31/12/12 Tak už je tu zase konec roku! To to letí... O víkendu jsem hledal poklady v Klánovickém lese a okolí. Bylo hezky. Ester courá pěšky v Podkrkonoší, Jáchym nakonec do Rakous nejel, snad se stavil na Šumavě na chvilku. Sníh prej je, ale za moc nestojí, je to tak na bruslení. Vše nej do nového roku a nezapomeňte zítra na čočku!
27/12/12 V Boskovicích jsme chodili s Ester denně bruslit a s Jáchymem občas plavat. Bylo tam nasněženo a ďábelsky to klouzalo, ani jsem moc neturistoval, abych si nerozbil hubu :-( Návštěva příbuzných i kamarádů, taky jsem stihl Rybovku a samozřejmě pár pohádek v televizi. Velkou atrakcí byl nový gramofon a staré desky. Některé jsem neslyšel už desítky let :-)) Bezva. Na Štědrý den jsem prvně v životě nejedl až slavnostní večeři, ale zlaté prasátko jsem stejně neviděl. Asi to budou kecy.
21/12/12 V pondělí zpěvy na 13ce, v úterý Jiří Černý a hudba dětí květin, ve středu fotky z hor v Parlamentu a tak to letí jako splašený kůň. Setkání u Ludmily s GC kamarády předčilo mé očekávání jak účastí tak i pohodou. Jsem velmi potěšen. Díky! Ester oběhala nějaké koncerty a hraní, skoro jsme se doma nepotkali. Jáchym chystá rodinný dárek do Boskovic, máme si s sebou dovézt gramofonové desky co máme ve sklepě. Co to asi bude :-)
17/12/12 Můj geocoin už navštívil 160. kešku. Předvánoční setkání pokračují tempem dvě denně. Je to mazec. Ale příjemný. Ester měla koncert, kooukněte se na vídeo, je to pěkné. V sobotu jsem pěli s GC pod Karlovým mostem. Děti byly hrát v neděli ráno v Gutovce hokej, já tam nedojel. Cpu se lineckým, protože se Estě podařilo. I já jsem vyslal na Čertovku skořápku se světlem jako asi tak 800 jiných kačerů. V.V. a Š.N.R. :-)
10/12/12 V týdnu jsem se byl podívat na tom mumraji co mu děti říkají Vánoční besídka s hudbou. Ale jo, moc hezké. Ester pekla linecké a perníčky, ještě ho musím promazat a ona je nazdobit. To už bude hned :-)) Na Jizerce bylo nádherně. Přijel jsem do hor až v sobotu ráno a hned na těžko to tam objel, v neděli jsme taky nezaháleli a tak máme první kilometry této běžkosezony v nohách. Pěkné pěkné. Sníh čerstvý a slunce pralo. Ale mrazivo! Jáchym a Zuzka běhali v Orlických. Též spokojeni.
3/12/12 V pondělí v Carpe Diem jsme oslavili velkolepě Ríšovy narozky. Holky připravily zpěv a recitaci, úžasné. Byl jsem na Kris Kristofersonovi v paláci kultury. Všichni ho zpívaj, je dobře to slyšet v originále. V pátek jsme zajeli na sv.Klimenta a v sobotu pak s Miluš ve čtyřech vyrazili do Středohoří na 700ky: Hradišťany a Ostrý. Krááásně a sněhu!! Ester se vrátila spokojená z Krupky, kde byla s GC mládeží na víkend.
26/11/12 Po letech jsme zašli na Jirku Černýho. Hrál nám Velvety. Měli jsme "Stretko" s vejškou, jak to nazvala jedna spolužáčka zo Slovenska. Celkem standartní účast i průběh :-) Pražské věže: tak se jmenoval závod po Praze, takovej orienťáček, obešli jsme celou Prahu a vylezli na pár věží. Vydařilo se, i Ester se Slámisem byli spokojeni.
