29/12/11 Už sem zasejc v práci:-) Štědrý den byl štědrý, v Boskovicích jsme pojedli kapra i pstruha, bramborák i stroganov, cukroví i brkaše. Přehojně. Taky jsem stihl s dětmi přízeň a přátele, kluziště i bazén, polévku na náměstí a hřbitov. Ester jela na hory. S Jáchymem pak do Telče, k Medvědovi a s Nezmary, děcka bruslí a my klábosíme. No svátky, ne! Taky si to užijte, pozastavte se s milými.
22/12/11 Můj překrásnej geocoin trávil poslední rok a půl v severských zemích. Tento týden odjel na dovolenou na Kanárské ostrovy.
... Hezký svátky! PF najdete když kliknete do kalendáře.
19/12/11 Odešel jediný náš president za kterého jsem se nikdy nestyděl, naopak býval jsem na něj hrdý. Krom toho jsem měl moc rád jeho hry. No holt "obrok je obrok a hrách je hrách".
12/12/11 Celý týden jsem tak posmrkával a polehával, pil hnusný čaje a lízal med. Už je to dobrý. Jája jel na víkend s kamoši (Tomáš N.) na Božák, prý se stavili i na chalupě. Sraz 3.C byl veselý, bylo nás asi 12. Dáša má dvě neomluvené hodiny. Ale dorazila! Ester pekla, něco se připálilo jako vždy, ale jinak dobrý. Začal jsem promazávat linecké. V neděli jsem se prošel po pražských vánočních trzích. Jiné příjemné události se neodehrály.
5/12/11 Ester byla s mládeží v Železných horách na Mikuláši, prošli se, pohráli nějaké hry i zazpívali. Já vyjel do Krkonoš, bez běžek :-( ale s kamarády :-) a bylo to hudebně hodně vydařené. I jsme udělali výlet přes tři kopce, zmokli dost a vůbec si to užívali.
28/11/11 V týdnu už začalo a o víkendu vyvrcholilo pracovní šílenství u mě v práci. Nepřespával jsem tu sice, ale celou sobotu a neděli tu cvičil. Jáchym chořel, teplotky ho vyhnaly k lékaři a zahnaly do postele. V neděli večer ale už přišel na návštěvu a vypadal zdráv. Ester opravovala doma písemky :-) Stavil jsem se u Pastelky okouknout jeho přítelkyni. Začal Advent, hned jsem dal na trzích na Míráku svařák:-)
21/11/11 Ester zas nějak chrchle smrká není ve své kůži. Sešli jsme se s Kruhem z MFF a dohodli se, že za rok, to bude už opravdu někde za Prahou (u Polášků v hospodě) Furt eště nevim, jak ten Jáchym běžel tu Kunratickou?! Čtyři dny v Belíně. No k nadšení z jiných měst to má daleko, ale byl to pěkný prodloužený víkend.
14/11/11 Celkem nic se nedělo :-) Na víkend jsem jel po letech do Ádru. Teplické stěny a Křížový vrch a tak. Bylo moc pěkně. Sýkorovi se vrátili z Nepálu, zašli jsme na kus řeči.
7/11/11 Děti hrály ve středu U Beranů a nechali mě tam chvíli posedět s nimi. Jde jim to báječně, radost poslouchat. O víkendu proběhla nejtradičnější Géčková akce, 38. Trail. Z Tišnova přes Býkovice a Černou horu do Blanska to na nás už bylo skoro až moc :-( Ale byl to dobrý víkend,, pojedu příště zas.
31/10/11 Jedni moji zpívající kamarádi se přesunuli do nekuřácké hospody! Úžasné!! To se to hrálo. Rodinný sraz měl slušnou účast. Es+eS byli na Šumavě se Slevomatem. Pocourali to tam, neviděli však vše, budou se tam muset vrátit. Jáchym dělal víkend pro tělocvikáře na Malé Skále. BK se sešel v Železných horách, procourali jsme Sečsko a na Lichnici, zazpívali, skoukli fotky tu i cizozemské (promítalo se na plátno, vnutil jsem se s Amerikou:-), jakož i film z Burčákovek. Hezké.
24/10/11 V pondělí jsme si přezpívali Semafor v Carpe Diem. Evka nám povídala o Aljašce a podpořila to fotkama. Víkend v Bylanech: courání podzimem, promítání fotek z USA i trocha zpěvu. Ořechy i jabka, kavárnička v Hoře, prostě takový klidný víkend s kamarády. Jáchym prý jel Rokytku na nějakém plavidle.
