráli jsme ji s Jáchymem, fotky jsou na webu, MP3ky taky snad budou. Jo ještě jsem se nakonec dostal na toho Koláře co má tak nesmyslnou otvírací dobu. Ale je to moc pěkný.
10/3/08 Ester byla v Č.Dubu u frajera přes víkend. V sobotu jsem dorazil k Janě Sucho a hned jsme zas museli ven a do hospody. Ale hráli tam teda moc dobře. Hledal jsem ubytování na ZD08 v podhůří Lužických hor. Poděkování Janě a Otovi za vydatnou pomoc. Volná středa v NG: krajiny v paláci Kinských. Mam opět pocit, že si před 150 lety vybírali k malování tytéž pohledy jako my dnes, když fotografujeme krajinu. Tento týden jsem doháněl svůj hudební dluh na 13ce a na 2ce. Oba večery jsem si krásně zahrál.
3/3/08 Zašel jsem včera do kina na Pokání. No mě to přišlo chvílema hodně zdlouhavé. Víkend v Praze: foto výstava v Obecním domě nic moc, dělal jsem kroniku a četl si. No už musim někam vyjet. Zrušili jsme opět sněžnice se zimním stanováním. Celkem z pochopitelných důvodů. Ester naopak nezrušila hudební víkend s kamarády a ani vítr ji neodfoukl. Divadlo Ungelt Picaso. To je dobrá hra, líbilo se mi to. Jirka Černý nás bavil jako každý měsíc výběrem tu i cizozemského rocku ve Vltavské. Přijďte někdy taky!
25/2/08 Zašli jsme s Jájou na Slavii na Pohár mistrů v halovém bendihokeji. Pohádka Nejhezčí hádanka se nám s Ester líbila. Jen jsem trochu bloudil v nákupním areálu Letňany. V sobotu jsem byl nakupovat na Sportprágu, nebylo to laciné! S těma zádama jsem si teda v týdnu ještě užil. Pobíhal jsem i po doktorech. Ale už je to skoro dobrý. Po letech jsem si zopakoval na Jezerce "Zahraj to znovu Same!" a bylo to pořád dobrý.
18/2/08 Ve Žďáru/S jsme obešli asi 13 skal a v neděli zas ty jejich Hamroně, mamuty a vozataje, kdo to znáte. Bolí mě v zádech. Jáchyma zase za krkem. Úspěšně jsem reklamoval kartu do foťáku. I tak to o víkendu zase zlobilo! Už nevim. Byl jsem na Goldflamovi v Arše (Maniak III). Mam ho rád, ale tohle se mi příliš nelíbilo. Minulé pondělí se na moje stránky podívalo rekordních 50 lidí. No to čumim kolik vás čumí :-))
11/2/08 Pobyl jsem 4 dny na horách Jizerských, Stará pila na Jizerce s turisty z Liberce a Brněnským Kvadrantem. Sníh byl i kvalitní stopy a rychlá parta, tak že se najezdilo dost a večer nazpívalo taky dost. Hlavně pak v sobotu s místní kapelou. Nechali mě přidat se s harmonikama, dobře se s nima hrálo. značka: Sluníčko a klistry.
4/2/08 Jáchym byl na Masopustu s Jihlavákama, prý se nikdo moc neopil. Film Občan Havel. Já mam pana prezidenta rád, tak jsem byl velice velice spokojen. Víkend doma, dělal jsem kroniku, vařil čočku, návštěvy. Ester dělala nějakou zkoušku, ale byla snad lehká. PressFoto mě moc nevzalo. Pár věcí snad. Asi to neni můj šálek čaje, jak se říká.
29/1/08 Beskydy, prodloužený víkend: na poslední chvíli nasněžilo což bylo super. Ale zanamenalo to, že furt dupeme stopu a nestiháme plán. Tak že jsme toho nakonec nachodili docela dost pěšky po rozčvachtaných silničkách :-(( Ester znovu ostrouhala se souborkou z čert ví čeho. No tak za půl roku znovu. Jáchym udělal zkoušku z Temno (Teorie množin). Oněgin byl rusák v Dlouhé ulici je dlouhé, ale dobré představení. Opravdu nás pobavilo.
21/1/08 Tak jsem se přihlásil na léto na zájezd na Island, změníl kvuli tomu termín Zlaté dovolené (omlouvam se) a teď mi řekli v bance, že mi nedaj na ten termín dovolenou. Tak to teda fakt nevim co s tim. Ester udělala zkoušku z počtů a teď šprtá na nějakou souborku nebo co. Víkend v Praze obsahoval i návštěvu vily gen. Pellé, kde má mistr Andrle své grafiky a sbírku afrických plastik. Zajděte tam! GC čajovna byla pod Nuselskými schody a moc pěkně jsme si tam pokecali.
14/1/08 Přešli jsme celé Orličky až do Mladkova. No tam ke konci už toho sněhu bylo opravdu málo. Ale bylo to fajn i když organizator Ran to s námi nedojel kvuli kolenu. Naše turistické Bazilo-Žofko-Supí sdružení se sešlo v čajovně za účelem pokecu. Dochrchlávam zvolna svou chorobu, ale cítím se dobře. Ani mé děti ještě neodkašlaly naposled.
7/1/08 Už cestou od autobusu z Telče mě začalo škrábat v krku. Došlo to až na antibiotika a víkend v posteli. Ester taky chrchlala, ale mládí ji drží nad vodou. Jáchym odjel na lyžák do Bedřichova, ten se má! Roční závěrka v bance mne opět zaměstnávala půl týdne včetně Silvestra a Nového roku, ale zdá se, že dopadla velmi dobře. Aspoň z technického hlediska! Jája zajel do Pardubic na "MS20" a s hokejem byl spokojen. Na Silvestra Jáchymovi Telčáci zmastili Vávrovy Sklepáky 7:0 v hokeji. No potěš!
31/12/07 A je tu konec roku! U mě byl dobrý. Tak jen ať to vydrží! Obruslil jsem v Telči a okolí co se dalo. A bylo to naprosto úžasný!! Ladovská zima. Na Folkových prázdninách jsme si udělali vydařený večírek s Nezmarama a Stráníkama až do rána. I jsem si s nima zafoukal do harmonik. Takový můj Silvestr :-)) V Telči jsem si užil Medvědovic rodiny (díky) a Jáchyma s jeho kamarády. Na rybnících, u baru, na chalupě. Trabandí koncert rozhodně nezklamal, ale hrajou si teda ty svý písně jak je napadne! Vůbec to nemaj naposlouchaný z CDčka.