19/11/12 Na 17.listopadu jezdím v posledních letech navštívit nějaké hezké evropské město. Tentokrát jsme jeli vlakem do Krakova. Město nás dost zklamalo. Nic nás tam prostě nenadchlo. Ještě tak to židovské město, ale jinak takových u nás máme. KH, Telč, ... Žádná bomba. Jáchym byl s tělocvikářema v Křemži. Tělocvična, courání, koukání na Davis cup. určitě si to užili. Ester byla v Dubu.
12/11/12 Celý týden jsem posmrkával, tak jsem běžel z práce rovnou domu na gauč a jinak nic nestihl. Až v sobotu jsem zašel kouknout na rugby, naši hráli se Švédama. Moc pěkný koukání, zajděte si taky někdy. Ester byla v Benátkách. Na orienťáckých závodech. Ve městě bylo do půl lýtek vody, ale spokojená. Jáchym jel k Ostravě na svatbu Zuzčinýho bráchy. Prej dobrý. No jak taky jinak na svatbě. V neděli večer přišel povyprávět.
5/11/12 V týdnu jsem byl hrát s rozhádanýma důchodcema na Vinohradech, ale zahrál jsem si hezky :-) Ester polehávala doma v týdnu, ale na víkend se vypravila na akci Mňam do Bohnic a v neděli dokonce běžela nějaký orienťáček. Tak to asi bude už zdravá. 39. Trail: 60 účastníků, šumavské putování, večery se zpěvy. Počasí velmi uspokojivé. Tak že fajn.
30/10/12 Jáchym vyrazil na prázdniny do Jihlavy (festival kraťasu) a pak do Boskovic, Zuzka tam ještě nebyla. Ester tak nějak doléčovávala rýmičku. Ač byla předpověď pro Nízké Tatry mizerná, vyjeli jsme tam. Bylo to přesně jak jsem očekával, ale co se dá dělat, někdy se to holt nepovede. Večery na Štefáničce jsou ale příjemné.
22/10/12 Zkrácený víkend utekl jako voda, ani jsem neměl sil vyrazit do třeba Krkonoš na tu inverzi. Tak jsem jen coural kolem Prahy a sbíral poklady, četl si doma, poflakoval se. Ester byla na severu a posmrkávala. Snad ale z toho nic nebude, zdá se mi. Středeční hraní dětí bylo ve velkém stylu. Škoda, že už s nimi nevydržím do konce :-( No neva. Geocoin byl na 4 dny na návštěvě ve Švédsku, ale už je zase zpět v Utrechtu.
16/10/12 Byl jsem na prodlouženém víkendu na Slovenské hranici. Tradiční "Slovenké hory" - letos Bílé Karpaty - proběhly za nebývalého zájmu pochodníků. Téměř třicítka nás přešla od Velké nad Veličkou až na Vlárský průsmyk - to jsem se taky neodvážil plánovat, celých 65 km jsme uťapali. Mě se to líbilo.
8/10/12 Můj geocoin je v Utrechtu. kino: Spátová, Nejvetší přání. Líbilo. A ne jen proto, že tam je vidět náš Jáchym :-) Návštěva u Batťků, společné foto, příjemné odpoledne. Ester v neděli mokla na nějaké šifrovačce. Zuzka furt kulhá, doufám že úspěšně překulhá ty naše Slovhory. Marcelo, díky za jabka. Fotokniha z Laponska už má 50 bodů! Vyšlo nám BaŽoDěSí pivo, až na to, že svolavatelka na něj zapomněla. Ale po urgenci přiběhla svižně
1/10/12 V Carpe Diem se s GC hezky hrálo. kino: Woody Allen Do Říma s láskou. Ester se to moc nelíbilo, ale já byl velice spokojen. Na poslední chvíli jsem stihl Jagelloniku v Kutné hoře, ale potkal jsem tam 3 kamarády, kteří nebyli o nic rychlejší :-)) Výstava pěkná. Mam fotoknihu z Laponska, dejte jí hlas, že je nejhezčí :-)) zde klik Předpověď byla bídná ale skutečnost nááádherná. Vysoké Tatry jak malované. Brnčálka, Teryho ch., Priečné sedlo na Zbojandu a v neděli v mraku po maristrále, ale u Batizovského plesa se to zas trhlo a bylo vidět všechno. Nádhera veliká.
