1/1/16 tak jsme zase přežili. Noc pod převisem (letos -5) ve skalách už po sedmé tak že tradice. Simona, Ran a já. A nový kamarád čundrák John. V práci to taky na nový rok šlo. Sylvestr v lese s noční keškou, pikniken v altánu a šampusem na oslavu úspěšného hledání. Ester byla na horách s GC dětma a nestěžovala si. Jáchym v Telči - vlastně moc nevim.
29/12/15 Celé Svátky jsem byl mimo Prahu, s dětmi na Moravě. Boskovice, výlety, návštěvy, pohádky, bruslení a plavání. Cukroví - jsem vypasenej. Telč letos dvoudenní. Stráníci a Nezmaři pokračovali v hospodě nevim do kdy, ve čtyři jsem odešel spát. Další koncert taky bezva a kamarádi jakbysmet. A už se těšim do práce :-) Tohle je zima?!
18/12/15 Vzpomínáme! Jája byl o víkendu na Jizerce, pěšky. Navštívili i naše oblíbené Orle. Začaly mi Vánoce, už se valý dárky ze všech stran. My to tak u nás máme. Dostal jsem krásné ponožky například :-) Setkání Servasu jsem navštívil opravdu po letech a jsem tomu rád, pobavil jsem se. Ani jedno z obou zpívacích setkání tohoto týdne nebylo hudebně super, ale mam ty lidi rád. Dnes se uvidíme s Dentes.
10/12/15 Víkend na Jizerce. Sníh tam sice nějaký byl, ale ne na moje běžky :-( Ale jinak společensky dobré. Ester mě pozvala na Džeryho hraní v čajovně, trochu jako by Vánoční. Taky jsem byl u zubaře. Se základkou u stromku na Míráku to bylo vydařené, advent je prostě advent. Teď se tam chystam s Géčkem. Zítra máme v práci Ježíška. A dnes jsem koupil balicí papír, Vánoce mohou přiskotačit.
4/12/15 Nejdřív byl sraz s gymplem, takový ten předvánoční kde Maja rozdává vánočky. I jiní na nás nezapomenou, jen já letos přišel s prázdnou. Ale byla to mimořádná sranda tentokrát. Míla Fuxa v Balbínce hrál Dylanovky. Ve středu jsme s Pastelkou byli na pivě. Hraní v Džamajce bylo luxusní, díky Vlastiku (i ostatní)! Stihl jsem i jednoho Woody Allena a snow filmy v Aeru. Už jsem začal schánět dárky. Jde to ztuha.
29/11/15 Víkend Tancovačkový, tak že v Praze. Letos na Hanspaulce s živou muzikou - se mi líbilo velice a tancoval jsem víc než mívám ve zvyku. V pátek jsme se sešli my matfyzáci po asi tak 100 letech :-) Ester mne požádala o pomoc při stavbě draka na sobotní drakyádu. To se neomítá a tak po letech jsme opět stavěli nelétajícího draka :-) V sobotu sice foukalo, ale taky sněžilo, tak že náši draci se trhaly. Ale byly jediní rukodělní a to je vítězství. Doufám, že se kamarádi napřezrok pochlapí!
24/11/15 Počasí je sychravé a tak chodím častěji do práce. Martina dělala hezké setkání spojené s výměnou knížek v čajovně. Hudební sekce byla mimořádně silná a tak jsem si užil zas jinačí písničky než co hráváme my postarší. Víkend doma s dietou, no nic moc.
17/11/15 Vrátil jsem se z Cařihradu. Celé tři dny plus cesta, fšéééchno jsme viděli, mešity i minarety, starou cisternu a sultánův palác, po Bosporu se lodí projeli a na asijský břeh vystoupili. Čaj na štokrlatech pili, kebaby všeho druhu pojedli, precliky chroustali i na Bazaru smlouvali. Počasí nám přálo. Prostě paráda.
