Bába s Ester na kluzišti Dana u nás na návštěvě Naše staré dobré gingo nahoře u skleníku. 30/12/03 Navrátili jsme se z Moravy. V Boskovicích jsme bruslili, plavali přijímali návštěvy a koukali na televizi. Taky jsem se trochu coural po okolí. V Telči jsme pak kamarádili, bruslili a chodili na koncerty - Nezmaři, Kukulín a Žalman.
Ester jela do Jizerek na běžky. Jája zase na Šumavu jen tak. Dobré Vánoce.
15/12/03 Tak u nás už začaly Vánoce. V sobotu jsme s babičkama začali oslavovat a předali si dárky. Ester mi dala noty od Čechomoru a tak jsme hráli a hráli. V úterý u nás byl Maci s Hankou. Ester byla pobavena, jak se každý rok bavíme o tom samém kolem dokola.
8/12/03 Napadl sníh a já ho viděl. Byl jsem zrovna v Krkonoších na 15kovém Mikuláši. Vítr a mlha a pak čáry máry fuk! A bylo slunce a bílo. Bába s Ester byly v neděli na Ebenech a neřikaly ani tak ani tak. U nás v práci byl Mikulášský večírek.
1/12/03 Na pondělním Jirkovi Č. jsme s Bábou byli z naší party sami, to se už léta nestalo. Divadlo tohoto týdne byla "Y" a to Prodaná nevěsta. Je to o třídu lepší než nedávná Rusalka tamtéž. Beseda Respekdu o dopravě byla nic moc. Deštivé počasí v Krkonoších nás nepotěšilo, ale courli jsme se i tak po okolí Pece. Zahráli jsme si s Ester a s 13kou. Naše holky na cestě poblíž Bufetu. Počasí jak vidítě opravdu stálo za to!
24/11/03 Byl to hutný týden, ani nevim jestli to vše vzpomenu. Bábiny babince, sraz kruhu z MFF, Tancovačka (foto), návštěva na Kladně a v neděli Divadlo bez zábradlí (Hrdý Budžes - dobrý to bylo!). Jáchym byl nekde na severu s kamarády, Ester s námi na Tancovačce.
19/11/03 Prodloužený víkend jsme nakonec strávili v Praze. V sobotu na výstavě u Zvonu - papírové práce ze sbírek Mládkových. Krásné věci! V pondělí jsme se prošli k Bodě podívat se co furt dělaj. Myslim, že se maj asi tak jako my, tedy dobře. To je dobře. Jáchym byl někde v Plzni tuším.
12/11/03 to byla dlouhá odmlka, co! V práci vyvrcholilo pracovní šílenství. Byl jsem tu i celý víkend 1. a 2. listopadu a dosud blázinec trvá. Poslední víkend jsme byli s GC na Trailu, výročním, slunném v Českém Švýcarsku. Před tím jsme byli s Bábou na Otu Janečkovi a v divadle v Celetný na Richardovi III. Oboje bylo pěkné. Ester chrchlá.
30/10/03 Celé čtyři dny od soboty do úterka jsme byli s holkama v Toulovcových maštalích, potěšili jsme se cestou z Uneskové Litomyšle, prošli si orienťák, courali pískovcema a tak.fotky Jáchym byl s kamarády na chalupě v Krušných. Fotky V práci vrcholí šílení kolem upgrade bankovního systému.

21/10/03 Kino: Jedna ruka netleská. Je to pakárna ale dost jsme se zasmáli, určitě to za to stálo. Pak jsem jel na víkend s bankou. U Prčic, slunečno na koních i pěšky, užasně krásné zvlněné výhledy a rozchechtané spolupracovnice.

14/10/03 Byli jsme s Bábou po dlouhé době zase jednou v Ypsilonce. Na Rusalce. Bába (i Jáchym s Míšou) byli v celku spokojeni. Mně se to zdálo mírně pod průměrem. Víkend byl ve znamení návštěvy ve Veselí u Leni a Kima. Pokecali jsme, přecpali se Leninou kuchyní a dovezli si ořechy a kytku v květináči.