17/10/11 Víkend na Brdech se velice vydařil! Od Plešivce do Černolic, stanování někde u voj.prostoru za Stožcem. Krásné dny, krásná noc. Poseděli jsme s 9.D, vypili pivo s BaŽoDěSem, zašel jsem do Balbínky na Mílu Fuxu. Jáchym se přidal na Brdech na soboutu a doprovodil mne po hřebenech. Ester se doma chvilku věnovala diplomce.
10/10/11 Celý víkend jsem trávil nad fotkana z Ameriky, tak snad už jsem to aspoň trochu zvládl a promazal. Návštěva u Sýkorek byla též v duchu národních parků a byl to příjemný večer. Oni teď už mají zážitky nové a jistě neméně silné. Zastavili jsme se s Esťou u bráchy popřát mu a pokecat. Tři noci a dny jsem rovnal časový posun a bylo to dost tvrdé. Usínal jsem v práci a bděl v posteli :-) Marcela L. měla vernisage, pokecali jsme tam i s Hogem. Film Alois Nebel - moc pěkný komix to je, zajděte! I Es+S se to líbilo.
3/10/11 Včera jsem přiletěl zpět z Kalifornie. Živ a zdráv! Teď mě čeká vyrovnat se s časovým posunem, 4500 fotkama a stovkami emailů v práci. Děti mi na přivítanou udělaly bramborák v večeři. Velice se omlouvám těm, kteří čekali pravidelnou SMS reportáž z USA. Můj telefon tam nefungoval, ač mne o opaku přesvědčovali O2, Nokia a bankovní telefonní experti. Experti!
5/9/11 Děti promítaly fotky z Retezatu, bylo to bezva, i s těmi jejich komentáři :-) Zašel jsem se kouknout na promítání na Staroměstskou radnici, dobrý. Vypil jsem rychle ještě asi litr burčáku než zmizim v Kalifornii. Sobotní cour podél Berounky nepřinesl velkou úrodu kešek, byly nějak nedostupné, nebo sem byl natvrdlý :-( Harry Potter poslední - na 3D radši nechoďtě, ale jinak to bylo podle očekávání, nejsem zklamán.Tak a teď bude s Aktualitama na měsíc utrum, ale můžete sledovat online reportáž ze SMS tady dole.
29/8/11 Týden ve znamení Letní Letné: seveřané byli pestřejší ale Francouzi neměli hluchých míst. A pak ta letní atmosfera tam nad Prahou! Určitě tam zajděte! Jáchym byl na Machově svatbě na Jihlavsku. Ester shlédla pár filmů v kině. V sobotu jsem se toulal Sloupskou divočinou a bylo tam krásně, v neděli po Praze a bylo tu taky krásně. Máme doma nová kamínka a karmu v koupelně. Ale jsou to nervy!
22/8/11 Děti byly celý týden v Rumunsku na horách, Retezat a Tarcu myslim. Měli krásně a podle sms to stálo za to. Na víkend jsem zajel vlako-kolem na Lhotku kde jsou kamarádi z Géčka. Oni na celý týden. Bylo krásně a program začal hrami veselými. Dnes mi maj přijít vyměnit do koupelny kamna a karmu, to bude zase masakr. Jo a včera návrat vlakem: 2 a půl hodiny zpoždění, místo abych stihl ještě večer Letní Letnou tak, no škoda mluvit.
15/8/11 Najednou jsem zjistil, že mi neostří objektiv u Nikonu. A tak slovo dalo slovo a mam nový, delší, snad i lepší. Plus polarizační filtr. Jáchym se ještě rozjel na dva dny do Telče za kamarády. A já pak na víkend též :-) Děti se společně vypravily na turistiku do hor vysokých. Mě se v Telči moc líbilo, vrátil sem se až teď v pondělí ráno rovnou na pracoviště. Kapela Klazmatics byla opravdovou bombou na závěr letošních Prázdnin.