12/11/15 Včera v Salmovské četl Vendis a spol čtení :-) Ester byla se šifrovačkou Tmou spokojena až na tu zimu. Hrací se povedla, bylo to zas trochu jiné hraní. I poslední Zahrádky byly. Minule jsem zapomněl na setkání rodiny u Batťků. Všechny děti tam přišly (teda Slámis se slil). Dnes je domovní schůze, už tam musim spěchat.
9/11/15 Týden výletů, když bylo tak hezké počasí. Terezín v pondělí, Jizerské hory v úterý, Konopiště ve středu. Podzim je krásný. No ale hlavní program byl zorganizovat s Riou Trail pro 67 lidí. Prostě mazec. Dráhy? Výluka přes půl republiky. Tak teda se Žlutým do Liberce. Neni to sice moc společenské cestování, ale rychlé. Vejdeme se do lokálky?! Vešli. Nezmokneme? Zmokli :-( Bude se jim to líbit?!? ANO!! I mě se to líbilo.
1/11/15 Byl jsem opět v Aeru a na filmu Ztraceni v Mnichově jsem se po dlouhé době velmi hlasitě smál. Též film Mládí stojí za vidění. Zahrál jsem si dvakrát s Vláďou a Vlastikem a to velmi pěkně. Jsou to prostě hudebníci a ne jako já. Výlet Radobýl se povedl, počasí excelentní. Ester a Slámis byli v Toulovcových maštalích na prodlouženém víkendu a Jocháček odjel na Ji.hlava (dokumentární film).
26/10/15 Víkend se povedl náramně, Jeseníky Kvadrantí. Turistika za 1, společnost také. Omlouvám se muzikantům, že jsem je tentokrát neposílil a ještě kecal tak, že se museli vystěhovat na chodbu. Večer jsem sice nestihl uklidit vybalené krámy, ale za to pomoct s přípravou domovní schůze a ještě zaběhnout do kina Aero na Marťana. Film se mi líbil.
22/10/15 Předevčírem jsem si vyrazil na výlet za Prahou a bylo moc příjemně. V tunelu pod Vítkovem četli své verše básníci. Bylo to moc pěkné, jsou fakt pošahaný, ale to my taky. Byla tam Ester a Ria a já. V úterý byl v Bohnicích noční orienťák. Drobně pršelo, ale přesto jsem si tu půlhodinu v ústavu hezky užil.
18/10/15 V týdnu jsem byl na jednom foukacim harmonikářovi, hráli jazz s Emilem Viklickym. Taky jsem viděl skleněnou výstavu Bořka Šípka v Tančícim domě. Signál po třetí a byli jsme při tom. Hodně lidí :-( Jáchym s Pavlínou se tu stavili cestou z hokeje a tak jsme probrali jejich trable s topenim a jiné :-)
13/10/15 Čtyři dny chození v maďarské Mátře se povedly. Pršelo až poslední noc a den. Ale výhledy jsme teda neměli :-) Je to tam pěkné, na stany místa dost, žádní turisté. Doprava nakonec klapla i když moc nechybělo a ujel nam bus. No to spíš já měl obavy:-( Ester byla v Lednici na minaretu a okolí. Měla se prý dobře.
5/10/15 Viktor aneb... v Dlouhé ulici mne po bezva první půlce zcela otrávil po přestávce. Nevim proč si všichni režizéři myslí, že představení musí trvat 2 a půl hodiny. Jeli jsme se podívat do Jizerských bučin kde chystáme Trail. Bylo krásně až překrásně a teplá noc ve stanu. Tak se tam těšim znovu za měsíc. Kamarádi i vy se těště!
28/9/15 V úterý jsem byl na kolečku na Berounce a ve čtvrtek na keškách u Boleslavi. V pátek ráno odjezd do Bratislavy za kamarádama. Viděli jsme tam galerii Danubiana co se mi moc líbila a pak v neděli jezdili po slepých ramenech Dunaje na gumáku. To byl hlavní cíl návštěvy a moc se vydařil. Taky tam maj dobrou tržnici co mi v Praze chybí. E+S a Alice byli na Chřibech s kamarádama co se znaj z Norska. Ester psala že super.