24/9/12 E+S byli courat na jeden den někde na Sedlčansku. Děti se chystají se mnou na podzimní hory, héč. V sobotu jsem užíval Prahu jinak. Nedělní cyklo-výpad na Kladensko zvaný Lemry, byl hlavně dost žíznivý, stavělo se hodně, ale ne u hospod. Stavil jsem se na kafe u Stejspalů. Shodil jsem v září asi tak 6 kilo a cítím se líp. Na Bazila ale nemam :-))
17/9/12 Pokud se vám zdálo, že jsem minulé pondělí nepsal aktualitu, tak to bylo proto, že jsem tu nebyl. Byl jsem na severu Finska za polárním kruhem v parku Urho Kekkonenna courat pěšky od srubu ke srubu. Tou dobou tam bývá období úžasných barev a tak jsme si s kamarády prodloužili letos podzim. Báječné!! Jáchym se pohyboval celý víkend v Zadní Třebáni, kde přebíhal mezi dvěma společnostmi, jedna slavila a druhá vzpomínala.
3/9/12 Ester byla celý týden na Lhotce s GC kamarády. Vrátila se v sobotu a hned frčela za Slámisem do Petrašovic. Já jsem se ve středu večer dopravil na Lhotku taky, noční cyklojízda lesem byla dramatická :-) Cestou domů jsem jel přes "Evčin" mlýn, to je ten s tou velkou starou pecí. Jáchym se Zuzkou byli na jihu u Zvůle. Jáchym měl v týdnu reparáty, dopadly prý dobře. Druhý pokus s LL dopadl dobře, Risque zéro se líbil.
27/8/12 Byl jsem na Letní Letné na La vie (Kanada) a odešel v půlce. Nic. Nula! Nuda!! Ve středu jsem byl v Balbínce na Mílovi. Čtvrteční zpívání na Parukářce se dětem vydařilo. Jáchym vyrazil se Zuzkou na nějaký triatlon. Roverky. Je to tam krásné a my ve skalách hledali složitě poklady. Některá místa jsme si prošli opravdu důkladně, nahoru dolu. Spali jsme pod pěkným převisem, přeháňky nás nedostaly. Zaplatil jsem autobus za jednoho takovýho mladýho co neměl prý hotovost, Ria se mi smála. On mi to ale v Praze u bankomatu pak opravdu dal. Tak že svět je pořád ještě dobrej!
20/8/12 Děti mě vzaly do kina na Divoká stvoření ale pak sami ostrouhaly ve vyprodaném Aeru (Nedotknutelní a 30.-). Šly na to jindy do Matu za normální vstupné. Hledal jsem v sobotu zas poklady a to u Mněchenic, u potoka v lesním stínu, tak ani nevim jaké tropy nastaly. Ester byla se Slámisem na inlajnech v U/O. Jája se Zuzkou se u nás stavili prohlédnout si kroniky. Zvládli tak třetinu :-)
13/8/12 Jáchym byl týden v Londýně na olympiádě. Užili si to velice, ale zdá se mi, že by váhal jestli olympiády nezrušit docela, když viděl to svinstvo kolem:-( Vydal jsem se na dovolenou s kolem. Telč - Znojmo a zpět, kešky, muzika a kamarádi. Konec týdne jsme se v Telči sešli s dětmi všichni pěkně pohromadě. Krom folkařů (i těch hodně elekrifikovaných) jsem v Telči shlédl i Formanovic Obludárium. Určitě jsem rád že jsem se tam dostal. Nejlepší cukrárna na světě je stejně ta telčská v rohu náměstí!!!
2/8/12 Léto pokračuje, užívejte si ho. Prázdniny i ty telecké také, stavím se tam na chvíli.
30/7/12 Děti přecházely hory Korsické ve stále se lepšícím počasí. V závěru až dost vypečeném. Ester se tam líbilo (asi si tam hezky zahrála a zazpívala to vypadá), Jáchym po telefonu taky hlásil spokojenost. Zítra má Esťa promoci, héč. Víkend v okolí Tišnova s kamarády co taky hledají kešky. Courali jsme tam po jedné takové od oběda do oběda a užívali si vedra, bouřky, brodění říčky, ale i jiných radovánek.