8/8/11 Tenhle týden jsem 2x upekl meruňkový koláč, moc nám chutnal. Kominík se s vložkováním komína trápil celý den - a já s ním. Středa po práci: jedu do Pardubic na in-liny s Ranem! Víkend na vinici s BaŽoDěSem a Pedrem. Trochu jsme cyklili tam v okolí a trochu i zmokli na cestě do Prahy pak. Pojedli buřtů i ovoce co hrdlo řáčí, pozlobili Žofii s bazénem. Ester tráví druhou půli týdne v Telči. Já je sleduji on-line.
1/8/11 Máme novou mikrovlnku, ta stará už vyhazovala pojistky. Středa večer s bráchou na kapele Sekvoj s VaSpu U vodárny. Pokecali jsme. Ester byla na rocku České hrady na Kunětické hoře. Neohluchla a nerozmočila se. Prázdniny v Telči. Jáchym i já jsme tam byli, on víc za kamarády a já zas víc na muzice. Ale pršelo nám oběma:-( Vyjela tam i má stará skládačka, bicykl veterán. Jezdí sice pomalu ale zase ji berou do autobusu :-)))
25/7/11 A je po dovolené! Zlatá dovolená na Javorové skále se vyvedla, mnoho kopců vyšlapáno i vytlačeno, hraní a zpěv uspokojivé, počasí vhodné na kolo. Díky vám všem, kteří jste mi přijeli zpříjemnit pobyt. Jáchym si užil Korsiky, šnorchlování i courání po horách, Ester zase válení se na pláži jižní Itálie. Ať žijí prázdniny!
11/7/11 Estiny SMS z Itálie lze sledovat na http://esta.teidu.cz/ Jáchym se setkal v Boskovicích na festivalu s Bazilem a poslali mi pozdrav. Uklízel jsem v sobotu a četl si a vůbec odpočíval. V neděli jsem ale už musel zase ven a na kole zkontroloval in-line stezku Pardubice - Kuňka (je dobrá, moc pěkná, zajedu si tam) a pak se ještě projel v okolí.
7/7/11 Kdo jste v pondělí hledali novinky na tomhle webu, asi jste pochopili, že jsem někde venku. Byly to Alpy v oblasti Garmishe, pěší jednodenní výlety zpravidla od lanovky po hřebenu a dolu k autům. Druhá půle pobytu byla slunná, viditelnost z Zugspitze optimální. Ester se taky sluní někde na jihu. Jáchym naopak moknul na řece Moravě, ale netvářil se nespokojoně. Dnes mi to večer snad ukáže v kilometráži.
27/6/11 V pondělí jsme byli na výjezdním hraní ve Vraném/Vltavou. Ester hrála na flétnu pro monsignora Duku. Teda, oni hráli pro italského velvyslance ale primas český tam byl taky, tak se s Ester vyfotil, no. Jocháček laboroval celý týden se zádama, ale snad už se to zlepšilo, aspoň pokud vim tak odjel na školní výlet do Mšena. Výkend na kole v Č. Středohoří. Náááádherné výhledy. Večer u Milušky a Luboše.
20/6/11 Krátký týden (vrátil jsem se z hor až v úterý ráno) ještě zpestřila cesta do práce na kole (stávka dopravců). Víkend na Ohři (úsek pod Vary). Počasí bylo přeháňkové, v neděli i dost chladné, vody jen na dně a šutrů nepočítaně. Ale byla to hezká voda a nelituji že jsem jel. Kdepak se asi toulaly mé děti?
14/6/11 sraz Glasů proběhl ve velmi hlučné hospodě, kam už jsme se minule zařekli nikdy nejít :-( Zahrál jsem si moc pěkně s 3kovou hudbou. Ester byla v neděli v ZOO a přej tam řádili lvi jako z jara. Na Velké Fatře bylo překrásně. Tři dny od severu k jihu, přes Klak, Boryšov, Ostredok a Majerovu skálu, čtyři stany a 10 lidí, výhledy od polské hranice až na maďarskou. Moooc hezké. Na závěr jsme se vytermálovali v Bešeňové. Jáchym byl na Řípu.
6/6/11 Estini zpěváčci zpívali v týdnu na Křížkách (Kapslovna) pod stromem. Zastavil jsem se na chvilku. Prodělal jsem rýmičku. Otravnou. Natočili jsme další Estin komorní koncert. Najdete odkaz tady na stránkách.Sešli jsme se s Pastelkou, jindy zas s Bazilem vždy na kus řeči. Na ameriské schůzce jsme probrali co brát a nebrat sebou :-) Sobotní procházka po Amerických lomech se povedla, neupekli jsme se ani nepromokli. Nedělní pouť po zrušené železnici u Orlíku byla fajn. Opuštěná, zarostlá, romantická.