8/10/03 Dětem začaly přednášky. Ester učí flétnu ve školce. Byl jsem na Slovenských horách na tři dny a hodně jsme zmokli. V pondělí se mi už rozmočily pohory. Ale bylo to nádherné!! Možná že kdyby svítilo slonce, tak to ani tak pěkně vypadat nebude. fotky
30/9/03 V pondělí už zase po roce byl JIří Černý ve Vltavské. My taky. Víkend jsem strávil na Sázavě s "13kou" - byla Stezka. Zahráli jsme si hezky, někteří hostinští by se ale mohli polepšit. Spal jsem obě noci venku, bylo krásně. Ester má už plný pokoj různých poliček po zdech.
22/9/03 proběhla Bábina odložená kola, nocleh v Peruci. Bylo nás 25 a cesta vlakem tam byla úžasná - kola naclapá ve vagoně v uličce, celý jeden vůz jen pro nás. Počasí krááásné. Bába už dneska šla zase do práce!! V úterý jsme s Bábou byli na 4ce, hrálo se nádherně, ve středu jsme slavili ještě narozky se Stejspalovic a čtvrtek byl věnován Želarům s TAKem.
15/9/03 Víkend jsme strávili s Bazilem a Helen na CDNce. Ester jezdila se skupinou Petr, Verča a Bára. Jezdili jsme v prostoru Tábor - Bechyně - Veselí - Choustník.foto V týdnu jsme shlédli film Hodiny.
8/9/03 Byli jsme na Lemrách (foto) a lemrovatě se vrátili jako první a vlakem. Ostatní ještě objeli Malou Ameriku a nebo se stavili u Vašáků v Třebáni (a jeli po svých až do Prahy). Jáchym se předčasně vrátil z cesty do Chorvatska. Ale docela zdráv!
3/9/03 Byli jsme s Bábou v kině na pirátech, já abych viděl piráty a Bába aby viděla Johnny Deppa. Oba jsme byli spokojeni. Děti se vrátily z Polských Beskyd tam na východě. Líbilo se jim tam jako nám vloni na jaře. Jelo jich 11 jako např Vrbky, Světla, Míša, Tomáš N. , Martin Popel a další. My s Bábou jeli na kolech na Peruc za Hogem a Bába si tam domluvila KolBábu na 20.-21.9 letos.
25/8/03 Tak už se mi vrátily holky domu (fotky), ale Ester hned zase s Jáchymem odjela tentokrát na pěší turistiku do Bukovek a polských Polonin. Týden se tam budou courat, pokud je Poláci nezatknou - nás se loni naotravovali dost a dost.
18/8/03 Ester s Bábou odjeli na Bradlo s GC a tam se jak zdá hned pustily do Holywoodování naplno - viz foto. Já byl na čtyři dny se Žofkou na kole v Krušných horách. Přejeli jsme je od Děčína do Chebu a bylo to dobré. Jáchym s Míšou se vrátili z Telče sanitkou - naštěstí to byl jen zajímavej stop, ne úraz. tenhle víkend jsem byl na Bradle za holkama, byla tam hrozná zima - v tomhle létě nevídaná věc. Fotky budou až se Bába vrátí.
6/8/03 jsme tu zpět z Telče, jako každý rok jsme tam vyjeli za folkem a kamarády. Letos poprve bez kol. I tak jsme s Bábou dobili Rošten a snědli jim tam ovocné knedlíky. Mě se líbila nejvíc z muzik Raduza a pak asi Mišík+Hrubý. Ještě před Telčí jsme stihli vidět Preislera v Obecním domě. Dobrý!
30/7/03 A jsme tu zpět ze Zlaté dovolené. V Novohradských horách a okolí bylop krásně, kamarádů se sjelo na 50 a stezky tam na jihu jsou nesrovnatelně lépe připraveny a značeny než jsme zvyklí. Bába moc nejezdila ale uzdravovala se, Jája se s Míšou za námi taky na chvíli stavil. FOTO
18/7/03 Bába oslavuje 50iny!! S rodinou i přátely. V Kunraticích u Pavla ve středu a včera u nás doma s Bazilem, Helou a Zdenou. Gratulace přijímá i po telefonu.