23/7/12 Zlatá dovolená v Jevišovicích na Znojemsku proběhla za optimálního cyklo počasí a za účasti více než 40 kamarádů. Objeli jsme co se dalo, nejvíc asi kolem Dyje mezi Znojmem a Vranovem, ale i Mor. Budějovice, Jaroměřice, do Rakous kolem Hardeggu a fůru jiných. Kemp Veselka slušný však paní Veselá dost neveselá až nepříjemná. Hudba denně, kapela se personálně měnila, tak že nenudila. Díky vám všem zúčastněným za příjemnou dovolenou. Zatím se mi doma rozpustila lednice i mražák. Teda milé.
9/7/12 Po krátkém týdnu přišel prodloužený víkend. Jáchym sportoval trochu s tělocvikáři na Lipně. Ester se Slámisem jeli na celý týden do Picardie, SV Francie. Arras, Amiens, koupačka v La Manchi, Beauvois, Remes, Verdun... Už skoro u Insbruku jsme tentokrát chodili my Alpští horalé. Tři dny vysoké oblačnosti umožnily nafotit hrůzu fotek, to zas bude dřina. Ale bylo to moc pěkné, komorní sestava bez problémů. Bezva kemp u Achensee. Kamarádi na Sardinii mají překvapivě hic.
2/7/12 Jáchym byl na školním výletě na tři dny na Malé Skále. Ester slavila Lenčinu svatbu na golfovém hřišti. Já byl na Poláškovsko Pojeřím cyklo za Prahou. Ono je to s Járou spíš popojíždění a tlačení, taky bylo dost hic, ale užili jsme si to i tak. Jájovi vyškubli osmičku. Odjel pak s děvčetem do Jižních Čech. Ještě jsem stihl kousíček Foukfestu u Berounky, hráli pěkně. Esťa má nový foťáček, opravdu moc hezký, modrý.
25/6/12 V pondělí byla Hrací slezina velmi komorní. Vítání léta ve Vojankách přineslo mnoho pěkných setkání s těmi, které nevídám pravidelně. Děti poseděly v parku na Parukářce. Taky jsem se tam stavil na pár písní pěkných. Děti v sobotu vyrazily s plyšáky do Třeskoprsk (Máchovo jezero). Vypadá to ale, že tam jsou ti propagátoři Čtyřlístkové turistiky dost velcí matláci. Já zajel pro Foglarovské kešky na Stvořidla, hezky se tam courá. Oslavili jsme jisté padesátiny v rodině, pěkně se nás sešlo. Tak hlavně zdraví!
18/6/12 Poslední orienťáček v pražských lesoparcích se povedl a sešlo se nás tam kamarádů hodně. Berounka mě překvapila dostatkem vody a sjízdnými jezy - to dřív určitě nebylo. Počasí na vodu ideální. Díky Ríšo za zorganizování. Ester se pařila na výletě u Zvole. Taky byla na mejdánku Lenky K. předsvatebním.
11/6/12 Byl jsem v divadle, nějací příbramáci hráli Pratchetta Stráže stráže a taky na Českym nebi, ale to bylo slabší. Jáchym jel někam na svatbu v kvádru prej. Prodloužený víkend na mořských kajacích. Skoro až u móře v NDR maj Mecklenburgská jezera s mnoha kanály a kanálky a tam se dá cestovat na kajaku celé dny. Tak jsme si to na 3 dny zkusili. Doporučuji! Mapy mám, lodě maj tam.
4/6/12 Sláva, sláva, Ester je hotová s tou vykutálenou školou. Děti zpívaly v parku, zas tam u nás na Křížkách. Taky jsem to zkusil na lajně, ale s dopomocí :-) V zahrádkách zpívala Jitka Vrbová. Máša je furt stejně trhlá. Ester se Slámisem byli v Jičíně a na Prachově. Cyklo dálková jízda začala na Šumavě podél Vltav (je tak neuvěřitelně krásně) a pokračovala za Lipnem. Pak Vyšák, Rožumberk, Krumlov a Koruna až do Budějic. Ten nedělní kus začal hooodně kopcovatě, ale závěr za Zlatou Korunou už byl rovnej.