20/9/15Víkend v Praze: v Radotíně koukám na lakros, to je zajímavý sport, v kině Aero Ami, to je zajímavý film. Jedno hraní s kotlikářema na Žižkově, docela jo, pak jedno co chodí Ester, to bylo bezvadné, i když jsem byl jen posluchačem. Teď jsem se vrátil z kvalifikace na šifrovačku TMOU. E+S mě přizvali a podařilo se nam to. Krásně jsme si zašifrovali. Kdepak se toupal asi Jáchym, ani nevim.
14/9/15 Teď jsem dost dlouho nepsal co? Byl jsem nejdřív na 5 dnů v Jeseníkách (přesněji od Kraličáku přes Medvědí boudu s Kvadrantem přes Rýchleby tři dny s Ranem a Simonou) a pak jen přebalil a odjel s GéeSkou na 4 dny do Lechtálských Alp. Hezká chození to byla oboje. Jáchym byl na škole v přírodě někde v Krkonoších, nepletu-li se. E+S jeli na víkend pod širák do Klánovic, mam dojem. No proč ne.
30/8/15 Od čtvrtka jsem byl na cestách. Od Tábora na Lhotku za keškama, na Lhotce za kamarády z GC a když odjeli vypravil jsem se na kole směrem severovýchodním až jsem dojel do Světlé / S. A bylo dost teplo! Děti byly společně na nějaké soutěži ve sportech nebo jak. Asi se protáhly až přetáhly zdá se mi.
26/8/15 Byl jsem v kině na Iracionálním Woody Allenovi. Takovej Woody Allen to je. Nezapomeňte si prohlédnout fotky ze Zlaté. Užívejte léta jako já a těšte se na podzim, ten je taky hezkej. Asi mam Boreliozu, když tak koukam na ten flek na noze.Cirkus bezva, to je ten k stání. Furt jsme přecházeli sem a tam. Děti byly trochu rozčílené.
23/8/15 Navrátil jsem se ze Zlaté dovolené potěšen počasím, ubytováním, Broumovskem, převelikým muzicírováním dnes a denně, kavárnou i pivnicí vlastními silami, kamarády že je to s námi stále baví. Přepychové to bylo! Ester s Slámis byli taky někde na kempu s kamarády. Jáchym mě vezme do cirkusu!
13/8/15 4 dny jsem jezdil s kamarády z GC od rybníka k rybníku kdesi na Opavsku. Už jsem zase zpět. Jáchym stihl s Francouzema kromě Telče i udělat si hrnek v Maříži.
6/8/15 E+S byli na svatbě "bráchy" tak že se z víkendu přikulili :-) Jel jsem v úterý do Telče a dnes se zas vrátil. Je tam pokaždé dobře, obešel jsem známá místa, potkal známé lidi a poslouchal známé písně (Křesťan a Plíhal). Ester s Alicí tam byly taky.
2/8/15 Sem dlouho nepsal. Měl jsem prostě dovolenou :-) Autobus plný cyklistů dva týdny putujících po Skotsku. A počasí opravdu skotské. Jeden den ani nekáplo. Ale jinak denně a někdy hodněkrát. Zas ale bylo méně mušek než asi bývá. Tak že dost vydařený zájezd. Sláva všem těm, co se o to zasloužili.
12/7/15 Navrátil jsem se z Boskovic, kde jsem 4 dny pobyl s dětmi a jinou přízní. Byl tam festiválek s divadly, čtením a muzikou i filmem. Zaujalo mne: autorské čtení Reiner - Básník to fakt super, polský a slovenský absolventský film, ale i jiní věci, třeba film Obchod na korze co je právě 50 let starý. No prostě hezké dny.