14/07/03 Jája s Míšou pobyl v Karlových Varech na filmech. Bába měla nějaký ten babinec a na víkend jsme vyjeli k Pojerum když minule nemohla. S Helou a Bazilem. foto
10/07/03 nějak to nestiham! V práci je moc práce. O víkendu jsme navštívili Hogeho na jeho novém táboře u Rokycan. Je to nádherné místo a určitě se tam někdy vypravíme na nějakou Géčkovou akci. Tohle pondělí jsem byl na Cindě a docela jsme si zahráli s TAKovýma hudebníkama. Včera jsme povečeřeli se Stejspalovýma.
30/6/03 V pondělí bylo opět rodinné setkání se strýcem. foto V úterý bylo TAKové vítání léta ve Vojanových sadech. Nemám rád blbce, ani k večeři. Odešli jsme s Bábou o přestávce (divadlo Bez zábradlí). V pátek měla Ester odjet do Itálie. Neodjela. V hodinu odjezdu měla teploty přes 40. Tak že k Pojerum jsem odjel sám, objeli jsme velký okruh a v neděli jsem jel sám ku Praze. Bylo dost horko.
23/6/03 V pondělí jsme byli na Jirkovi Černém a pokecali s kamarády. V pátek jsme s Ester skoro netancovali v Šárce, ale jiní jak vidíte zde v levo to za nás dohnali. V sobotu jsme s Bábou, Jájou, Žofkou, Helen a Novákovic cyklovali a pak povečeřeli u Žofie na terase. V neděli jsme s Bábou byli na výstavě Pražské Quadrienále tam u Maroldova panoramatu. Je to krásná stavba a i výstava divadelní architektury byla zajímavá. Taky jsem si objednal nový stan velmi malý.
16/6/03 Ve středu jsme diskutovali s premiérem, ale bez něj. Pak prý přišel, ale my jsme mezi tím odešli. Neva, příště. V úterý jsme byli v zahradách pod Hradem (nevim v které, pletu si je) na divadlo tanci. Flamengo v podání absolventů DAMU, bylo to moc pěkné. A hlavně ne šíleně dlouhé, jak teď bohužel představení většinou bývají. V neděli jsme se koukli do ZOO. Tam je vždy hezky!
9/6/03 Bába už skončila s chemií a začala s ozařováním. To je v tomhle vedru docele síla. Ve středu jsme byli na předŠpidlovské debatě v Montmartru. Nám se to líbilo, posloucháme přeci jen radši názory kamarádů než cizích lidí. Ale i to bývá někdy zajímavé. V pátek Ester nějak neuspěla u zkoušky, ani nevim z čeho. Jája jezdí celý týden na mém kole se školou někde v podhůří Šumavy. Už tak prosekl plášť, jestli on se tam moc nepředvádí před holkama! Veekend jsme s Bábou strávili u Václů v Bylanech, trochu i na kole (já na Jájově, abych mu to oplatil). Jsem celej od pryskyřice, stříhal jsme výhonky borovic aby se držely na uzdě a nepřerostly Václum přes hlavu.
2/6/03 V pondělí jsme byli na Černém. Příští bude 16/6. V úterý byla Bába na poslední chemoterapii. Ester měla koncert (viz v levo). V pátek jsme byli v kině na "Nikde v Africe". No, nevzalo mě to. V sobotu jsem se projel s Alenou, Zdenou a Riou do Třebáně (v pravo). V neděli jsme byli v kině na pohádce (Čert tě vem, nebo jak to je. Nic moc příběh.

26/5/03 Týden byl ve znamení Bábiných Babinců Zatím jen pár fotek. Asi tak třech. Víkend jsem strávil mezi Novohradskými rybníky pod vedením Iryka a odborným dohledem Vráti. foto: ryba lidi
19/5/03 čtvrtek: debata s panem ředitelem pražské ZOO - moc zajímavý! pátek: volejbalový miniturnaj na Štvanici - dvě fotky viz na konci odstavce. sobota: cyklo výpad k Markétě se Standou Kouskem a přáteli. Večer divadlo Caveman s Duškem. Je to divadlo jednoho herce a ač Dušek není náš velký oblíbenec, v tomhle byl vynikající a velmi jsme se hrou potěšili. neděle: měli jsme návštěvu z Kanady - Jitka Skupová. fotoZatím jen pár fotek
12/5/03týden byl dost ve znamení hokeje. V sobotu jsem odjel za stezkařema na Půltou zahrát si a zazpívat pod Třemšín. Zatím jen pár fotek Bába mě ostříhala. Děti v neděli byly hrát s kamarády plážovej volejbal.