30/5/11 Ester byla hrát o víkendu s kamarády u Poděbrad, Jáchym zas na Brdech sportoval s tělocvikáři a zašel volným krokem na Třemšín. Já cyklil a to 4. ročník Hodinového vandru. Jelo se od Tábora do Plzně, na těžko se stany a vařením, Jistebnice, Zvíkov, Blatná, Nepomuk a v sobotu to byla tradičně stovka. Počasí - jakštakš. Při úterním hraní v Nebi jsme posmutněli, bude nás hudebníků zas o jednoho míň.
23/5/11 Zašli jsme s BaŽoDěSem na Staré páky. Hutka, Mišík, Paleček s Janíkem,... Já byl spokojen, zavzpomínal jsem v Baráčnické rychtě. Schůzovali jsme v baráku, rekonstrukce už je skoro u konce. Zajeli jsme s bráchou a klukama Šlapákovic do Flaemingu (SRN) na in-line. V sobotu jsme zdolali 100 km na velkém okruhu a to je skoro neuvěřitelné. V neděli jsme dali relaxační pětadvacítku. Je to tam úžasný! Povrch, okolí, kemp bez problémů. Jo a trochu jsem upadl, ale dobrý :-))
16/5/11 Orienťáček v Troji plný drobných přehmatu (mých), ale fajn. Pohádka Čertova nevěsta nevybočila ze standartu. Literární noc v Libni: bezva! Stihl jsem bouhužel jen málo, ale je to super atmosféra. Předčítání je krásná věc. Výkendový výpad k Václům a na kole pak do Kouřimi. Trochu zpěvu u ohně, pár kešek, pár kamarádů, příjemná nálada.
9/5/11 Jáchym kouká na hokej. První orienťák z jarní pražské série mam za sebou, trochu byl na mne dlouhej. Říznul jsem se do prstu. Prodloužený víkend: kola s GC poblíž Garmische, podalpské rovinky okolo jezer, viděl jsem konečně ten Wágnerovský pohádkový hrad Ludvíka II Bavorského. Jo z dálky nádhera, blíž snad ani radši nechoďte :-) Bezva počasí, nádherný zájezd! Ester byla na in-linech u Nymburka.
2/5/11 Ester hrála v lidušce komorní koncert a já to natočil. Je to na youtube ale někdo si stěžoval, že to vidí ale neslyší :-( zde V sobotu jsem byl doma a jen tak trochu lovil poklady - v Jelením příkopu a v Podviní. Nedělní cyklo na Kokořínsku se vydařilo. Vyjeli jsme čtyři a vrcholem (je to na kopci) byly lávky u Vidimi. Zajeďte si tam!
29/4/11 Děs! Zapomněl jsem v pondělí na aktuality! Tak aspoň teď v patek trochu. Byl jsem v čajovně s Eliškou a spol. 60tiletá prohlídka: zdráv! Dooslavil jsem narozky ještě v práci. Velikonoce s GC na Trutnovsku byly. Pěkné. Hravé. Jáchym tam byl s Andy. Včera Ester hrála, podivejte se do trouby: http://www.youtube.com/watch?v=9dI-GU50z5I
18/4/11 Ještě mi v pondělí připravili kamarádi z GC oslavu v CarpeDiem. Moc pěkné. Díky. Sem prej zdravej, mi řekli na 60tileté prohlídce. Rybí večeře v Řecké restauraci. Ester upekla narozeninový dort pro nás oba. Povedl se a ani nestékala poleva! Jáchym mi přinesl dárkové ledové nordické brusle. Už aby přišla zima! Víkend s kačery v Českém ráji se vydařil, po VELIKýCH problémech jsem dokončili sérii Alvarezů. Bylo tam ale fakt moc hezky. Přestěhoval jsem se v práci (opět), jsem dál na Chodově, ale kousek jinde. Je to tu dobré.
11/4/11 Oslavil jsem narozeniny. 60. To je teda brutální! Nechali jsme si s Ester ohygienit ustní dutinu. Mě pochválili. Ve viole recitovali Preverta a já byl u toho. Sobotní první letošní orienťák se mi líbil. S Ranem jsme in-lineovali na Krejcárku. Cyklo neděle z Lán do Prahy zahájila mou cyklosezonu. V pátek přišli bráchovi k nám na oslavu a vešli jsme se jen taktak. Díky za dary a přání. Dostal jsem váhu abych netloustl, brusle abych se hýbal, e-book abych trénoval oči, čokoládu pro zdraví, hlavolam abych trénoval mozek, ...kruci, kam sem do došel!?