9/7/15 Prodloužený víkend na Šumavě na kole (a za keškou)od Zvonkové (nad Lipnem) přes celou Š. až do Ž.Rudy. Bylo krásně až moc vedro, ale na horách a na kole to neni tak zlé. Spali jsme na těch nouzových nocležištích a jsou fakt pěkná. A mezi tím jsem stihl překrásné zpívání v Džamajce. I v práci jsem byl.
28/6/15 V týdnu jsem chtěl zajet okoknout kemp na ZD. Jenže mě začala zas bolet záda. Na víkend jsem vyjel, jako že už se to lepší a na kole mi bývá líp. Bylo až do rána, kdy jsem se ohnul při balení stanu. Teď to vypadá, že ani zítra na průzkum nevyjedu :-(
21/6/15 Ve čtvrtek jsem si na výstavě stanů koupil novou psí boudu, stan pro jednoho (kilo šedesát), tak snad bude sloužit tak dobře jako ten předchozí :-) Víkend na Sázavě v lodi a děšťových přeháňkách. Ale šlo to i když vody málo a samej volej. To ale taky k vodě patří. Stejně tak jako houfce opilců na kempu. To je dost smutný pohled.
17/6/15 To je divný jak já nestiham psát ani tyhlety aktuality včas :-( Dnes se chystam na orienťák, ten z minulé středy se mi líbil i když jsem zase nevyhrál. 4 dny u lago di Garda na feratách. Letos jsem se ani nevybál ani neschvátil. Tak že jsem si to vlastně užíval. Jo, bylo to pěkný. V práci mi vyměnili kolegy Martinu za Mariana. Tak doufam ...
7/6/15 No ještě jsem dostal klokaní bobek a peří z Emua. Sobota krásná na kole a první moje letošní koupání u Sloupu v Čechách. Pak noc pod stanem nad Polevskem u lesa. No a neděle běs! Prudký déšť a zima jak v morně. Utekli jsme po stezce Varhany do Lípy na vlak. Jo i tak to bývá.
6/6/15 Ty inliny v Lužici (SRN) byly fajn, dali jsme asi 3 jezera a 55km a nezmokli jsme. Vrátil se Jáchym a Pájou. Po asi tak 7 měsících z Bankoku (Thaisko) kam přilétli z Austrálie , ale nejvíc byli na Zélandu :-) Jáchym schodil 9 kilo. Asi pivo a knedliky tam nemaj. Orienťák v Kunraticích se mi líbil, ale výsledky ještě lajdáci nevydali. Oteplilo se.
28/5/15 Sobota: Kletečná. To byl poslední kopec ve Středohoří přes 700m co jsem na něm nebyl. Trvalo to dva roky, ale obešli jsme s Riou všech sedm takových. V neděli jsem se byl kouknout jak kamarádi lezou na vysoký stromy po laně jako opice. Na 13ce bylo v pondělí veselo. Ve tředu jsem bloudil v Troji a děti mne porazily na hlavu. Musim se polepšit. Dnes jsem čundroval kolem Jizery nad Mnichovým Hradištěm. Je tam krásně. Děti zrovna zpívak na Kapslovně v parku. Pojedem s Ranem a Simonou do SRN na inlajny.
23/5/15 Na orienťáku ve středu lilo a lilo. Od rána. Tak že klouzačka veliká, 2x jsem si lehnul do bahna. Ale bylo to stejně hezký. Ester byla v úterý se Slámisem a kamoškama na Sklepácích. Já zase hrál s Vlastikem, Minčetem a Vláďou - krásné písně. Míla hrál hlavně Dylanovky a to nemůže být špatné. Páteční výpad do Českého ráje se vydařil.