5/5/03 v úterý jsme ještě zašli na povídavý večer o Afganistanu a člověku v tísni, ale ve čtvrtek ráno už jsme frčeli s koly na Šumavu. V Prášilech a okolí bylo s kamarády z GC příjemně, nakonec s námi jela i Bába (chodila s Matoušem pěšky) a dokonce se svezla na kole poslední den podél kanálu a Vltavy dolu s kopce. Pojezdili jsme něco přes 200 km a první náhled je tu   Zatím jen pár fotek .
29/4 V úterý jsem si moc pěkně zahrál na čtyřce, ve středu jsme nebyli s Bábou nadšeni představením Sluha dvou pánů s Donutilem v Národnim. V sobotu jsme si vyjeli Bába, Helena, Žofka, Aleš J. a já do Uvalské cukrárny. Jelo se furt terénem.
22/4/03 V pondělí jsme se opět vypravili na Jirku Černého do Vykadla s Helou, Žofkou a Bazilem. Na kus víkendu jsme jeli s Bábou do Chrudimi za Kvadrantem, pokecat a ukázat se, už jsme je dlouho neviděli. Ester byla s GC v Českém ráji na kole, v pátek jsem ji tam doprovázel na kole v silném protivětru a zimě. Ale pak už se to prý jen lepšilo a lepšilo. v levo jsou veselé Velikonoce s Kvadrantem, v pravo Ester a Alice na kolech.
14/4/03 Ve čtvrtek jsme s Ester byli v Celetné na Kašparovi. Rodinné něco(?). A byla to dost síla! Ester má mobilní telefon. K narozeninám. Moc hezkej. V sobotu jsme oslavili Estiny 20tiny rodinným bandem. Klavír (Honzík), housle (Tom), flétny (Ester), banjo a harmonika (Jáchym), kytary a zpěv (Pavel a já). Ještě nás navštívili Mrázkovi a Kříhovi.
7/4/03 Začátkem týdne se mi ozval kamarád z vojny co jsem ho 30 let neviděl. Bylo na co vzpomínat! Víkend pod stanem! Novohradka a Krounka byly fajn, sněhu habaděj.
31/3/03 od čtvrtka máme s Bábou nová kola . V sobotu přijely k Jáchymovi do Vršovic slepice - Šiška, Julky, Fany, Zdenka, no prostě 12 ženských. To si Praha v neděli oddechla! V neděli jsme s Bábou a Žofkou vyjeli na první letošní cyklovýlet. Máme novou hračku - digitální foťák. Výběhový Olympus, ale za 5000.-, nekup to!
24/18/03 Byl jsem v Celetné na divadle Don Giovanny jako Komedie del arte, šlo to. Bába měla v pátek babinec, v sobotu a neděli "návštěvní dny". Ester a já jsme strávili So+Ne s Gynazionem v Krkonoších. Na Petrášce se nám líbilo, slunce pálilo, sníh jsme nějak překousli. Na Sněžce měli pěkné razítko a na půjčených saních jsme sjeli ze Špindlerovky do Špindlu na to šup. Byl to důstojný závěr lyžařské sezony.
18/3/03 Přeplánovali jsme Jarní pěší vodu, bude to na Krounce a Novohradce. V pátek večer jsme běhali po Hostivařském lesoparku, ale nějak jsme to nedokončili, bylo to časově náročné. V sobotu jsem byl na výstavě německé grafiky (spokojen) a pak s Ester na Harry Potterovi. Multikino a jeho kultura, to je opravdu zážitek. V neděli jsme s Bábou prošli Letnou - Hanavský pavilon, Bílkova vila, Belvedér a míčovna, Pražský hrad - to je přehlídka skvostů! Pohled na Prahu, to je jiný kafe než nudné střechy Paříže! Zakončili jsme výstavou dole v Jízdárně - Brožík. Dobré.
