rok 2004. . . .Novoroční přání . . .Boskovice
zpět na rok 2003
Leden
10.-11. Měli jsme jet do Orliček. Nejeli jsme, necítili jsme se. Popojeli jsme jen od Unhoště podle Kačáku.
16.-17. Jel jsem s hejtmany do těch Orliček, když to minule nevyšlo. foto
23.-25. zase lyžování ale pro změnu v Krušných (Abrtamy). Bylo to fakt dobrý, počasí zase jednou jak z kalendářů. Sníh dobrej, kamarádi příjemný, pohoda.foto

únor
1. Lyžovanda ve Žďáře - jel jsem tam nakonec sám, Bába byla ještě po mírné teplotě. V sobotu byl sníh super a ujeli jsme asi 40 km, pak se to zlomilo a v neděli jsme už jezdili po vodě. foto
7. Spanilka a to na Šumavě - Turnerova ch. - Prášily. Se sněhem to bylo šedý, ale byl. A v neděli připad. Takže f ajn. Foto
14.- Běžkování v Alpách. Všichni tam jezdí na sjezdovky, ale nám se tam líbí na běžkách. foto

březen
jsme doma
26. sraz 3.C po 35 letech - fotky

duben
Velikonoce - Ester jede s GC do Vansdorfského výběžku, já s Kvadrantem do Znojma.
Jarní pěší voda ve Slavkovském lese.16.-18.4 foto
Dlouhá stoka je 24 km dlouhá a byla tekoucí a průchodná po celé délce. A krásná! Dali jsme si pivo hned v Mariánkách při přestupu a tak jsme od vlaku vyrazili rovnou serpentinama do vrchu na vrch Krásno. Přechrupli jsme pod rozhlednou a ráno vyrazili proti proudu Stoky. Je to tam fakt bez lidí a nádherná příroda. Druhý nocleh byl v malém opuštěném lomu kde jsme si i troufli udělat večer oheň a za počasí jak má být v neděli došli va Kladskou, kde stoka začíná a kde Germáni opanovali pole. Sestup do Mariánek byl poklidný, cukrárna super a cesta domu ubíhala v družné zábavě. Sestava: Marcela, Žofka, Sup, Bazil s Helou, Ria, Líba, Květka s mužem, Jáchym a já.
25. Dentes Holubí kout. Setkání staré party u Hogeho na táboře.foto

květen
8.-9. Bylany s GC
12. - 16. Velká Stezka se zakončením na fotbalovém stadionu v Lázních Kynžvart foto
29.-30. Hraniční kámen - cyklo pouť z Prahy (pátek 18:00 Rajská zahrada) přes Kokořín a Doksy, Lemberk až na hranice (Ojbín, Žitava, Hrádek/N) a pak na vlak v Liberci. Najelo se 190 km, počasí nádhera a jelo nás 10 což byla pohoda. FOTO
červen .... Ach ty krávy!!!
5.-6. R-Trail - u Kladna - nebylo to nic moc, krajina nezajímavá, ale lidi povídaví a to není k zahození. Trochu jsme zmokli, trochu se urousali, tak to má být.
25.-27 Žlukov - Veselí kolmo s 13kou
červenec
3.-10.7. Zlatá dovolená v Němčicích což je u Kdyně což je mezi Klatovama a Domažlicema. Takovej maličkej kemp a koupališťátkem. Je to bez chatiček, tak že ti co pod stan nemohou, mají na vybranou, buď letos vynechat a nebo být nedaleko ve velkém kempu nad Kdyní (nevypadá zle, ale je velký a přes kopec tak 5 km – což nevadí autu ale na kole bych to 2x denně mít nemusel). Autaři to najdou a vlakem se dá jet všelijak. Já tam byl z Klatov (z Prahy jel přímý vlak a bral kola) a podle vody jako by na Švihov ale uhnout po potoce na Poleň , Usilov a Mezholezy to bylo celkem rovné. Z Kdyně je to přes kopec ale blíž. Já tam budu od soboty 3.7. rád vás uvidím na celou nebo i na část týdne. Je to tam hezké i pro auto – pěší turistiku, tak neváhejte přijet se s námi potěšit. Snad se vám tam bude líbit.
18.-31. Norsko s GC na kolech - tam se musí jet, to se nedá vyprávět!

srpen
Telč byla pohodová a krásná jako vždy. Hudebním vrcholem byl Glen Hansard, Ir z kapely Frames, opravdová bomba. Asi jsme už dlouho nic takového nezažili (my všichni co jsme ho tam potkali), Ester si s ním ještě i zapískala v podloubí k ránu na flétnu. Jak řikal ten kluk druhá den "nějaká ženská tam s nim hrála na flétnu". foto
Horní Bradlo - Ester tam zastupovala rodinu. Myslim, že se tam všem líbilo.
"dětský" čundr - hned z Bradla Ester vyrazila s kamarády na "čundr" směrem na sever po Železných horách a skončili ve středu někde u Přelouče, pokud se nepletu.

září
3.-5. cyklo CDNka moje skupinka jela vlakem do HavlBrodu a pak zvolna přes Žďárské vrchy. Přespali jsme v jedné lipové aleji, projeli známími místy jako je Polnička, Svratouch či Maštale, poluštili lehčí i těžší, hezčí či hnusnější hlavolamy, rébusy a pod. Počasí bylo příjemné, tak ještě letně vypadající, ale chladnější vánek to upravoval na pohodovou teplotu. I když Eva Brillka si stěžovala na úpal. Ale to asi jezdila někde jinde než já. foto
10.-13. Malá Fatra foto - ve čtvrtek jsem prostě ráno zašel na nádraží pro lehátko na večer, zavolal na chatu pod Chlebom a odjel. vlakem na Fatru. Protože bylo krásné počasí. A vydrželo!
25.-28. Vtáčník, Tribeč, Nitra, . Začalo to strašně: neplatnými lehátky. No přežili jsme to v sedě i leže na chodbičce. Pak už lábuž! Počasí, lidi, hory. Pepa s kytarou, ohně, výhledy, staré hrady, choroše i skály, bučiny a vřesy, ostružiny. Přešli jsme to v pohodě, Vtáčník mne nadchnul. Dejte si pozor na prameny až tam pojedete, nám jeden klíčový vyschnul.

říjen
8.-10. Saské Švýcarsko taková pěšárnička, když se nám ty písky tak líbily loni na Trailu. Spíme pod převisem s krásným pohledem na oblohu plnou hvězd a jelikož se nás odvážných sešlo jen 5 tak je to odpočinek i pro organizátora. Foto
25.-28.
Počátky s Riou foto Chození, hrahí, cirkus, Prodanka, Ejhle Počátky a další a další. Příjemné prázdniny.

listopad
5.-7. Trail se Šlapákovic na UsteckonadOrlicku, počasí pod psa, trasa taková obyčejná, ale Trail je hlavně být spolu a třeba i rozjímat s přírodou a tak to se pochopitelně povedlo.
27.-28. Mikuláš se 13kou v Krkonoších - sníh krásný, počasí horší, ale zalyžovali jsme si s Ester

prosinec
4.-5. Mikuláš s 15kou jsem nejel. Choroba mě schvátila docela.
Vánoce s dětmi v Boskovicích a po Vánocích do Telče (a na Silvestra jako obvykle do práce).