18/5/15 Dneska jsem vyzkoušel stezku co je u ZOO, jede to tam pěkně. Ester byla na dálkovém pochodu a trochu jí bolely nohy. V pátek jsem ráno vyjel na kole směr Bylany. Večer jsem měl 94 km v nohách. Celý víkend byl pěkný, kolo, klavír, kamarádi. Jáchym se učí serfovat po vlnách v Austrálii. První letošní orienťák se mi moc nepovedl a ještě jsem z tohy byl celej zmordovanej. Dnes jsem byl u ZOO na inlinech. Jiří Černý nám pouštěl Dylanovi písně milostné.
11/5/15 Návrat ze 4-denních Alp na kole. Tyrolsko (Zell am See, Pillersee, Kitzbuhel) se sluncem i deštěm, ale moc pěkné. Ve čtvrtek jsem bruslil na stezce od Mělníka po proudu. E+S byli čundrovat v pískovcích Kokořínska. Ještě nevyprávěli, ale podle sms super!
4/5/15 Ester zas dělala nějaký testérský testy do práce a uspěla. Divadlo v Dlouhé: Vlčí jáma. Hodně těžké na mne. Ale jo. Víkend na kole ve Žďáru /S. Objeli jsme sochy M.O. co se dalo. Krása veliká. Je tam nádherně, ale kde neni :-) E+S byli v Dubu. Stihli závody v bahně (no Ester asi jen koukala), IQpark, ...
27/4/15 Minulý týden jsem ještě stihl vylet na kole okolo Vltavy k jihu, sraz gymplu velmi zdařilý no a pak už víkend Jiří Stivín bydlí ve Všenorech a dělává tam tak 3x ročně hudební víkend Improvizace. My s Ester jsme vzali flétny a harmoniky a jeli. Bylo to trochu jiné než jsme čekali, bylo to krásné a inspirující, prostě zážitek. A Ester stihala taky koncert v kostele v Libni, má ho nahranej, třeba bude na rouře.
22/4/15 Víkend pod stanem na moravském Bílém potoce se opravdu vydařil. Kládeček a brodů bylo přehršel a počasí bylo chladné ale bez deště až slunné. Divadlo Y nezklamalo: opět zklamalo! Sežeňte Mozarta se mi opravdu nelíbilo. Včera jsem vyjel na skládačce na kešky a do jarních lesíků k Milovicím. Asi 40km okruh se mi líbil. Večer byl výbor GC.
15/4/16 Dentes chodí hrát občas bouling. Já sice nekoulim kvuli zádum, ale kibicovat můžu ;-) to maj všichni rádi. Z naší 9.D se nás sešlo asi tak osum, to je slušný a hlavně se nepovídalo o nemocech, tak že to fakt byla zábava. Včera jsme oslavili E-narozeniny společným zpěvem na Jižňáku.
12/4/15 Moooc pěkně se zpívalo s Mílou F. tenhle týden. Kluci byli při chuti. V pátek jsem si vyrazil za keškama ke Káranému. Na novém kolečku jsem si tam hezky zajezdil a užil si na sluníčku. Pak se mi ale něco zhatilo v zádech a tak jsme na víkend zůstal doma. Včera jsem viděl film divočina. Myslel jsem že to bude o něčem trochu jiném, ale neni to zas tak špatný.
7/4/15 Měl jsem kulaté narozeniny (8 na 2hou). Velikonoce byly v Kroměříži (teda i jinde, ale já byl v K.) a s kamarády z Kvadrantu bylo hezky. Na kole jsme to tam objeli a i jinak si užili. Prochumelil jsem v závěru na kost. Došel balík z Nového Zélandu od dětí. Teď teda co je pro koho, to bude složité. Dnes jsem dopoledne rehabilitoval.
3/4/15 Poslední březnový víkend jsme vyjeli na kolo. Byla zima a lezavo, ale museli už jsme ven a taky prozkoumat GC velikonoční terény. Počasí je ničemné a tak tu novou skládačku trénuju jen doma na koberci :-( Jája a Pája jsou už v Austrálii.