10/3/03 Zase byli v loděnici lupiči, tentokrát došlo i na naši skříňku. V sobotu jsme se všichni sešli u babičky Dáši na oslavě narozenin. Večer jsme s Ester byli na Géčkovém country bálu v Modřanech. Bába se mnou vyrazila ke Stejspalum vyzkoušet si Janino kolo, jak by se jí na něm jezdilo. Prý dobře. Ester mě vzala do kina na 2 věže.
4/3/03 sem se odmlčel, co? Předělávali mi počítač a teď mi tu nic nechodí. Tak stručně: Jája byl na Masopustu přes víkend , my doma. Týden před tím opravdu byli děti U pstruha na Šumavě tam co já před měsícem a jeli vlastně skoro přesně po našich stopách. Bába prodělala druhou chemoterapii a byla si s Ester koupit paručku - no je míň šedivá než originální vlas, ale jinak hodně Bábovská. V sobotu byla výročka GC a po deseti letech jsem přestal být pokladníkem. Uff! Kdyby se někdo divil, že nejsou žádné nové fotky, tak je to tím, že nemám přístup ke skeneru, ale už si ho asi brzo koupíme domu. Jája inovoval naše benžo.
17/2/03 Ester zmastila i potřetí písemku z programování a tak teď řešíme jak obejít přiblblá pravidla MFF, že sice zkoušky ti při opakování ročníku uznaj, ale body někde musíš nahrabat a neni kde než na těch uznaných zkouškách tak že ... no pakárna. Tak asi bude druhý semestr dělat jako mimořádný student a pak uvidíme. Byli jsme s Ester, Zdenou a Alicí Novákovic i Pojerů a s nimi na běžkách v Krušných horách. Sníh fajn, počasí slušné, celkem spokojeni. Jája byl v týdnu s Míšou v Jihlavě, teď se snad chystaj s hudební mládeží obě děti na Šumavu.
10/2/03 Minulý týden udělala Ester analýzu, to je moc dobře. Zato se trápí zatím bez úspěchu s zápočtem z programování. No doufejme, že v pátek už se jí to podaří. Včera nás navštívili Stejspalovi. Jája se vrací dnes z Boskovického pobytu s kamarády. Viděl jsem včera po letech znovu Antonioniho Zvětšeninu. Na rozdíl od starých Bergmanů na tomhle neni vůbec vidět těch 35 let stáří. Moc pěkný!
4/2/03 Bába je doma a podle doktorů dalšího půl roku ještě určitě bude. Na víkendu v Beskydech bylo nádherné slunečné počasí a bezva prašan. Děti se učí. Nemám skener a tak žádné nové fotky nejsou!
30/1/03 Ester udělala Diskrétku za jedna, Jája předevčírem taky nějaký počty za jedna, jenom mě nikdo jedničku ne a ne dát. Ester se včera dohodla u zkoušky z analýzy, že pro velký úspěch si to zopakuje. Víkendové běžkování na Šumavě (ubytovna ve Stožci) na naší i německé straně bylo velmi vydařené. Jsou tam krásné stopy (ne jen v SRN), kam se hrabou naše severní hory!
23/1/03 Bába strávila týden v nemocnici s nějakou operací, ale už je doma, jí antibiotika a uzdravuje se. Ester udělala první zkoušku - lineární algebru za 2 a zítra jde na další, diskrétní matematiku. Jáchym má taky zkouškové, ale nějak o tom tolik nevíme. Víkend se povedl. Byl jsem v Orličkách na prvních letošních běžkách jako příprava na Spanilku s hejtmany trasy B.
13/1/03 Jáchym absolvoval zápočtový kurz na horách, zvládl i běžky i sjezdování. Byli jsme s Bábou v Ungeltu na Kubišce "Líp se loučí v neděli" - není to špatné. Zaskočil jsem si na Kašpara "Mrzák I..." to se mi docela líbilo. V neděli jsme s kamarády bruslili na soustavě Jevanských rybníků. Naposledy se to povedlo v roce 1996! Bylo nás tentokrát hodně přes dvacet.