28/5/12 Ester obhájila! Ve středu má poslední státnici ... OB v Troji jsem zaběhl slušně. Přiměřeně věku. Po dlouhém trápení jsem nakonec dal dohromady partu inlajnistů na výpad do Němec. Spreewská jezera, velká lábuž. Počasí brilantní, stezky kvalitní a prázdné, manšaft vyrovnaný. Tak jsme v sobotu dali 70km (Spremberk, Felixsee) a v neděli 40ku (Grabendorfer + Altdobernersee).
21/5/12 Dnes Ester obhajuje :-) Týden byl hospodsky heroický: BaŽoDěS, zahrádky, 3.C, Pardubáci a ani v Bylanech jsme nepili vodu. No potěš! 3.C přivítala po letech naši australskou Pavlu chlebem a silí. První OB sezony jsem běžel hezky, ale to tělo dny po té!! Už :-) mam fotoknihu o té naší Americe! Přijďte si ji prohlédnout, je móóóć pěkná. Jája byl s Tomášem N. a spol. v Kuksu a okolí. Na kole v Bylanech bylo dobře. Počasí, výlety, plné stoly, přátelé, táborák, ...
14/5/12 Riegrak, tam se sešly moje (naše) děti ve středu v podvečer, aby se prošly po lajně, zazpívaly písně, vypily pivo-limo, pokecaly. Na chvilku jsem tam taky zašel. Můj geocoin se přestěhoval z Německa do Holandska. Ester byla v Dubu, Jáchym v Praze. Já byl v sobotu v Ráji u Věžáku a okolí. V neděli jsem dělal moooc hezké multinky kolem trati na Dobříš. Krásné skalky, potok, lesy. Málo lidí, nikdy jsem tu vlastně nebyl.
9/5/12 Vyjeli jsme na kola do Alp. Garmish, Oberammergau, okolní údolí i kolmo dostupná návrší. Zbytečně moc deště, ale i tak krása veliká. Ester byla v Boskovicích, čekám co nového. Jáchym a holky Vašákovi (a spol.) skoro vyhráli Velké dláždění. To se určitě Moraváci proti nim spikli ;-) Jinak kdo by je mohl porazit, že jo! Odkvetly pampelišky.
2/5/12 1. máj na kole. Vystoupal jsem na nejvyšší kopec Brd (Tok 860m) a byl jsem tam poprvé v životě. Celá ta oblast je super, bez lidí, krásný asfalt a pěkné lesy, Valdek...
30/4/12 Ester byla v Dubu. Jáchym s tělocvikáři dobývá Malou Fatru, podle MMSky tam kvetou šafrány. V pondělí se zpívalo v Carpe Diem. Původní plán na 4 denní výpad na Znojemsko (za kempem pro ZD) jsem odložil, bál jsem se o svá záda. Vyjel jsem nakonec jen na 2 dny na kolo a to od Nymburka do Sobotky, na Jičín a do Chlumce/C. Trochu jsem lovil poklady po lese, bylo krásně, mírně šlapal pravda proti větru, užil si Jičína a tak.
23/4/12 Celou páteční noc nám bušil déšť do stanů a už jsem začal mít obavy o zdar akce. Ale Ríšova zaručená předpověď se "překvapivě" nesplnila a oba dva dny v údolí Doubravy byly vydařené. Byl nás velký houf a řeku jsme si užili.
16/4/12 Opět jsem se po letech šel podívat do divadla na Cimrmany. Nezměnil se mi vkus. Zas na ně dlouho nemusim. V sobotu mě Beruška s Marcelou vzaly do Japonské zahrady nad Davlí. Hezká procházka po lese i zahrada je pěkná. Počasí je nevalné, doufám, že na příští víkend se zlepší. V tomhle by se blbě stanovalo. Ester odevzdala!