26/3/15 Trochu mě bolelo koleno a tak jsem spíš chodil do práce :-) Ale ne jen. No tak jsem se konečně dokopal a rozhodl se které to skládací kolo si koupim. A už ho mam a je červené. Byl jsem na Matějské. No ale moc jsem se tam netočil, jen tak okukovat jsem byl. Pořádal jsem rybí večírek. Čtyři různé rybičky pro 7 lidí. Takovej nával už u nás v kuchyni léta nebyl. Ryby se (snad) povedly. V pondělí jsme s Ester hráli s 13kou.
21/3/15 Dnes vzpomínáme zas na Bábu, jeto 11 roků... Týden se vydařil, bylo počásko jako malované, tak že Botanda, Petřín, Kostelec/č.l. a okolí, inlajny na Zbraslav a dnes na kole první jarní projížďka. Dobrý! Jedno krásné hraní s Vlastikem, zpěvačkou písní a klárinetem. Moc pěkně jsem vyvětral harmoniky a kombo.
15/3/15 Dneska jsme byli s Ester v ZOO. Slámis pochcípává tak nešel, ale sami jsme tam nebyli. Kuba, Dáša a Iva s Vlastou. Pošmourno čili málo lidí. Včerejší Gymnasionová výročka byla v Emauzích a plynule přešla v oslavu Míliných kulatin. Bylo to poklidné jen jsem se nechal umluvit do výboru, což nevim jestli jsem měl dělat :-)
8/3/15 Mnoho povyku pro nic v Dlouhé pobaví. Divoké historky v Aeru. Taková italská srandička. Děti mne pozvaly luštit s nimi šifrovačku Sendvič. Bylo to bezva, moc jsme si to užili a i docela dobře dopadli, kus za třetinou startovního pole. V neděli jsem zajel do Prachovských skal. Sice nejel autobus co jsem si našel (moje chyba), ale i tak to vyšlo. Ještě tam neni moc lidí a neplatí se vstupné :-)
1/3/15 Rodinný sraz ve Vršovicích byl co do účasti celkem podle očekávání, potěšili jsme se spolu. Nějaká muzika, nějaký kino i na pivo jsem tu za rohem zašel. V sobotu návštěva plzeňské Techmánie, pohráli jsme si, zopakovali přírodní i fyzikální zákony, doporučuji zvídavým i hravým. Dnes jsem navštívil Ester a Slámise, posmrkávaj a tak zůstali doma. Prohlédli jsme si jejich novou bichli o umění a popovídali.
24/2/15 V sobotu jsem byl na výletě kousek za Prahou kolem Měšic na koňské stezce zámeckým parkem a kolem rybníka. Bylo hezky. Večer ještě s Wágnerama a Horákama noční keš nad Vltavou.V Národní galerii je Kokoška, ale váhám, jestli za ty peníze toho neni málo. Slovanskou epopej asi bez výkladu (nebo důkladné domácí přípravy) taky nemá cenu navštěvovat. Teda, asi má, ale čumí na to člověk jako puk. Pondělí a úterý jsem běžkoval na Jizerkách, přespal na Šámalce a užíval si Maňásků. Bylo tam málo lidí a hezký sníh. Ale už to začalo hodně povolovat v úterý po obědě.
19/2/15 Další víkend na Vysočině, tentokrát s Brněnským kvadrantem ve Žďáru. Hůř se mazalo. Ale společnost milá. V pondělí jsme zpívali v Dadapu, to je tam co se promítají texty na zeď. Jak tu byl tento týden na Žižkově festival cirkusáků, tak jsem zašel do Ponce na Francouze a představení patřilo k těm lepším. Dobře to maj vymyšlený. Kino Aero dopoledne a norský film Vyšší moc. No těžký to je, ale strávil jsem to. Vlastně se mi to líbilo. Čajovna kde nestihaj vařit čaj, hraní od Esti pěkný, oslavná večeře u Ireny...