4/4/11 V týdnu jsem byl po druhé v divadle v Dlouhé na OněginBylRusákovi, je to prostě super! Jáchym dělá kurz matematický v Kostelci / č.l. a Ester tam taky pojede něco vodučit. To potřebuje do té své vykutálené diplomky. Víkendová Jarní pěší voda podle říčky Smutné od Milevska do Bechyně byla hodně loudavá, ale bezvadná. Hodně lidí, slunce, brody, kvete to tam pěkně, noci ve stanu i pod širákem příjemné.
28/3/11 Byli jsme s BaŽoDěSem na takovym divnym představení :-( Dobře jsme si s Ester zahráli ve čtvrtek s vodákama. Zaskočil jsem na farmářské trhy, ale asi to chce tam jít spíš až se zahrádky zazelenaj. Na Matějské pouti bylo hlučno a všechno tam blikalo. Tak to asi má být. Sobotní ples s Petrovým BigBandem byl zdařilý. Vycházka za bledulí den po té taktéž. Fotky budou. Jáchym se někde učil natahovat lana pro lanové centrum nebo co?
21/3/11 Mam nový foťák. Zase Canon (S95) aby se to moc nepletlo. Je chytrej jako liška! Je těch 5 let vývoje znát. Zašel jsem k Pastelkovi na Vavřinecké od Roudnice za dobrou cenu. Ale né, hlavně na pokec :-) V sobotu jsem spal na rozhledně na Blaníku. To je pro turistu opravdový svátek :-)) Taky jsme tam zpívali s kamarády.
14/3/11 V Akropoli zpívala Zuzana Michnová s Olinem a Oskarem, já si to šel poslechnout. Je to už fakt dávno...Byl jsem na "dětském" zpívání. Ti naši potomci fakt hrajou o generaci líp :-)) Děkuji vám za přízeň a že udržujete vysokou návštěvnost mého webu (přes 500 měsíčně). Ne že bych to nějak potřeboval, ale potěší to :-) Dva dny v Klokočských skalách na Rotštejně, v Postojné a na kdejaké vyhlídce. Ledopády, slunce, focení. A poklady samozřejmě. Prostě krásný předjarní víkend. Ester postonávala, Jája vyrazil do Sv. Jána pod skalou.
7/3/11 Zašli jsme na pivo s Romanem Bramb., na kafe s lidma ze Škodovky a na dvojku se spolužákama z 9.D. Sakra to je frmol! Spolužačka ze základky otevřela archivy a přinesla mi ukázat mé první milostné dopisy (asi tak 45 let staré). No to je nářez! Jáchym se v Rakousku na svahu maže 50kou a je spokojen. Ester byla opět v tanečních. Brali mi krev, ale nebrečel jsem! sobota: Polička a Litomyšl. Krásná města, courání křížem krážem a hledání pokladů a prostě městská turistika. Ester byla se Slámisem v Dubu.
28/2/11 V sobotu jsem dopoledne vyrazil do Jevan na rybníky bruslit. Slunce, bez lidí, krása. Ester byla taky, ješte Karel M. a Žofie. Jáchyma jsem navštívil v bazénu, chystal se na lyžák zas někam, tak mu přeju hodné děti a dobré počasí. Jeli jsme zkontrolovat velikonoční ubytování, k tomu i kratší výlet, Pecka a okolí. V týdnu jsme s Vlastou lovili jednu pěknou kešku. Gymnasion měl výročku. Vydařila se. V pondělí se na 13 opět nehrálo, jsem smutný :-( Ve středu jsem byl na krásné výstavě v Belvedéru: Egon Schiele Portréty. Taky ještě Roy Lichtenstein a něco navíc.