10/4/12 Vrátilo se mi chrchlání a smrkání, už mě to nebaví. Na každý pád jsem nejel nikam na Velikonoce, ono sice počasí bylo skoro spíš na doma, ale i tak mě to mrzí. Ester dopisuje tu svou vleklou diplomku, už se to chýlí, už uvažujeme o barvě desek :-)) Zašel jsem na skleničku se Zuzanou, na pár písniček na 13ku, to vše ještě včas, než jsem se posmrkal. Pardon. Zastavil se Jáchym, pokecali jsme, snědli bramboráky a šlehačku. (Tu až po nich, na pudinku.) Sdělil nám drby z Géčkových Velikonoc. (Nic, tak normálně.)
2/4/12 Nějak mě furt zloběj záda, v sobotu jsem jen prošel krátký výlet na berounský Děd a pár kešek. V týdnu: Carpe Diem jen na chvilku, Rokoko Kapsy plné šutrů (dobrý!), mejdan s účtařema a hraní ve Strašnicích. Ester byla na Ejhle Praze i když tak trochu jako host řekl bych, já na EP zapomněl, jinak bych snad byl i šel. No co naděláš. Málem bych zapomněl: Matějská. Velké kolo, velký rambajs a mizerný poživatiny. Bramborák si tam nedávejte, ani sladkosti! Ale je to tak jednou za dva roky dobrý.
26/3/12 V Dlouhé jsou Naši furianti velmi zdařilí. Navštívil jsem Hostivičáky a dobře jsme si poplkali. Potkal jsem Zuazanu R. už je zase zpět v Praze. Se jí nedivim. Tak dlouho jsme plánovali návštěvu švagra, až jsem je potkal u oběda u nás v bufetu :-)) Sobotní cyklo výlet kolem Labe byl dobrý, ač nás bylo jen šest - teda ne že by to nestačilo, jen nás to překvapilo. Ester byla na táboráku v Klánovicích a prý velice zdařilém! V neděli jsem lovil kešky kolem Kostelce / č.l. a to na kole. Tak mám už po víkendu 100 jarních km.
19/3/12 Ve středu se nás v čajovně sešlo jako psů. Čajovníci téměř zkolabovali. Děti slavili v sobotu sv. Patrika v centru Prahy, Ester ponejvíc zeleným spritem :-)) jeli jsme se podívat na bydlení na Velikononce. Do Slavkovského lesa. Krásné předjaří, Dlouhá stoka, křížky, Kudrum. Zastavil sem se v týdnu u bráchy. Pokecat a tak.
12/3/12 Skoro celý týden vlastně jsem posmrkával a nebylo mi valně. Víkend jsem doma polehával, četl knížky a luštil japonské hlavolamy. Ester měla ve čtvrtek hrací slezinu a bylo tam opravdu nabito. Stálo se kolem zdí a hrálo a zpívalo. Ester se Slámisem jeli do Liberecké ZOO a pak do Dubu. Jo a původní záměr na víkend, zimní táboření, se neuskutečnil. Neni to moc na sněžnice a ani se nám to vlastně moc nehodilo, tak jsme cukli.
5/3/12 Dělal sem rybí baštu doma pro kamarády. Mě to teda chutnalo! Pražma, losos a treska. V pátek mě Ester vzala na bratránka do divadla Harold ve Vršovicích. Elevátor se to jmenovalo. V sobotu jsme měli skvělou výročku s Géčkem. Hudební, v hlavní roli mládež. Jáchym byl lyžovat v Jizerkách tušim. Bylo krásně i když sníh asi už horší. V neděli v ZOO bylo fajn. Potkávali a ztráceli jsme se, až z nás byla zvěř tumpachová.
27/2/12 Jáchym byl celý týden na lyžáku s dětma ze školy, krom dvou dnů prý bylo slunce. To je dobře. Ester se Slámisem v sobotu lustili Sendvič, šifry daleko daleko za mými možnostmi :-( Byl jsem v Brně. Prohlídka města prostě. Brněnskýho draka a kolo i orloj jsem viděl, Špilberk a ty jejich vily. Počasí tak do města v závěru i se sněžením.