12/2/15 Ten můj geocoin co jsem vyslal před skoro šesti lety a dlouho po něm nebylo vidu ani slechu se zas objevil v Německu. Sláva. Uklidil jsem hadovi v terárku. On nejen že občas žere, ale i s.... Sraz základky byl tentokrát málo veselý. Ale zase se v té naší hospodě přestalo kouřit :-)) A ještě jsem dnes dal seřídit kolo na jaro! To mi to šlape :-) Aha, víkend. Vysočina, běžky, TAKová Spanilka s muzikou, kamarády a pěkným počasím.
5/2/15 Zašli jsme na film o Alanu Turingovi, protože to je pro matfyzáky povinné. Ale klidně na to jděte i vy ostatní, je to moc pěkné. Zase jednou se velice povedla hudební sešlost, kam mne překvapivě taky pozvali. Naprosto super. Synovec hrál včera divadlo tady v H2O sklepě. Tak jsme tam s Ester zaběhli. Stálo to za to. Had polkl myš. Jáchym s Pájou jsou furt na Zélandě, asi se jim tam líbí, psal že si to tam snad prodloužej.
1/2/15 Na vzdory tomu, že jsem se z minulého víkendu vrátil až v pondělí navečer, jsem stihl v týdnu dvě divadla. A to jedno bylo až v Pardubicích (soubor z Uherského Hradiště). Napadlo a tak jsem na víkend musel na běžky. Bylo to se spolužáky z MFF a v Krušných horách. Bezvadné, děkuji za pozvání.
25/1/15 V pondělí nám Jiří Černý pouštěl Simona a Garfunkela. Na hraní kam mě pozvala Ester se mi moc líbilo. Jáchym je na Tasmanii. Víkend s běžkama v ruce, Nenapadlo, neodhadli jsme to, nosili jsme lyže tři dny v náručí. Ale krásně tam bylo. Kde? Mezi Ještědem a Jedlovou na prodlouženém víkendu u příležitosti Riiných narozenin. Petr hrál na kytaru a jeden večer bylo i piáno. Dobrá společnost.
18/1/15 Ester jela do Dubu, já nakonec zůstal v Praze, pršelo a na běžky se mi to nezdálo. Hezké hraní bylo v týdnu s kamarády u Špulíka. Jáchym už je na jižním ostrově Nového Zélandu. Abych se mu přiblížil, půjčil jsem si v knihovně Děti kapitána Granta, ti taky hledali tam někde :-)))) V pondělí jsem byl v Dlouhé na Hrabalovi. Je to dobrej kus pokud máte rádi Hrabala. Jednu dvě scény bych krátil, ale dobrý.
11/1/15 Odešel mi zdroj v počítači, už ho servisáci zase vyměnili. Ve středu jsem vyjel na běžky do Jizerek na krásný a rychlý sníh. Kolečko nad Bedřichovem. Náááádhera! Víkend na polské straně Jizerek, spaní v Orle. Sníh horší, pátek večer a sobota dopoledne déšť co ste durch. Pak už dobrý a nakonec byli všichni spokojeni.
4/1/15 Silvestr jako už tradičně na noční kešce s kamarády, letos v hostivařském lesoparku. Na Nový rok v práci asi tak po dvacíté za sebou, ale asi už naposled :-) Ester se Slámisem byli někde v podhůří s GC kamarády a snad i běžkovali. Už se taky těšim. Víkend na čundru v Roverkách s Ranem a Simčou a noc v trampském kempu. Bylo teplo. Teda v noci ve spacáku, jinak chvílemi ani moc ne. Foukalo. Ale sněhový kabát tam příroda měla a bylo to hezké moc.
27/12/14 A jsem zpět doma, na Telč nakonec nedošlo, trochu mě to mrzí, ale prostě musim se šetřit :-) Děnně jsem bruslil, sice na umělém, ale lepší než nic. Dárky fajn, díky všem, k emailu jsem se nedostal zatím, přání zúřaduji později :-))) Tady na stránkách v kalendáři najdete letošní PF, přeju všechno dobrý do toho roku co nás čeká.