21/2/11 Nějak se zhatil plán na víkend, tak jsem akorát chodil na krátké vycházky. No, nic moc. Ester udělala jakousi zkoušku na Francouzském institutu, tak to teď už umí francouzsky. Jáchym lyžoval na školním kurzu. Ale jen na víkend to měl, jestli se nepletu. V pátek jsem byl foukat s jednou zbrusu novou partou kamarádů a bylo to úúúplně jiné než jsme zvyklí. Půlku písní jsem v hospodě slyšel (a taky hrál) poprve v životě, líbilo se mi s nimi. Jen to bylo v Satalicích a téééžko jsem cestoval v noci domu. Dík za pozvání Evo.
14/2/11 Moc jsem toho nestih, jel jsem už ve středu odpoledne do Jizerek. Bylo tam od deště (četl jsem si v posteli) až po azůro (to jsem běhal na běžkách :-). Na Smrku i v Polsku, od Jizerky po Novou louku, s kamarády z BK i jinými, takový hezký proodlouženýýý víkend, a večer zpívání. Ester se učí na zkoušku z Frániny. Jáchym byl někde na svatbě v pátek, ale když jsem mu napsal, že je krásný led na Máchově jezeře, reagoval bleskurychle a přes FB sehnal partičku na bruslení v neděli. Prý si i nohy máčel se vypráví :-)))
7/2/11 Tento týden jsme s Vlastou běhali po "japonské" kešce a nešlo to snadno :-( Divadlo bez zábradlí: 2x W.Allen - zasmáli jsme se. Výstava Čtyřlístku s Ester. Taková naše stará láska :-) Ne jen veselo bylo, v pátek jsme se rozloučili s kamarádovou ženou ve Strašnicích. Víkendové běžky v Krušných: velmi bídný sníh. Ester vyjela na sever a měli v plánu IQ park v Liberci. To bude nějaké luštění, logické hrátky, už se těším na vyprávění. Jáchym si dal prázdninový okruh Boskovice, Brno, Jihlava a píše že spokojenost :-)
31/1/11 Kino: Děcka jsou v pohodě - nevim proč to měla být komedie. Ester dělala nějaké hraní, stavil jsem se tam. Zpívaj úžasně, nádhera. Lovil jsem v Vlastou v Břevnově kešku. Takovou co máme už dávno rozdělanou. Pokročili jsme dál :-) S Riou jsme zašli do DOXu, ale že bychom z exponátů řvali nadšením ... Navštívila mne Máša, taky Jáchym se zastavil.
25/1/11 v pondělí jsem si krásně zafoukal na 3ce. Jó Minče... K diskusi o korupci v Praze: Aero, film Untouchable o Al Caponovi. Krása. I po těch letech. Ester píše tu svou diplomku. Jája byl s tělocvikářema na soustředění v Peci. Prodloužený víkend, přejezd Šumavy na běžkách. Nejdřív ze Sušice pěší výprava po "Kašperském" hřebenu, pak už sníh a slunce. Až na ty vyplužený lesní cesty! To sou takový čuňata ty lesáci. Ale jinak hezký.
17/1/11 Byl jsem v dívadle. Ungelt. Láska a porozumění s tím Kryštofovským RKrajčem. Hráli dobře, ale hra bude asi pro někoho jiného než pro mne. Ne že bych čekal že v Praze bude veliká výstava Modiglianiho, ale přeci jen za to vstupné ho je v Obecním domě jen špetička. Mám k němu zvláštní vztah, ale nejste-li vy zrovna z jeho fanklubu, asi tam ani nemusíte. Když jsem se viděl v divadle v té staré vestě, vypadal jsem fakt jak důchodce! Hned den nato jsem zašel koupit sako. Manšestr. Ester řekla, že mi to moc sluší :-)
10/1/11 Dva dny na běžkách: sobota s deštěm, ale slušný klistrový sníh, neděle slunce ale břečka a ještě málo jí. Ale co, i tak hezké! Kino: Občanský průkaz. Byli jsme spokojeni a to neni samozřejmost :-) Jáchyma skolila chřipečka, potí se od čtvrtka v posteli. Už to je prý bez teplot. Ester v týdnu makala opravdu na diplomce, víkend prolenošila v Praze.
3/1/11 Konec roku proběhl poklidně, v práci jako každý rok. Letos to šlo mimořádně dobře. Zaběhl jsem si 1ho pro nějakou tu kešku, abych neotálel. Ester se vrátila z Jizerek, byla celkem spokojena, drobné výhrady mi sdělovala celý večer :-))) Jája se vrátil z Telče, ani mi nevyprávěl jak hráli hokej se Sklepákama. Tak to asi dostali na frak.