20/2/12 Ester mě furt rozčiluje s tou svou diplomkou! Na víkend jsem s MFF spolužáky vyběžkoval do Krušných. Kolem nuly se maže hodně blbě zvlášť na nový sníh. V sobotu jsme se trochu trápili (přehánim!) v Telčském údolí (Lesná, Brandov) a v neděli kolem Komárky. Ač dole lilo, oba dny na kopcích slunečno. Jen ta máza :-( Ester se vypravila do Jizerek, ještě jsem ji nevyzpovídal, měla se tam snad setkat i s Jáchymem. S Jáchymem jsem v pátek pokecal u něj v bazénu.
13/2/12 oslavil jsem pěkných 22 222 dnů od svého narození. Změna plánů: místo 4denních běžek v Jizerkách jsem zvolil ve čtvrtek bruslení .... Jáchym měl prázdniny v Peci, Nymburku i jinde. Divadlo ABC nás tříhodinovým Saturninem udolalo. Škoda, bylo by to pěkné představení. Závěr týdne přece jen na Jizerce. Bylo nádherně i když teploty klesly pod -30. Ale bezvětří a slunce. A večer zpěvy a tance.
6/2/12 Mrzne! Jáchym vyjel už v pátek s děckama na tělák na tři jevanské rybníky. V sobotu jsem svolal odvážné na výpravu na jih Čech. Naděje (vypuštěná), Láska a Víra, Rod i Potěšil a Rožmberk na závěr, to byla naše 40km turistika na Třeboňsku. Jen kormoráni a my. Bylo to super, ať litují ti co se nepřidali.
30/1/12 Zastavil jsem se v týdnu poslechnout si jak zpívají a hrají naše děti. Myslel jsem na chvilku, ale zkejs sem tam do půl jedenáctý. Prostě jim to jde samo :-)) Nejdřív jsem chtěl odpočívat doma, ale sněhové zpravodajství z Vysočiny mi nedalo. nejlepší stopy v republice, ideální sníh - no nejeďte tam. I slunce jsem letos poprve trefil, svižnou partu kamarádů z Brněnského kvadrantu a tak jsme v sobotu dali skoro 50km. Jen ať nám to vydrží! Jak letos ten sníh, tak vůbec to společné lyžování.
24/1/12 Jeden večer hudební, jedna návštěva podivné čajovny, jedno promítání Nepálu. Celkem nabitý týden:-) Prodloužený víkend v Krušných horách. Sněhu dost, mazat šlo. Viditelnost jen v pondělí, ale myslim že to stálo (všem) za to. Abertamy, Potůčky, Boží Dar,... Ester byla v Dubu, snad dobrý.
16/1/12 Promítli jsme fotky z Ameriky u Jáchyma ve škole pro kamarády z GC. Řikali že dobrý. V sobotu jsem zalovil v Bluebaloonových Úvalských keškách, má je moc pěkný. Taky jsme navštívili konečně jejich domeček, ještě jsem tam nebyl. Moc pěkný. Přituhlo, konečně si užijem s Ester péřovku :-) Zahrál jsem si s Evou k jejím narozeninám, vesele. Jáchym byl s tělocvikářema v Říčkách a velmi si to užili! I na svahu prý byli :-))
11/1/12 Ester chodila se Slámisem po výstavách, Jáchym zas byl na návštěvě v Hostivicích za Péťou (i Janou) a přinesl novinky. Já vyjel na první sních, na běžkách jsme přejeli Orlické hory, zas trochu jinak než minule, foukalo i sněžilo, klouzalo i lepilo a tak jsme byli šťastni, že tu zas máme novou lyžařskou sezonu. Horám zdar! Aktuality maj zpoždění, nechodilo mi spojení s mojim webem, ale už to je OK, tak snad se to nebude opakovat.
2/1/12 Přežil jsem ve zdraví ten šílený konec roku v práci, bylo to tentokrát hodně vypečené. Ester dorazila z hor a měli se hezky, sněhu dost, hry, zábava a bylo jich tam snad pětadvacet. Jáchym vyhrál Sylvestrovský hokej v Telči a dokonce dal i gooool. To asi bude šikovnej po mně. Jsem rád, že navštěvujete moje stránky, přeji i v další sezoně inspirativní čtení :-)